CV Adm. medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 43

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring:
apr 2009 – tot 31-12-2011
Syntrus Achmea (sinds mei 2011 verhuist van Amsterdam naar de Meern)
Functie: Medewerker Werkgevers Contact Registratie.
Werkzaamheden: Veel telefonisch klantcontact met de werkgever.
Dagelijks beoordelen of een werkgever van een bepaalde bedrijfstak onder de verplichtstelling valt voor het pensioenfonds. Dit wordt bekeken op basis van de bedrijfsactiviteiten en het ingevulde vragenformulier door de werkgever.
- Werkgever aansluiten of negeren / Vragenformulier
- Bezwaar afhandelen / Rechtsopvolging
- Buitendienstopdracht laten uitvoeren
- Rappelleren / Ambtshalve aansluiting
- Mutaties verwerken / Beëindigingen doorvoeren
- Retour post afhandelen
- Bestandsvergelijking

mrt 2007 – mrt 2009 InterBank te Amsterdam
Functie: Afdeling Klantenservice/Portefeuillebeheer medewerkster
Werkzaamheden: ‘De klant is koning’ en wordt op een klantvriendelijk en service gerichte wijze telefonisch te woord gestaan voor diverse vragen, o.a. geldopname noteren, inlossaldo doorgeven, op verzoek bevestiging brieven versturen.
Administratieve handelingen:
- BKR toetsen
- Bankpassen aanmaken/blokkeren
- Pincode aanvragen
- Schriftelijke opzeggingen afhandelen
- Betalingen invoeren en uitbetalen
- Time Out kaarten afhandelen

sep 2001 – dec 2006 Makelaarskantoor “Keij & Stefels” te Amsterdam
Functie: Op de divisie Beheer als administratief- en boekhoudkundige medewerkster aangesteld.
Werkzaamheden: De handelingen die betrekking hebben op alle huurderzaken zoals:
- Eigenaren/huurders telefonisch te woord staan
- Inkomen & uitgaven bijhouden doormiddel van
de maandelijkse of kwartaal afrekeningen op naam van de desbetreffende eigenaar
- Jaarlijkse huurverhogingen/bedrijfsindexeringen doorvoeren
- Huurcommissiezaken afhandelen
- Incassozaken (ontruimingen) bijhouden
- Huuropzeggingen afhandelen

Jan 2001- aug 2001 Advocatenkantoor “Vink & Partners” te Amsterdam
Functie: Receptioniste/Telefoniste
Werkzaamheden: - Telefoon aannemen
- Persoonlijk klantcontact
- Afspraken maken
- Administratieve werkzaamheden

okt 1998 – jan 2001 Kledingzaak “United Colors of Benetton” te Amsterdam
Functie: Verkoopster - 1 jaar
Verkoopassistente - 1,5 jaar
Werkzaamheden: Administratieve handelingen verrichten waaronder:
- Kasopmaak en bijhouden kasboek
- Regelmatig etaleren
- De winkel aanpassen, afhankelijk van het mode beeld
- Kleding inkopen

Parttime werkervaring:
okt 1997 – sep 1998 Makelaarskantoor “van der Linden” te Lelystad
Werkzaamheden: - Lichte administratie werkzaamheden
- Gegevens invoeren in het systeem
- Bestellen van kantoorartikelen

1996 – sep 1997 Croissanterie “de Heerlijkheid” te Lelystad
Functie: Serveerster
Werkzaamheden: - Bestellingen opnemen & bedienen van klanten op een service
gerichte wijze
- Kassa werkzaamheden

Opleidingen en cursussen: Opleiding:
1993-1998 MAVO Scholengemeenschap “Arcus” te Lelystad
2000-2002 Secretaresse opleiding “Scheidegger” te Lelystad

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: * Betrouwbaar / behulpzaam zijn
* Stressbestendig
* Geen 9 tot 5 mentaliteit
* Verzorgd uitzien
* Jezelf blijven

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV