CV Adm. medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 43
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Werkervaring:
apr 2009 tot 31-12-2011
Syntrus Achmea (sinds mei 2011 verhuist van Amsterdam naar de Meern)
Functie: Medewerker Werkgevers Contact Registratie.
Werkzaamheden: Veel telefonisch klantcontact met de werkgever.
Dagelijks beoordelen of een werkgever van een bepaalde bedrijfstak onder de verplichtstelling valt voor het pensioenfonds. Dit wordt bekeken op basis van de bedrijfsactiviteiten en het ingevulde vragenformulier door de werkgever.
- Werkgever aansluiten of negeren / Vragenformulier
- Bezwaar afhandelen / Rechtsopvolging
- Buitendienstopdracht laten uitvoeren
- Rappelleren / Ambtshalve aansluiting
- Mutaties verwerken / Beëindigingen doorvoeren
- Retour post afhandelen
- Bestandsvergelijking
mrt 2007 mrt 2009 InterBank te Amsterdam
Functie: Afdeling Klantenservice/Portefeuillebeheer medewerkster
Werkzaamheden: De klant is koning en wordt op een klantvriendelijk en service gerichte wijze telefonisch te woord gestaan voor diverse vragen, o.a. geldopname noteren, inlossaldo doorgeven, op verzoek bevestiging brieven versturen.
Administratieve handelingen:
- BKR toetsen
- Bankpassen aanmaken/blokkeren
- Pincode aanvragen
- Schriftelijke opzeggingen afhandelen
- Betalingen invoeren en uitbetalen
- Time Out kaarten afhandelen
sep 2001 dec 2006 Makelaarskantoor Keij & Stefels te Amsterdam
Functie: Op de divisie Beheer als administratief- en boekhoudkundige medewerkster aangesteld.
Werkzaamheden: De handelingen die betrekking hebben op alle huurderzaken zoals:
- Eigenaren/huurders telefonisch te woord staan
- Inkomen & uitgaven bijhouden doormiddel van
de maandelijkse of kwartaal afrekeningen op naam van de desbetreffende eigenaar
- Jaarlijkse huurverhogingen/bedrijfsindexeringen doorvoeren
- Huurcommissiezaken afhandelen
- Incassozaken (ontruimingen) bijhouden
- Huuropzeggingen afhandelen
Jan 2001- aug 2001 Advocatenkantoor Vink & Partners te Amsterdam
Functie: Receptioniste/Telefoniste
Werkzaamheden: - Telefoon aannemen
- Persoonlijk klantcontact
- Afspraken maken
- Administratieve werkzaamheden
okt 1998 jan 2001 Kledingzaak United Colors of Benetton te Amsterdam
Functie: Verkoopster - 1 jaar
Verkoopassistente - 1,5 jaar
Werkzaamheden: Administratieve handelingen verrichten waaronder:
- Kasopmaak en bijhouden kasboek
- Regelmatig etaleren
- De winkel aanpassen, afhankelijk van het mode beeld
- Kleding inkopen
Parttime werkervaring:
okt 1997 sep 1998 Makelaarskantoor van der Linden te Lelystad
Werkzaamheden: - Lichte administratie werkzaamheden
- Gegevens invoeren in het systeem
- Bestellen van kantoorartikelen
1996 sep 1997 Croissanterie de Heerlijkheid te Lelystad
Functie: Serveerster
Werkzaamheden: - Bestellingen opnemen & bedienen van klanten op een service
gerichte wijze
- Kassa werkzaamheden
Opleidingen en cursussen: Opleiding:
1993-1998 MAVO Scholengemeenschap Arcus te Lelystad
2000-2002 Secretaresse opleiding Scheidegger te Lelystad
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: * Betrouwbaar / behulpzaam zijn
* Stressbestendig
* Geen 9 tot 5 mentaliteit
* Verzorgd uitzien
* Jezelf blijven
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV