CV ervaren klantencontactmedewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 62

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring:

PERSONALIA
Naam: Jalisca Mannaert
Adres: Westzaanstraat 33 hs
1013 ND Amsterdam
Telefoon: 020 – 772 9090
mobielnr: 06 – 41 32 96 33
E-mail: Jc.Mannaert@yahoo.com
Geboortedatum: 10 november 1962

WERKERVARING
april 2013 – heden Mantelzorg familie

okt. 2012 – april 2013 Fondsenwerver
Fundraising Company
Als Fondsenwerver benaderde ik potentiële klanten om steun te vragen voor goede doelen zoals Unicef, Dierenwelzijnorganisaties en Wereld Kanker Onderzoek.

nov. 2010 – sept. 2012 Mantelzorg familie

febr. 2008 – sept. 2010 Medewerker
Stadsdeel Oud Zuid, Amsterdam
Bij Stadsdeel Oud Zuid was ik werkzaam op de afdeling meldpunt voor openbare ruimte. Bewoners konden verzoeken indienen of meldingen maken inzake de openbare ruimte. Men kon terecht voor zaken als:
bestrating, grof vuil meldingen en groen voorziening.

juli 2007 – febr. 2008 Medewerker
Antwoord Amsterdam
Antwoord Amsterdam was meer bekend onder 14020 en ik beantwoordde allerlei vragen over bij voorbeeld belastingaanslagen, parkeervergunningen en stadsbank van Lening. Kortom alles wat de burger wilde weten in Amsterdam.

juni 2006 – mei 2007 Medewerker Pensioenen en CAO-regelingen
Cordares, Amsterdam
Ik verschafte informatie over vakantietoeslag, seniorendagen en CAO regelingen aan medewerkers in de bouw.

mei 2005 – juni 2006 Planner/Intaker
Woonstichting de Key, Amsterdam
Bij De Key nam ik de reparatieverzoeken aan van de bewoners en maakte reparatiebonnen. Ik analyseerde de klacht voor het maken van de juiste afspraak. Ook onderzocht ik afspraken en reparaties die om een of andere reden geen doorgang vonden.

sept. 2004 – mrt. 2005 Receptioniste
Jellinek Kliniek, Amsterdam
Ik heb werkzaamheden verricht bij een tandartsenpraktijk binnen de Jellinek Kliniek.
Mijn werkzaamheden waren:
receptie, balie en administratieve werkzaamheden.

jan. 2004 – aug. 2004 Sabbitical

juni 2003 – nov. 2003 Medewerker Klantenservice
Financieel Dagblad, Amsterdam
Mijn werkzaamheden was voor het grootste gedeelte gericht op het verhelpen van klachten en verkoop abonnementen.


mei 1999 – okt. 2002 Medewerker Klantenservice
UPC, Amsterdam
Als medewerker klantenservice was ik verantwoordelijk voor:
klanten te woord staan voor diverse technische vragen.
informeren over tv kanalen en de kosten hiervan
analyse maken van telefoonstoringen
Tevens was ik twee jaar werkzaam als inbound medewerkster op de afdeling verkoop en verkocht ik internet, telefonie en extra tv pakketten.


OPLEIDINGEN
1994 MBO-sd/Sociale Dienstverlening Diploma
HSH, Amsterdam

1980 MAVO Diploma
Nassau collega, Amsterdam


OVERIG
Talenkennis Mondeling Schriftelijk
Nederlands moedertaal goed
Engels goed goed


Informatica Word, Outlook, Internet


Interesse Culturen, Koken, Lezen, Film, Reizen


Referenties Op aanvraag beschikbaar





Opleidingen en cursussen:

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Eigenschappen: sociaal, talenkennis, communicatief

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV