CV office manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 67

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: mei 2010 – februari 2011
Korn Ferry International BV
Tijdelijk opdracht ivm ziekte
Office manager en Receptie

•Ontvangen van gasten
•Bestellen van kantoor artikelen, dagelijkse lunches, andere benodigdheden
•Assistentie bij verhuizing naar nieuw kantoorruimte
•Inkomend en uitgaande post, koeriers en leveranciers

november 2010 - april 2011
APX Endex BV
tijdelijk opdracht secretariaat / financieel assistent

Taken:
•Digitaal importeren van data, Escrows en daily log bijhouden
•Archiveren en inkomende post, verzorging van mailings en faxen van facturen
•Assistentie voor collegae

juli - augustus 2010
VimpelCom Ltd
Office Manager, Receptionist
Tijdelijke functie voor 5 weken tijden verlof van PA

Taken:
•Assistentie en logistiek voor verhuizing naar nieuwe vestiging
•Organiseren van board en management meetings
•Introductie van bedrijf bij hotels, restaurants, limousine services voor contracten
•Dergelijke diensten binnen het bedrijf
•Contracten regelen met DHL, kantoorbenodigdheden, catering, lease autos, parkeerplaatsen enz

2005 - 2010
James Hardie Industries NV
Functie: Office Manager / PA / Receptionist
Taken:
Secretarieel:
•PA voor CEO, CFO en General Counsel tijdens verblijf in Nederland
•Boeken van vluchten, hotels, restaurant reserveringen, vervoer en catering voor de Directie, boardleden, collegae en bezoekers
•Regelen voor hotelboekingen, vervoer, catering en restaurants voor raad van bestuur
•Invoeren van uitgaven en agenda s invoeren van CFO en General Counsel
•Organiseren van verhuizing voor de directieleden naar en van Nederland
•Onderhoud met huisbazen, makelaars, lease bedrijven tbv de directie en expats c
•Alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden voor directie
•Voorbereidingen treffen voor media rapporten
•Coördinatie van privé zaken; verzekeringen, huisvesting, enz voor directie
•Regelen van video en telefoon conference calls, Archivering
Facilitaire:
•Contact met gebouwmanagement, leveranciers, schoonmakers en onderhoud
•Bestellen van parkeerpassen, uitrij munten, lunch en fietspassen
•Coördinatie van catering activiteiten, vrijdag lunches, keuken bevoorraden
•Verantwoordelijk voor bestellen van kantoor artikelen
•BHV
Receptionist:
•Ontvangst van bezoekers
•Behandeling van alle in-en uitgaande post, koeriers, verhuizers
•Zorg en regelen van allerhande praktische huishoudelijke en algemene zaken

feb - mei 2005
Steinhauser Hoogenraad Advocaten
Functie: Secretaresse
Taken:
•Ondersteuning voor 3 advocaten
•Agenda beheer, opstarten van nieuwe dossiers
•Uitwerken van correspondentie via dictafoon, conceptbrieven opstellen en verwerken
•Algemeen secretariële werkzaamheden

okt 2004 - feb 2005
ING /Postbank
Functie: Secretaresse
Taken:
Ondersteuning voor 3 managers
Plannen en beheer van agenda en externe en interne vergaderingen organiseren
Bijhouden van archief en documentatie
Ontvang en registratie van bezoekers
Opstellen van correspondentie


2003-2004
Diverse tijdelijke opdrachten voor Manpower en Adam’s Recruitment

jan 2002 - aug 2003
Strik en Dunnewijk Advocaten
Functie: Secretaresse
Taken:
•Verzorging van correspondentie voor directeur en adviseurs
•Behandeling van in en uitgaande post en koeriers
•Regelen van zaken reizen voor directeur
•Onderhoud archief en maken van dossiers
•Ondersteuning van adviseurs en algemene secretariële werkzaamheden

1982 - 1989
British Consulate General
Functie: medewerkster paspoort en visa afdelingen
Taken:
•Assistentie voor algemene zaken
•Ondersteuning met aanvragen voor paspoort, geboorte/overlijdens documenten
•Afhandelen van aanvragen voor visa en verblijfsvergunningen
•Verweking van paspoort en visa aanvragen, rapporteren aan Min. BZ (UK)
•Voorbereiding van legalisaties
•Repatriatie naar de VK, gevangenis en ziekenhuis bezoeken van Britse onderdanen in Nederland

1976 - 1982
Filiaal chef bij Univers Tijdschiften en Grudstud winkels
Taken:
•Verkoop van o.a. media, souvenirs, rookwaren, en bestellen van artikelen
•Onderhoud van winkels in Hilton, Victoria, Pulitzer en Novotel

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
2000 - 2001 Secretaresse opleiding
Centrum vakopleiding Diemen
1989 - 1999 IATA opleiding, Amsterdam
1974 - 1976 American College, Sevilla
1973 - 1974 American high School, Werkhoven
1962 - 1973 Lager en middelbare onderwijs Hong Kong

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: 2 talig in word en schift, netjes/ georganiseerd, punctueel, ervaren in de omgang met buitenlanders, wereldwijs, ervaren reiziger

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV