CV HR Functionaris Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 46

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Organisatie
Uitzendbureau te Amsterdam (95 uitzendkrachten)
Periode 06/2007 – heden (contract onbepaalde tijd).
Functie HR Functionaris
Omschrijving:
·Deels verantwoordelijk voor de (financiële) administratie (met name: urenregistratie, controle verwerkte uren, verwerking en controle facturen, werkgeversverklaringen, Verklaringen Omtrent Gedrag, loonbeslagen, opzegbrieven)
· Rechterhand van de Algemeen Manager
· Websitebeheer (momenteel in samenwerking met reclamebureau opzetten nieuwe website; als key user verantwoordelijk voor de web content, vragen beantwoorden van collega’s m.b.t. gebruik back end van nieuwe personeelssysteem; inplannen van de user trainingen)
· Geven van lichte adviezen aan management en medewerkers
· Ontwerp huisstijl vacatures en nieuwsbrieven
· Archiefbeheer
· Verzorgen van rapportages
· Administratie m.b.t. pensioenregelingen
· Beheer ziekteverzuim van uitzendkrachten en deels van het eigen personeel
· Up to date blijven van ontwikkelingen in de wet- en regelgeving en de juiste personen hiervan op de hoogte brengen
· Intakegesprekken m.b.t. Engelstalige IT vacatures (speciaal project)
· Opstellen van interne- en externe nieuwsbrieven
· Aanspreekpunt voor uitzendkrachten en collega’s
· Adviseren, signaleren en ondersteunen van het management en de medewerkers frontoffice
· Ontwerpen / opzetten van standaardformulieren en mailings
· Opstellen en plaatsen van vacatures
· Controle van geplaatste vacatures
· Opstellen van arbeidscontracten
· Controleren of de standaard arbeidscontracten up to date zijn
· Bewaken afloop fase A / B overeenkomsten
· Arbeidsmarktcommunicatie
· Contactpersoon m.b.t. verschillende organisaties; pensioenfonds, jobboards, UWV, Arbodienst, webdesigners, systeembeheerders, marketing software, Gerechtsdeurwaarders

Organisatie
ABN AMRO Hypotheken Groep
Periode 11/2006 – 06/2007
Functie HR Assistent/jr. HR Adviseur
Omschrijving:
· Het ondersteunen en informeren van HR Adviseurs bij het uitvoeren van het HR-beleid (W&S, introductie, opleiding, beoordeling etc.).
· Het bewaken van de van de overeengekomen HR-contracten.
· Het signaleren en rapporteren met betrekking tot knelpunten en problemen van medewerkers in een bepaald bedrijfsonderdeel.
· Agendabeheer
· Tevens enige tijd werkzaam geweest als Recruitment Assistant.

Organisatie
Bouwfonds (Een van de grootste vastgoedbedrijven in Nederland)
Periode 04/2006 – 10/2006
Functie HR Secretaresse (Uitzendbaan)
Omschrijving:
· Uitvoer geven aan de HR basisprocessen / Personeelsadministratie
· Het ondersteunen van de HR Managers in hun werkzaamheden en adviseren van medewerkers over werknemersregelingen
· Administratieve afhandeling van arbeidscontracten, correspondentie en overige documenten
· Het beheren van personeelsdossiers (archivering)
· Het beantwoorden van HR gerelateerde vragen van medewerkers.
· Agendabeheer

Organisatie Schuitema N.V. (supermarktorganisatie achter o.a de C1000 supermarkten)
Periode 10/2005 - 02/2006
Functie HR medewerker (Uitzendbaan)
Omschrijving:
· Volledige administratieve ondersteuning verlenen aan de recruiter;
· Het inplannen van interviews
· Administratieve afhandeling van brieven m.b.t het wervingsproces
· Verantwoordelijk voor het corrigeren/opstellen van vacatures en ervoor zorgen dat deze op tijd in de juiste media verschenen.

Organisatie
Stater International Mortgage Services N.V. (Stater is de end﷓to﷓end dienstverlener voor de hypothecaire markt, was onderdeel van Bouwfonds Hypotheken)
Periode 07/2005 t/m 09/2005
Functie: HR medewerker (Uitzendbaan)
Omschrijving:
· Uitvoer geven aan de HR- basisprocessen
· Het ondersteunen van de HR Managers in hun werkzaamheden en adviseren medewerkers over werknemersregelingen
· Personeelsadministratie
· Administratieve afhandeling van arbeidscontracten, correspondentie en overige documenten
· Het beheren van personeelsdossiers (archivering)
· Het beantwoorden van HR gerelateerde vragen van medewerkers.

Organisatie Defensie Werving & Selectie
Periode 02/2000 - 02/2001
Functie HBO stagiaire
Omschrijving:
· Het zorgdragen voor de wervingsuitingen in de media (in samenwerking met een reclamebureau kiezen voor de juiste lay-out, woordkeuze en media)
· Vergaderingen notuleren
· Het coördineren van de werkzaamheden voor Defensie op de carrièrebeurs (overleg en vergaderingen opzetten, oppervlakte voor de stands regelen, kostenreductie, mediauitingen, vergaderverslagen samenstellen).

Organisatie van der Schaar Advocaten
Periode 02/1999 - 04/2000
Functie Secretaresse, telefoniste, receptioniste
Omschrijving:
· Verantwoordelijkheid over het secretariaat
· Uitvoeren van alle administratieve werkzaamheden (telefoon, typen, postverwerking, cliënten bij de receptie opvangen, zorgen dat alle kantoorvoorraden op tijd werden aangevuld en archiveren).

Organisatie Advocatenkantoor Hamerslag & van Haren
Periode 01/1998 - 02/1999
Functie Mbo stagiaire op het secretariaat
Omschrijving
administratieve werkzaamheden (telefoon, typen, archiveren, kopiëren).

Opleidingen en cursussen: 09/2002 ﷓ 06/2005
Culture, Organization & Management
WO, VU Amsterdam (diploma)
Colleges: o.a. Organisatietheorie, Interculturele Communicatie & Management, Globalisering en Management van Organisatieveranderingen (Engelstalig)

09/1999 ﷓ 06/2002
Personeel & Arbeid
HBO, Hogeschool van Amsterdam (diploma)

09/1997 ﷓ 06/1999
Sociaal Juridische Dienstverlening (diploma)
MBO, ROC Amsterdam

09/1990 ﷓ 06/1996
HAVO, Eng, Ned, Fa, Gesch, EconII, Bio (certificaten)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Als persoon ben ik secuur, een hele harde werker, verdiep ik mij graag in HR systemen, ben ik zeer behulpzaam, creatief en wil ik zo snel mogelijk alles onder de knie hebben, zodat ik volledig zelfstandig mijn werkzaamheden kan uitvoeren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV