CV medewerker PR en communicatie Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 62

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Leservaring in de beeldende vakken:

September 2010 – juni 2011, Spinozalyceum, vak tekenen en Kunst Algemeen aan 5 vwo en de onderbouw (brugklassen) en bovenbouw 4 havo/5 havo Bonaventura College
2009 Docent in de beeldende vakken (tekenen,fotografie, textiel, handvaardigheid) op de IVKO school en Berlage Lyceum. (vmbo/havo/vwo)
Projectwerk:
Mei 2009, activiteitenweek textielweek: Geef second hand a chance op het Spinozalyceum
Mei 2008,Tekenen in Artis voor brugklassen vwo niveau , Ignatiuslyceum.

Werkervaring in administratieve functies:

Laatste functie:
medewerker afdeling PR en communicatie (20 uur per week) 1 juni 2010 – tot 1 januari 2011
Vanaf 1 juni 2009 – 1 juni 2010
Managementassistente c.q. directie assistente ten behoeve van het Managementteam van Centram, maatschappelijke dienstverlening

- notuleren van Managementteamoverleggen (directie en MT) en Managersoverleggen (alle managers) en OR vergaderingen (directie en OR leden)
- alle voorkomende office management activiteiten

secretaresse en trafficmanager op Stadsdeel Noord ten behoeve van de afdeling Wonen en Werken op detacheringsbasis en de afdeling communicatie.
Werkzaam voor de manager Civiele Techniek en de stadsdeeladvocaat
1 januari 2008 tot 1 juni 2009
- agendabeheer, telefoonbehandeling, post
- notuleren van stafvergaderingen en afdelingsoverleggen

Medewerker secretariaat (32 uur) tot 1 januari 2008:

medewerker secretariaat bij het Humanistisch Verbond
contactpersoon voor de geestelijk verzorgers in alle ziekenhuizen in Nederland
notuleren van bestuursvergaderingen van de stichting uitvaartbegeleiding
maken van nieuwsbrieven, contactbladen voor de geestelijk verzorgers
organiseren van cursussen, workshops voor de Uitvaartbegeleiding
beheer vacaturebank voor de afgestudeerden opleiding Humanistiek aan de Universiteit van Utrecht

Tevens begeleider educatiedienst in de Hortus Botanicus (2 ochtenden)
het geven van rondleidingen in het kader van het project: Waar komt de chocolade vandaan?
Rondleidingen voor groep 7/8 van de basisscholen en van het speciaal onderwijs met als doel ze bewust te laten worden waar de meeste producten oorspronkelijk vandaan komen.

Van 1 augustus 2003 tot 1 augustus 2005
projectsecretaris Brede School in Stadsdeel Osdorp op detacheringsbasis via Ideeën- en Media:
organiseren van Dag van de Brede school in de Meervaart
notuleren van afdelingsoverleg, najaar- en voorjaarsconferentie, directeurenoverleg van de 13 basisscholen
contact met scholen en overige organisaties
assisteren van de zorgmanager bij vergaderingen Stuurgroep, Ontwerpgroep van het project Versterk de zorg in Osdorp

2002 – tot 1 juli 2003
directie assistent bij Healthnet International, hulporganisatie voortgekomen uit Artsen zonder Grenzen:
assisteren van de Algemeen Directeur
notuleren van bestuursvergaderingen, office meetings en managementteamvergaderingen in het Engels
PR activiteiten, begeleiden stagiair Communicatie
organiseren van debatten in samenwerking met het KIT Tropentheater/NCDO

2001- 2002
secretaresse bij de Rijksacademie, post academie voor kunstenaars, ten behoeve van de afdelingen Collecties, Gebouwendienst en Werkplaatsen

1999 – 2001
secretaresse afdeling opleidingen Restauratoren, bij Instituut Collectie Nederland, instituut voor cultureel erfgoed van Nederland
informatie verstrekken aan studenten en leveranciers
bijhouden studenten administratie
notuleren stafbesprekingen, bestuursvergaderingen en docentenvergaderingen
verzorgen correspondentie

1997- 1999
office manager bij Polder en Van Kleef, bedrijf in tentoonstellingsbouw in musea, decor- en standbouw
telefonische acquisitie en PR activiteiten
project administratie
personeelsadministratie
inkoop en voorraadadministratie
facturering

1996 – 1997
office manager bij Kho Liang Ie Assiociates, interieurarchitectenbureau
debiteuren/crediteurenadministratie
personeels- en salarisadministratie
facturering
verzorgen van correspondentie

1993- 1995
secretaresse bij Burafo, organisatie die de handhaving en bescherming van het foto-auteursrecht bewerkstelligt

bestuursvergaderingen notuleren
financiële administratie en ledenadministratie
telefonisch advies geven aan fotografen inzake foto-auteursrecht
correspondentie in Frans en Engels

1990 –1993
secretaresse bij Tulpenburg, dagkliniek voor kinderpsychiatrie (4- 12 jarigen)
agendabeheer
receptie en telefoon
inkoop
vergaderingen notuleren voor staf en overige disciplines

1986 – 1988
werkzaam als radiodiagnostisch laborante in de gezondheidszorg, in-service opleiding radiodiagnostisch laborante in ziekenhuis Gooi- Noord

1980 – 1986
voornamelijk werkzaam via uitzendbureaus bij o.a de volgende werkgevers:
GSI travel secretaresse Fransstalige ticketorganisatie
Perscombinatie N.V. administratief medewerkster, afdeling Inkoop

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2007 heden 1e graads deeltijd docentenopleiding Academie Beeldende Vorming, Amsterdam ,4e jaar
2002 1999 Rietveld kunstacademie, Amsterdam (edelsmeden)
1995 1993 ITV Frans, Utrecht
1989 1988 directiesecretaresse opleiding Schoevers, Amsterdam
1986 1987 in-service opleiding radiodiagnostisch laborante, Naarden-Bussum ziekenhuis Gooi-Noord
1980 1974 gymnasium A, Van der Waalsscholengemeenschap, Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV