CV Personeelsplanner Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 62

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring:
01-apr-13 - 01-okt-13 Ambulance Dienst Amsterdam – Amstelland
Functie: Roosterplanner.
De chauffeurs en de verpleegkundigen indelen op de ambulances voor de regio groot Amsterdam via het computersysteem Raet, waar het personeel zijn aanvragen en voorkeuren kunnen indienen. Vereiste trainingen plannen, vakanties beheren. Een luisterend oor zijn.

01-mei-12 - 01-nov-12 Servisair – Amsterdam BV., Schiphol
Functie: Planning Coördinator Passenger Handling.
Het voorbereiden van de 48-uurs planning voor het passagepersoneel. Deze medewerkers worden per luchtvaartmaatschappij en per vlucht ingedeeld voor de incheckbalies en voor de gates. Rekening houdend met de vereiste kwalificaties per maatschappij en per vlucht en de wensen van de klant.
Het op peil houden van de ad-hoc pool van beschikbare uitzendkrachten.

16-apr-07 - 01-mei-12 Diverse werkzaamheden in Amsterdam
Functie: Gastvrouw.
Heb op meerdere vakbeurzen gewerkt in de RAI. Heb daar verschillende werkzaamheden uitgevoerd, zoals de informatiebalie, aanspreekpunt zijn voor de beursganger, aanspreekpunt voor de standhouders enz.
Deze werkzaamheden heb ik afgewisseld met gastvrouw zijn in diverse horecagelegenheden.
Het was dan mijn taak om zelfstandig alle voorkomende werkzaamheden te verrichten, waaronder het ontvangen van gasten, onderhouden van de kontakten met gasten en toeleveranciers. Beheer van de financiën. Het openen en afsluiten van de zaak.
2005 – 2006 I.C.T.S. – N.A.S. v.o.f.,
Functie: Operationeel Personeelsplanner.
Mijn hoofdtaak was om beveiligers zodanig in te zetten dat hiermee voldaan werd aan de vraag van de opdrachtgever (Luchthaven Schiphol of KLM) rekening houdend met pauzes, tijdige wisselingen van posities, ziekteverzuim en/of verlof.
Verder bereidde ik de planning van morgen voor en was vraagbaak voor leidinggevende, medewerkers en opdrachtgevers.
Deze functie werd in vol-continu diensten gedraaid.

2004 – 2005 Content Uitzendorganisatie B.V., 's Gravenhage
Functie : Personeelsplanner voor de klm en consulente bij de
vestiging Schiphol.
Uitzendkrachten dagelijks benaderen om in te zetten voor de klm in de
bagagekelder en op het platform. Het op peil houden van de ad-hoc pool van
beschikbare uitzendkrachten. Leer-werktrajecten plannen voor nieuwe
uitzendkrachten in samenwerking met de klm.

1990 – 2004 Koninklijke Luchtvaartmaatschappij N.V., Schiphol
Functie: Rosterer bij de afdeling Planning & Assignment van
Cabin Inflight Services.
Roosters maken voor 8000 cabine personeel, waarbij de rosterer zorgt dat
alle passagiersvluchten zijn voorzien van de juiste aantal personeelsleden
met de (door IATA) vereiste kwalificaties. De verantwoordelijkheid voor de
totale roostering van het gehele cabine personeel ligt bij het team van 5
mensen, waar ik deel van uit maakte, waarbij uiteraard rekening gehouden
moest worden met verzoeken voor vrije tijd en vakanties. Dit werd op een
zodanige manier gedaan dat de operationele, financiële en sociale kaders in
ogenschouw werden genomen. Met als doel zo weinig mogelijk uitval te hebben.

Functie: Pre-assigner bij de afdeling Planning & Asisgnment van
Cabin Inflight Services.
Hield me bezig met de voorbereiding van de roostering, waaronder verstaan
werd; het maken van berekeningen m.b.t. zwangerschapsregelingen,
wijzigingen van contractpercentages, plannen van cursussen, herberekenen
van vakantiedagen/ uren en dergelijke.
Daarnaast maken wij de zomer- en wintervakantieplanning voor het gehele
corps. Samen met mijn collega's waren wij ook de vraagbaken voor alle
personeelsleden binnen de gehele divisie over de verschillende regelingen en
mogelijkheden die er zijn binnen het corps.

Functie: Medewerkster roosterbureau bij Vliegtuig Omdraai Services van
Ground Services.
Een middel grote afdeling met gem. 1500 mensen verdeeld over 3 units.
Tot een dag voor uitvoering de verantwoordelijkheid over de bezetting van
het beladingspersoneel en stuurde deze actief bij. Tevens maakten wij de
zomervakantieplanning en de planning voor de feestdagen.
Tijdens het inloopspreekuur kon het personeel vragen stellen over hun
rooster en andere personeelsaangelegenheden, zoals carpoolen,
luchthavenpas, onbetaald verlof, bijzonder verlof en dergelijke. Daarbij
hadden wij ook het beheer van de personeelsdossiers.

Opleidingen en cursussen: 2006 – 2006 Sociale Hygiene, Amsterdam
1997 – 1998 Middle Management bij PBNA te Schiphol
1995 – 1996 S.E.P.R. 1 toeristische opleiding bij inst. Schoevers, Amsterdam
1990 – 1992 M.E.A.O. avondopleiding, Amsterdam
1984 – 1985 Receptioniste / telefoniste bij Leidse Onderwijs Instituut, Leiden
1982 – 1983 M.A.V.O. Barleuslyceum avondopleiding, Amsterdam
1975 – 1980 L.H.N.O. / L.E.A.O., Amsterdam

Communicatieve trainingen:

Beter communiceren
Effectief communiceren
Interculturele communicatie
Slecht nieuws gesprekken
Agressie training Incra
Persoonlijke vorming & presentatie
Projectmatig werken

Automatiseringstrainingen:

Windows / Windows XP
Word for Windows (7.0)
Excel, Excel Advanced
MPS & PLATO (indeelsystemen KLM)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Zelfstandig, ondernemend, servicegericht, zeer sociaal vaardig, stressbestendig, teamplayer.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV