CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Van maart 2007 tot heden
Functie administratief medewerker
Volle-Maan Communicatie bureau te Amsterdam
Uren per week 32
Omschrijving · :
Het opstellen en verzenden van facturen. Assisteren bij de boekhouding. Ervaring met de volgende programma’s, Joomla en Typo-3. Telefoon opnemen, Ontvangen van bezoekers, documenten opbergen in het archief en het verrichten van routinematige administratieve werkzaamheden.

Van oktober 2006 tot februari 2007
Functie Receptionist
Werkgever Jellinek kliniek, te Amsterdam
Uren per week 20
Omschrijving · :
Het bemannen van de receptie. Het binnenkomende post en fax afhandelen. Telefonische intakes uitvoeren in Outlook. Vertrouwelijke gegevens van cliënten invoeren in Excel. Klanten te woord staan.

Van april 2006 tot september 2006
Functie administratief assistent
Werkgever TWCA politie Amstelland te Amsterdam
Uren per week 32
Omschrijving · :
Het bemannen van de receptie. Administratieve werkzaamheden in Acces, Excel en Masterlink bestanden, post behandelen, mailings verwerken, urenregistratie en cliëntenadministratie verzorgen, vertrouwelijke gegevens typen in Word, verwerking grote politie mailing, data invoeren in Acces bestand.

Van april 1998 tot november 2001
Functie Magazijnmedewerker
Werkgever ·Bootgat Uitzendorganisatie BV te Amsterdam
Uren per week 25
Omschrijving
Het laden en lossen van vrachtwagens. Het bouwen van vliegtuigplaten en ter bescherming met plastic netten.Goederen in en uit pakken en opslaan in het magazijn systeem. Het bedienen van heftruck en pompwagen.

Opleidingen en cursussen: Van augustus 2007 tot heden
medewerker beheer ICT (vakopleiding) interne cursus
Omschrijving:
Het beheren van delen van informatiesystemen. Hardware en verbindingen, software gebruik, beheer en gebruik van geautomatiseerde informatievoorziening, administratieve beroepsvorming, beheer informatiesystemen. Ervaring met de volgende computerprogramma’s: Joomla en Typo-3.

Van januari 2006 tot september 2006
Secretariaatsopleiding · diploma behaald
Omschrijving:
Windows Basis. Microsoft Excel. Microsoft Outlook. Communicatie en informatietechnologie. Kantoorpraktijk. Telefoontraining en sollicitatietraining.

Van september 2002 tot juli 2005
secretariaatsopleiding · diploma behaald
Omschrijving: Secretariaatspraktijk. Tekstverwerking. Bedrijfsoriëntatie. Maatschappelijke en Culturele Vorming. Zakelijke Communicatie. Economisch - Administratieve Beroepsvorming. Agendabeheer. Commerciële Beroepsvorming. Personeelsadministratie. Geautomatiseerde informatievoorziening Word. Excel. Acces. Engels en Nederlands.

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik zie mijzelf als behulpzaam en zorgvuldig. Ik ben rustig, betrouwbaar, bescheiden en een echte doorzetter. Ik voel mij verantwoordelijk voor het werk dat ik verricht.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV