CV Secretaresse Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 57
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: 09/2006-11/2011
Van Doorne N.V. (Advocaten, notarissen en fiscalisten)
Functie/afdeling Secretaresse/Notariaat vastgoed & ondernemingsrecht
Werkzaamheden - verzorgen van ingekomen en uitgaande correspondentie;
- agendabeheer;
- afhandeling van declaraties;
- archiveren;
- telefoonbediening
- correspondentie: het maken en verzenden van afschriften en aandeelhoudersregisters;
- het voorbereiden van conceptakten (levering en hypotheek op projectbasis);
- het voorbereiden van voogdijbenoemingen;
- het voorbereiden van oprichtingsakten;
- het voorbereiden van verklaring inschrijving koopovereenkomst Artikel 7:3 bw
- het voorbereiden van legalisatiedocumenten;
- het maken van de nota van afrekening in CMS;
- het indienen van kadasterstukken bij het kadaster;
- het rechercheren van gegevens bij het Kadaster, REWA, GBA, Insolventie, VIS, Curateleregister en de Kamer van Koophandel;
- het inschrijven van nieuwe vennootschappen, stichtingen en verenigingen bij de Kamer van Koophandel;
- de expeditie: het bijwerken van het klad- en net repertorium en archiveren;
09/1999-08/2006
Deutsche Bank AG, kantoor Amsterdam te Amsterdam
Functie /Afdeling Team Assistant/Legal & Compliance/Directie Secretariaat/
Asset Management/ IMS (Information Management Services)
Werkzaamheden - verzorgen van ingekomen en uitgaande correspondentie;
- agendabeheer;
- contractenbeheer;
- reizen boeken;
- archiveren;
- het wijzigen en plaatsen van nieuwe documenten op de
Legal en Compliance Intranetsite;
- afwikkelen van derdenbeslagen en faillissementen;
- indiening van vorderingen bij curator en Incasso Bureaus;
- Melding Ongebruikelijke Transacties (MOT);
- de administratie, het controleren van relaties met natuurlijke- en rechtspersonen uit NCCT landen (non-cooperative countries and territories) aan de hand van de FATF-lijst (Financial Action Task Force on Money Laundering);
- de administratie, het controleren op (mogelijke) overeenkomsten met (rechts)personen of entiteiten op de International Inquiry Frankfurt: OFAC Compliance (Office of Foreign Assets Control) and SDN (Specially Designated Nations and blocked persons and weapons of Mass Destruction Trade Control Regulations);
- de administratie, het controleren op (mogelijke) overeenkomsten met (rechts)personen of entiteiten op de zogenaamde freeze-lijsten: (VN-sanctiebepalingen, Europese Verordeningen en/of Sanctieregelingen;
- periodieke rapportage van lopende juridische procedures;
- inschrijven van procuratiehouders bij de KvK;
- het maken en bijhouden van het handtekeningen boek van procuratiehouders;
- het maken van een Time Allocation voor de urenregistratie met grafieken
- notuleren afdelingsoverleg in het Nederlands en Engels;
- invoegen supplementen op wetsteksten en handboeken;
- bijhouden en opschonen van de Legal en Compliance database;
- registratie van ziekte en verlof;
- administratie van externe kosten (o.a. advocaten, opleidingen);
- aanmelding van juristen voor cursussen, seminars, workshops en conferenties;
- logistiek;
- het scannen en bijhouden van alle bankcontracten;
- het samenstellen van de StorQM-lijst van nieuwe customers in het kader van de New Client Adoption Spotchecks;
- het uitvoeren van de New Client Adoption Spotchecks;
- originele documenten door een notaris laten legaliseren;
- het maken van Bankverklaringen.
07/1997-06/1999
Stichting PION (Promotie van Integratie door Omscholing) in Nederland te Amsterdam.
Functie/afdeling Secretaresse/Secretariaat.
Werkzaamheden - secretariaat en agendaplanning Management;
- directe aansturing van de Medewerker Telefoon en Ondersteunend Administratief Medewerker;
- uitvoerende taken met betrekking tot de werving van kandidaten, inclusief rapportage aan het Management;
- ingaande en uitgaande postafhandeling;
- planning en logistiek voorlichtingsbijeenkomsten en het uitnodigen van sprekers;
- organisatie van banenmarkten en seminars;
- interne logistiek en bestellingen, notuleren van het werkoverleg.
03/1994-07/1997
VERUM-MIRAI (Medical Information Research Assistance Institute BV
te Amsterdam.
Functie/afdeling Coördinator Data Entry voor Klinisch geneesmiddelen-onderzoek/Data Entry.
Werkzaamheden Tijdens de voorbereiding van een projekt:
- in samenwerking met de projektmanager, opstellen van planning voor Data Entry werkzaamheden;
- formuleren en schrijven van Data Entry regels;
- testen van de database: valideren van Data Entry regels en validatie checkregels;
- organiseren en geven van projektspecifieke trainingen voor Data Entry personeel.
Tijdens de uitvoering van een projekt:
- invoeren van data;
- verifiëren van validatie checkregels;
- genereren van data queries;
- uitvoeren van validatie van data invoer (proc-compare check);
- documenteren van queries en andere informatie.
Coördinatie van projekten:
- in overleg met coach, projektmanager(s) plannen van de data invoer
capaciteit nodig over de tijd en de tijd-en taakplanning;
- opleiden en begeleiden van nieuw data invoer personeel;
- in overleg met coach, projektmanager(s) bepalen van de prioriteit van verschillende werkzaam-heden.
In mijn functie heb ik met een team van Data Entry medewerkers de data invoer en data validatie van de volgende studies geregeld in overeenstemming met kwaliteitseisen zoals beschreven in de Richtsnoer voor Good Clinical Practice.
Studietitel Aantal Details
patiënten
Merck Hypertensie 360 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form
Merck II Hypertensie 400 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form
Procter & Gamble Osteoporose 80 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form
Sandoz Diabetes Mellitus 115 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form
Sandoz Psoriasis 33 Clin Trial; 220 paginas per Case Report Form
Behring Meningitis 33 Clin Trial; 60 paginas per Case Report Form
Allergan Scalp Psoriasis 440 Clin Trial; 110 paginas per Case Report Form
Allergan II Psoriasis 240 Clin Trial; 90 paginas per Case Report Form
Kyowa Prostate Cancer 93 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form
Philips Medical Systems -
Neuro Surgery 117 SIR-database; 60 paginas per Case Report Form.
03/93-10-93 American Express International Inc. te Amsterdam
Functie/afdeling Remittance Clerk/ Cashiers.
03/92-01/93 Amsterdam Fertilizers BV te Amsterdam
Functie/afdeling Administratief medewerkster/ Secretariaat.
08/90-12/91 Mons Electro BV te Amsterdam
Functie Administratief medewerkster.
06/90-08/90 Electron BV te Amsterdam
Functie Administratief medewerkster.
05/87-05/89 Bouwbedrijf E.CH. Promes te Paramaribo
Functie Directie secretaresse.
Referentie:
Op aanvraag
Opleidingen en cursussen: Diploma
1981-1985 LBGO-Administratie-Economie te Paramaribo 1985
1985 Machineschrijven te Paramaribo 1985
1984-1987 Openbare Avondschool voor onderwijzeressen-A
en Hoofd kleuterleidsters te Paramaribo 1987
1997-1998 Secretaresse opleiding bij Instituut Scheidegger te Amsterdam 1998
1998-1999 Management Assistent bij Instituut Scheidegger te Amsterdam
2000 Algemene Opleiding Bankbedrijven bij NIBBE-SVV
te Amsterdam
CURSUSSEN
2004 Excel 97/2000 Vervolg bij CompuTrain BV te Amsterdam
2003 Excel 97/2000 Basis bij CompuTrain BV te Amsterdam
2002 Manage the Manager bij Secretary Management Institute te Hilversum
2001 Conversatie Engels bij The Redman Institute te Amsterdam
2000 Recht en Rechtstaal bij Secretary Management Institute te Naarden-Bussum
TRAININGEN
2011 Excellent Performance bij Schoevers te Amsterdam
1997 Wervend Schrijven bij Boertien en Partners te Naarden
1996 Standard Operating Procedures: SOP 1-17, 19,20, 22-27 (Clinical Practice) bij VERUM/MIRAI te Amsterdam
1995 Standard Operating Procedures: SOP 11, 13-17, 24 en 26 (Clinical Practice) bij VERUM/MIRAI te Amsterdam
1995 Communicatieve vaardigheden in samenwerking met de onderzoeker bij VERUM/MIRAI te Amsterdam
Overige informatie:
Rijbewijs: A,B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen:
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV