CV Sales/ management ass./ financieel Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Lassustandartsen (julie 2011 - 20 februari 2013)
Functie: Tandartsassistente
Taakomschrijving: assisteren van (verschillende) tandartsen / Endotoloog aan de stoel, het ontvangen en te woord staan van patiënten, het geven van voorlichting over alle mogelijke behandelingen, patiënten voor de behandeling informeren wat er gaat gebeuren, PR werkzaamheden, verzorgen van licht administratief werk zoals agenda beheer/contactbeheer, voorraadbeheer, bestellingen, zorgdragen van eigen kamer, bewaken van protocollen, Opstarten van de praktijk en het afsluiten hiervan. Kennen van verschilde behandelingen zoals, wortelkanaalbehandeling, kroonomslijping, extractie, geven van anesthesie, gewone behandeling (vulling), cerec, afdrukken maken, nemen van x-rays, en nog veel meer etc. etc. etc.

Dienst Werk en Inkomen (Project maart 2010 t/m november 2010)
Funtie: Formulierenbrigade
Taakomschrijving: Telefonisch contact, plannen van afspraken, klanten helpen met het invullen van alle mogelijke formulieren bijvoorbeeld; inkomsten belasting, voorlopige aanslag, Bijzondere bijstand, pc- voorziening huur,-zorg-toeslag, kwijtschelding e.a., formulieren na ontvangst in doorvoeren in het
systeem.

Rabobank 2009 (01 maart- 30 juli)
Functie: Adviseur Particulier A.
Taakomschrijving: Het openen en uitbouwen van accounts zowel particulier als zakelijke relaties. de juiste financiële producten en oplossingen vinden voor cliënten (verlenen van alle vormen van kredieten, verzekeren, sparen, betalen en andere bankproducten) en het beheren van deze relaties. Verschillende

Markanti januari -december 2008
Functie: Personal Assitent-Barhoofd
Taakomschrijving: Aansturen van het personeel, houden van intake gesprekken, maken van verkooplijsten, eindstand kassatelling, drankvoorraad bijvullen, achter de bar staan, bar klaar maken voor aanvang opening. Correspondentie met dj’s en evenementen organisatie, klant telefonisch te woord staan, aanmaak dossiers, zoveel mogelijk het zaak draaiende houden, schoonhouden van de zaak waar nodig is.

September 2006 – April 2007
Sabetical in USA, Ft. Lauderdale, tevens gewerkt bij een vriendin op de zaak met het voorbereiden van de cater werkzaamheden. Menu’s in elkaar zetten, diner voorbereiden en ervoor zorgen dat het bij de desbetreffende personen komt.

ABN AMRO Bank ( 1 mei 2005 – augustus 2006)
Functie: Adviseur Taakomschrijving: Het openen en uitbouwen van accounts zowel particulier als zakelijke relaties. de juiste financiële producten en oplossingen vinden voor cliënten (verlenen van alle vormen van kredieten, verzekeren, sparen, betalen en andere bankproducten) en het beheren van deze relaties.

Individu Uitzendbureau (1 september tot 30 maart 2005)
Functie: Intercedente
Taakomschrijving: Acquisitie, prospects bezoeken/binnenhalen, relatiebeheer, matchen tussen kandidaat en opdrachtgever, inschrijving kandidaten tevens het begeleiden van sollicitatiegesprekken c.q. intakegesprekken.

Uitgeverij ViaVia (1 januari 2004 tot augustus 30)
Functie: Sales Executive
Taakomschrijving: Relatiebeheer, acquisitie, verkoop advertentie, advies omtrent media keuze en advertentie mogelijkheden (formaten en dergelijke), klanten bezoeken, bijwonen beurzen.

Loyens & Loeff, Amsterdam (mei 2002 – Stage Schoevers).
Functie: Secretaresse
Taken: opstelen en redigeren van brieven, agendabeheer, klant telefonisch te woord staan, dossiers aanmaken.

Cultureel Jongeren Paspoort, Amsterdam (2000 – 2001).
Functie: Administratief Commercieel Medewerker
Taakomschrijving: Vertegenwoordiging CJP op beurzen, organisatie prijs acties, contact onderhouden met klanten, klachten behandeling, correspondentie, vergaderingen notuleren, contact leveranciers, relatiebeheer.

ING Bank, Amsterdam (1999 – 2000).
Functie: Assistent Account Manager / afdeling Hypotheken
Taakomschrijving: offertes maken, contact onderhouden met externe klanten, administratieve afhandeling van correspondentie, controle officiële documentatie/ beoordelen en opstellen, relatie beheer.

ENW Arbo-dienst, Amsterdam (1999).
Functie: Secretaresse
Taakomschrijving: Agenda beheer, telefoniste, administratieve ondersteuning e.a.

Kamer van Koophandel, Amsterdam (1998).
Functie: Medewerkster Informatie Register
Taakomschrijving: In- en externe informatie voorziening.

OVERIGE WERKERVARING
Impulse Art Management, Amsterdam Administratief medewerkster
Etiflex, Ommen Administratief medewerkster, acquisitie etc
Café de Boomhut, Hengelo Catering en barmedewerkster
Casino Victoria, Enschede Secretaresse, kassa medewerker
Radio Stop, Hengelo Presentatrice

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING

2011 – 2012 St. Top, Koog a/d Zaan – Tandartsassistente
2002 – 2004 Schoevers, Amsterdam – HBO, Account Management
2001 – 2002 Schoevers, Amsterdam – Management Assistent MBO-Plus 1994 – 1995 MEAO, Hengelo – Administratief
1991 – 1994 KMBO, Hengelo – Detailhandel / Administratief
1988 – 1991 LEAO, Hengelo

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Mijn kwaliteiten zijn o.a. Representatief,communicatief vaardig, commercieel, servicegericht/klantgericht, ambitieus, volhardend, zelfverzekerd, een echt doorzetter, organisatie talent met hart en nieren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV