CV HR Assistent / HR Infolijn medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 34

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring
09/2011 – 02/2012
KLM HR Support Center – Corporate (via uitzendbureau)
HR Infolijnmedewerkster/HR Assistent

Als HR Infolijn medewerkster ben ik verantwoordelijk geweest voor het beantwoorden van HR gerelateerde vragen vanuit de gehele KLM organisatie.
Dit betreft vragen over de drie CAO’s van KLM, actuele HR thema’s en producten/- faciliteiten (Cafetaria, Spaarloon, Levensloop etc.). Hiernaast zorgde ik o.a. voor een correcte verwerking van personeelsmutaties (in SAP), Externenregistraties en Verlofaanvragen voor het Hoofdkantoor (in MPS).

2006 - 2011 Albert Heijn
Kassamedewerkster

2007 - 2011 Kruidvat
Kassamedewerkster/vulploegmedewerkster

Indonesisch Restaurant Djanako
Serveerster

2008 - 2009 Dirk van den Broek
Kassamedewerkster

De Tuinen
Kassamedewerkster/vulploegmedewerkster

2007 - 2008 Callcenter MyCall
Commerciële Telemarketeer

2005 - 2007 Boekhandel Jimmink
Verkoopmedewerkster


Stages
02/2011 – 06/2011
KLM Ground Services
Secretariële ondersteunende functie

Bij KLM Ground Services droeg ik de verantwoordelijkheid voor het correct verwerken van o.a. bestellingen en contracten. Hiernaast was het bijhouden van de afsprakenagenda een dagelijkse taak. Verder was ik verantwoordelijk voor het archiveren van stukken en het ondersteunen, voorbereiden en organiseren van het werk voor verschillende managers.

02/2010 – 06/2010
Weekblad ‘Vriendin’ Audax Publishing B.V.
Secretariële ondersteunende functie

Bij het weekblad ‘Vriendin’ droeg ik vooral de verantwoordelijkheid voor het contacteren en het adviseren van klanten. Hiervan was het beantwoorden van de telefoon, e-mail en fax een groot onderdeel. Ook was ik verantwoordelijk voor het organiseren van o.a. personeelsfeesten en het correct verwerken van facturen en contracten. Hiernaast heb ik veel te maken gehad met het regelen van facilitaire zaken, het inkopen van o.a. kantoorartikelen en het beheren van de budgetten daarvoor.

03/2009 – 06/2009
KLM Operations Control Center
Secretariële ondersteunende functie

Bij KLM Operations Control Center heb ik alle werkzaamheden verricht die relevant zijn aan de functie. Ik ben o.a. verantwoordelijk geweest voor het ondersteunen van agendabeheer voor verschillende managers. Hiernaast was ik ook verantwoordelijk voor het boeken van dienstreizen en hotels voor personeel.




Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2008- 2011
ROC van Amsterdam
Studierichting: Management Assistent niveau 4
Vakken: ICT / Office, Nederlands, Engels, Spaans, Project e.d.
Diploma behaald juli 2011

2007 - 2008
ROC van Amsterdam
Studierichting: Detailhandel Lifestyle niveau 4
Vakken: Economie & Marketing, Textiel, Modevorming, ICT,
Visagie & Parfumerie, Nederlands en Engels.

2003 - 2007
Christelijke Scholengemeenschap Buitenveldert (CSB)
Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Economie, Wiskunde,
Kunst & Cultuur, Verzorging, Biologie en Geschiedenis.

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een spontane, vrolijke, sociale, ijverige, klantgerichte, flexibele en loyale jongedame, die niet van stil zitten houdt. Ik ben gewend om in een chaotische werksfeer te werken, in zowel grote en kleine teams. Ik pas mij makkelijk en snel aan en kan onder werkdruk werken.



Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Detacheren

Reageren op dit CV