CV Facilitair coördinator Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 56

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2006 – 2011 Huisvesting coördinator
Korps landelijke Politiediensten, Driebergen

Verantwoordelijk voor het onderhoud en verbouwingen (inclusief de daaraan verbonden facilitaire diensten zoals de schoonmaak en beveiliging) betreffende diverse panden van het KLPD in Midden Nederland. Afhandeling van meldingen van de interne klant aangaande huisvesting en facilitaire zaken.


2005 Gebouwbeheerder
Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, Utrecht

Verantwoordelijk voor de afhandeling van aanvragen en meldingen op facilitair gebied.


2004 Gebouwbeheerder
Universiteit Utrecht, Utrecht

Verantwoordelijk voor de afhandeling van aanvragen en meldingen op facilitair gebied. Inkoop van facilitaire producten.


1998 - 2004 Huismeester
Agis Zorgverzekeringen, Utrecht / Amersfoort

Aanspreekpunt voor de facilitaire zaken en tussenpersoon tussen de medewerkers, de leveranciers en het management. Verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van de facilitaire zaken zoals de schoonmaak, beveiliging, gebouwonderhoud, terreinonderhoud, en het (laten) oplossen van storingen. Daarnaast verantwoordelijk voor de inkoop van facilitaire producten.
Coördinatie van zaken m.b.t. Bedrijfshulpverlening (van 2001 tot 2004 hoofd bedrijfshulpverlening).

Opleidingen en cursussen: 2000-2005 Facility Management (HBO)
Hogeschool InHolland, Diemen

Vakken o.a : Schoonmaakmanagement, gebouwbeheer, zorgsystemen (o.a. Arbo), communicatie, inkoopmanagement, huisvestingsmanagement.


1997 Basisdiploma Beveiliging



1982-1988 VWO
Geert Groote school, Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Sociaal, gedreven en betrouwbaar.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV