CV Administratief/financieel medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 43

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: September 2011-heden. Functie: medewerker crediteuren administratie
Werkzaamheden: het invoeren en coderen van facturen, hulp bij maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, klaar zetten van betalingen, overleggen met crediteuren en debiteuren in Nederland, Engeland, Denmark en Ierland

Maart 2010-februari 2012. Functie: Vertegenwoordiger en gids
Werkzaamheden: hotel reserveringen, planningen, agenda beheer, rondleidingen in Benelux landen, begeleiding en vertaling tijdens zakelijke reizen, communicatie met diverse partijen, administratieve werkzaamheden, simpele boekhouding inclusief het verzorgen van de aangiften OB, IB en de facturatie

Juli 2005-augustus 2010. Functie: senior medewerker in de internationale aangifte praktijk. Werkzaamheden: het opstellen van de aangiften Vpb (co-only; fiscale eenheden), tax berekeningen, bezwaarregeling incl. communicatie met de Belasting Dienst, aanslagregeling, schattingen, het managen van de eigen klantenpakket, vaktechnische trainingen voorbereiden en verzorgen

Opleidingen en cursussen:
Diploma’s:

2001-2006: H.B.O.- Fiscale Economie, titel BE - Bachelor of Econimics aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
1998-2001: HAVO te Arnhem

Cursussen:

3 daagse intensive cursus Engels aan de Cambridge Universiteit (Cambridge, UK)
Cursus FBM (Fiscal Beslis Management)
Cursus BKB (Basis Kennis Boekhouden)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: - Accuraat;
- Flexibel;
- Cijfermatig goed inzicht;
- Communicatief;
- Leergierig.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV