CV office manager Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 67
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: mei 2010 februari 2011
Korn Ferry International BV
Tijdelijk opdracht ivm ziekte
Office manager en Receptie
Ontvangen van gasten
Bestellen van kantoor artikelen, dagelijkse lunches, andere benodigdheden
Assistentie bij verhuizing naar nieuw kantoorruimte
Inkomend en uitgaande post, koeriers en leveranciers
november 2010 - april 2011
APX Endex BV
tijdelijk opdracht secretariaat / financieel assistent
Taken:
Digitaal importeren van data, Escrows en daily log bijhouden
Archiveren en inkomende post, verzorging van mailings en faxen van facturen
Assistentie voor collegae
juli - augustus 2010
VimpelCom Ltd
Office Manager, Receptionist
Tijdelijke functie voor 5 weken tijden verlof van PA
Taken:
Assistentie en logistiek voor verhuizing naar nieuwe vestiging
Organiseren van board en management meetings
Introductie van bedrijf bij hotels, restaurants, limousine services voor contracten
Dergelijke diensten binnen het bedrijf
Contracten regelen met DHL, kantoorbenodigdheden, catering, lease autos, parkeerplaatsen enz
2005 - 2010
James Hardie Industries NV
Functie: Office Manager / PA / Receptionist
Taken:
Secretarieel:
PA voor CEO, CFO en General Counsel tijdens verblijf in Nederland
Boeken van vluchten, hotels, restaurant reserveringen, vervoer en catering voor de Directie, boardleden, collegae en bezoekers
Regelen voor hotelboekingen, vervoer, catering en restaurants voor raad van bestuur
Invoeren van uitgaven en agenda s invoeren van CFO en General Counsel
Organiseren van verhuizing voor de directieleden naar en van Nederland
Onderhoud met huisbazen, makelaars, lease bedrijven tbv de directie en expats c
Alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden voor directie
Voorbereidingen treffen voor media rapporten
Coördinatie van privé zaken; verzekeringen, huisvesting, enz voor directie
Regelen van video en telefoon conference calls, Archivering
Facilitaire:
Contact met gebouwmanagement, leveranciers, schoonmakers en onderhoud
Bestellen van parkeerpassen, uitrij munten, lunch en fietspassen
Coördinatie van catering activiteiten, vrijdag lunches, keuken bevoorraden
Verantwoordelijk voor bestellen van kantoor artikelen
BHV
Receptionist:
Ontvangst van bezoekers
Behandeling van alle in-en uitgaande post, koeriers, verhuizers
Zorg en regelen van allerhande praktische huishoudelijke en algemene zaken
feb - mei 2005
Steinhauser Hoogenraad Advocaten
Functie: Secretaresse
Taken:
Ondersteuning voor 3 advocaten
Agenda beheer, opstarten van nieuwe dossiers
Uitwerken van correspondentie via dictafoon, conceptbrieven opstellen en verwerken
Algemeen secretariële werkzaamheden
okt 2004 - feb 2005
ING /Postbank
Functie: Secretaresse
Taken:
Ondersteuning voor 3 managers
Plannen en beheer van agenda en externe en interne vergaderingen organiseren
Bijhouden van archief en documentatie
Ontvang en registratie van bezoekers
Opstellen van correspondentie
2003-2004
Diverse tijdelijke opdrachten voor Manpower en Adams Recruitment
jan 2002 - aug 2003
Strik en Dunnewijk Advocaten
Functie: Secretaresse
Taken:
Verzorging van correspondentie voor directeur en adviseurs
Behandeling van in en uitgaande post en koeriers
Regelen van zaken reizen voor directeur
Onderhoud archief en maken van dossiers
Ondersteuning van adviseurs en algemene secretariële werkzaamheden
1982 - 1989
British Consulate General
Functie: medewerkster paspoort en visa afdelingen
Taken:
Assistentie voor algemene zaken
Ondersteuning met aanvragen voor paspoort, geboorte/overlijdens documenten
Afhandelen van aanvragen voor visa en verblijfsvergunningen
Verweking van paspoort en visa aanvragen, rapporteren aan Min. BZ (UK)
Voorbereiding van legalisaties
Repatriatie naar de VK, gevangenis en ziekenhuis bezoeken van Britse onderdanen in Nederland
1976 - 1982
Filiaal chef bij Univers Tijdschiften en Grudstud winkels
Taken:
Verkoop van o.a. media, souvenirs, rookwaren, en bestellen van artikelen
Onderhoud van winkels in Hilton, Victoria, Pulitzer en Novotel
Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
2000 - 2001 Secretaresse opleiding
Centrum vakopleiding Diemen
1989 - 1999 IATA opleiding, Amsterdam
1974 - 1976 American College, Sevilla
1973 - 1974 American high School, Werkhoven
1962 - 1973 Lager en middelbare onderwijs Hong Kong
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: 2 talig in word en schift, netjes/ georganiseerd, punctueel, ervaren in de omgang met buitenlanders, wereldwijs, ervaren reiziger
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV