CV administratief, secretarieel medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 54

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2008 – 31 december 2012 Politie Regio Amsterdam – Amstelland




Werkervaring
Opnemen van aangiften/meldingen van misdrijven en vermiste personen
Administratieve werkzaamheden, invoer en registratie van
binnengekomen zaken .
Toepassen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Bemannen van receptiebalie en telefoon Informatie
Het zodanig vertalen van wet- en regelgeving dat burgers inzicht krijgen
in de mogelijkheden
Verrichten van/assisteren bij de overige werkzaamheden van de afdeling.
Ben het eerste aanspreekpunt voor de klant over meldingen en incidenten
Betalingen afhandelen van gesignaleerden die aan de balie verschijnen:
Verloren en of gevonden goederen in ontvangst en administreert deze
De coachen en het begeleiden van de studenten
Slachtoffers van mishandeling, beroving, fraude en huiselijk geweld
opvangen en verzorgen
Bezoekers aan de balie opvangen en op legitimatie controleren.
Contact opnemen met burgers in het kader van nazorg.
verrichten van toegangscontrole bij het bureau
doorverwijzen van publiek naar verschillende instanties;


2008 – heden Politie Regio Amsterdam – Amstelland


o Assisteren politie m.b.t. toerisme
o Bemannen van receptiebalie en telefooncentrale
o administratieve werkzaamheden, invoer en registratie van binnengekomen zaken
o Beantwoorden van e-mail en telefoon in het Engels Duits Turks.
o Verstrekken van algemene informatie .
o Aanvragen van identiteitspapieren en reisdocumenten
o Coördineren van vervoer en onderdak
o verzorging van uit de functie voortvloeiende administratieve het invoeren en controleren van gegevens, afhandelen van facturen, het maken van overzichten, het bijhouden van budgets en de urenregistratie van de buitendienst, waaronder het mede opstellen van een verslag en dossiervorming via het administratiesysteem
o Opstellen van werkplannen voor de werkzaamheden, het bewaken van voortgang van de werkprocessen - het geven van voorlichting, informatie en beantwoorden van vragen, rekening houden met het belang van de klant en de betrokkenen
o het verzorgen notuleren van vergaderingen en maken van verslagen
o het (grotendeels telefonisch) doorverwijzen van belanghebbenden naar de juiste personen- en/of afdelingen
het innemen, registreren en doorsturen van klachten en signalen van klanten
o het ontvangen van bezoekers en bedienen van de telefooncentrale
o het verrichten van overige werkzaamheden binnen de doelstelling van de
afdeling
o archiefwerkzaamheden;

Opleidingen en cursussen: Vooropleiding HBO (HVA) Rechten
o Nederlands, Engels, Maatschappijleer, Geschiedenis, Niet afgerond

1993- 1994 VBR Instituut voor Vakopleiding Beroepschauffeur en Rij-
Instructeur

Opleiding als rij- instructeur



2002- 2002 Flight Attendant College te Amsterdam
o Opleiding tot stewardess Cabin crew


1987- 1989 MEAO College admiraal de ruiter weg Amsterdam

middelbaar economisch en administratief onderwijs



1983- 1987 Middelbare school (MAVO D)
o Vakkenpakket: Duits, Engels, Frans, Wiskunde, Biologie
Aarderijskunde


Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijke eigenschappen

Gedreven, ambitieus, idealistisch, zelfverzekerd, overtuigend, sociaal, collegiaal, flexibel, stressbestendig

Vrije tijd Computergebruik , fitness , zwemmen ,salsa en street dansen , zingen , reizen

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV