CV Arbeidsdeskundige Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 69

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Werkervaring
2012 – Arbeidsdeskundige bij UWV
Wia claimbeoordeling

2007 – 2010 Manager accommodatiebeheer IJsterk
Als MT lid mede bepalend voor ontwikkeling organisatiebeleid;
Verantwoordelijk voor:
Ontwikkelen en implementeren beleid accommodatiebeheer; opzetten facilitaire zaken, opzetten gebouwonderhoud, afsluiten raamcontracten;
doelmatig exploiteren (40) locaties

2005 – 2006 Docent Facility Management INHolland
Verantwoordelijk voor:
Ontwikkelen, doceren colleges Strategisch management;
Ontwikkelen, doceren colleges Gebouwbeheer en –onderhoud;
Studieloopbaanbegeleiding; afstudeer- stage- en projectbegeleiding.

2004 – 2005 Interim hoofd Facilitaire dienst Cascade locatie Tamarinde
Opdracht:
Voorbereiden dienst op organisatieveranderingen ten gevolge van fusie;
afsluiten contracten maaltijdvoorziening gehele stichting

1998 – 2004 Manager Facilitaire dienst Stichting Laak & Eem
Als MT lid mede bepalen organisatiebeleid divisie Leusden
Verantwoordelijk voor:
Begeleiding renovatietraject; re-organisatie facilitaire diensten na fusie's; ontwikkeling en realisatie financieel-, personeel en kwaliteitsbeleid facilitaire zaken, ontwikkeling huisvestingsbeleid

1997 – 1998 Hoofd interne zaken ad Interim bij Ziekenhuis GooiNoord
Opdracht:
Projectleiding implementatie telefooncentrale, 1500 aansluitingen.
vervanging Hoofd Interne Zaken;

1996 – 1997 Interim manager Facilitaire dienst Bernardus in Sassenheim
Opdracht:
Coördinatie afronding renovatie; reorganisatie facilitaire dienst.

1992 – 1996 Manager Facilitaire dienst De Die, centrum voor Verpleeghuiszorg
Als lid management team mede bepalen beleid organisatie
Verantwoordelijk voor:
Inrichten van en voorbereiden verhuizing naar, nieuwbouw;
professionalisering facilitaire dienst.

1991 – 1992 Interim manager Huishouding bij Ziekenzorg Westelijke Mijnstreek.
Opdracht:
Reorganisatie schoonmaakonderhoud en interne dienst;

1986 – 1991 Rayonmanager bij Schoonmaakbedrijf Gemeente Amsterdam (SGA)
Verantwoordelijk voor:
Uitvoering geven aan personeelsbeleid tijdens privatisering; onderhouden klanten contacten voor 100 panden;

1983 – 1986 Part – time objectleidster bij schoonmaakbedrijven.

Opleidingen en cursussen: Afgeronde opleidingen
2010 – 2011 Opleiding arbeidsdeskundige, post HBO
Praktijkervaring:
Douane Schiphol, St. Lucas Ziekenhuis, UWV, Arbodienstverleners, Libertas
Re-integratieonderzoeken; Wia claimbeoordeling; Wajong Claimbeoordeling; ZW ziektewet.
Toetsing dossiers Poortwachterstraject; bijdrage aan project duurzame inzetbaarheid.
Opstellen belastingsprofiel diverse (groeps)functies.
Onderzoek fysieke belasting voedingsassistenten
2002 – 2003 Master Human Resource management, Hogeschool Arnhem Nijmegen
1998 – 2002 Doctoraal Sociaal Culturele Wetenschappen, specialisatie Cultuur Organisatie Management, Vrije Universiteit
1981 – 1986 HBO Facilitaire Dienstverlening

Afgeronde cursussen, trainingen
2010 Coach Regionaal Poortwachters Centrum
2009 Training dossier opbouw (arbeidsrecht) bij verzuim
1998 Management van irrationele en disfunctionele processen in Organisaties, Stichting Bedrijfskunde
1997 Effectieve Persoonlijke Communicatie, De Baak
1995 Bouwkundig Onderhoud: Management en uitvoering, NVDO
1991 – 1993 Bedrijfskundig Management, ICD
1990 Facility Management, NIVE
1988 – 1989 Hoger kader, Bouwcentrum
1987 Productiever Management, ODI

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Goed abstractievermogen, sterk in strategische doelstellingen vertalen naar beleid en praktijk
Onconventioneel, creatief, vasthoudend, optimistisch
Zelfstandig, daadkrachtig, teamspeler
Gericht op: resultaat, kwaliteit en organisatieontwikkeling

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Detacheren

Reageren op dit CV