CV office manager/secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 55

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: WERKERVARING
mrt 2010 – 31-01-2012 office manager/PA concrete architectural associates, Amsterdam, 32 uur
werkzaamheden: regelen dagelijkse gang van zaken op kantoor, agendabeheer directeur en collega’s, lichte boekhoudkundige werkzaamheden (boekhoudprogramma Reeleezee), reizen boeken voor collega’s, contracten opmaken voor werknemers, opdrachtgevers, verzekeringen, eerste selectie sollicitaties (behandelen, afspraken plannen), notuleren en uitwerken functioneringsgesprekken, inkoop van kantoor- en bureaumateriaal, alle voorkomende administratieve werkzaamheden. (van 22 naar 36 werknemers)

mei 2007 – mrt 2010 office manager/PA Heren 5 architecten BV BNA Amsterdam, werkzaamheden: telefoon, post, lunch verzorging, kantoorbestellingen, agendabeheer voor de (3) directeuren, notuleren van vergaderingen en functioneringsgesprekken, aanspreekpunt voor personeel over van alles, verzekeringen, lichte personeelszaken, beheer bibliotheek, organiseren bedrijfsuitjes (oa. excursies naar het buitenland voor het hele bureau). alle andere voorkomende administratieve werkzaamheden. (22 werknemers)

aug 2003 – april 2007 office manager/PA Submarine BV Amsterdam, fulltime
werkzaamheden: agendabeheer voor de 2 directeuren, lichte boekhoudkundige werkzaamheden, redigeren van subsidieaanvragen, deze opmaken en versturen. personeelszaken, opmaken van contracten (personeel/freelancers/bedrijven) reizen boeken (voor collega’s en crew). aansturen van de freelance systeembeheerder. up-to-date houden van de website (CMS systeem). overige werkzaamheden telefoon, post, bestellen van computers, software, representatief houden van het kantoor en adhoc werkzaamheden.
(18 werknemers)

juni 2002 – mrt 2003 office manager, Swets & Campioni Electronic Publishing, Amsterdam

juni 1999 – jan 2002 art & operations, E-business Magazine Emerce, Amsterdam

juli 1998 – juni 1999 bookster bij Moeder Anne Castingbureau, Amsterdam

mei-juli 1998 horeca via uitzendbureau’s i.v.m. eindexamen interieurstyling
nov 1996 – mei 1998 receptioniste/telefoniste Sperry Sun Drilling Services, Velsen Noord, part -time i.v.m. studie interieurstyling Artemis in Amsterdam

jan 1994 – okt 1996 secretaresse Juliana Kinderziekenhuis, Kinder- en Jeugdpsychiatrie, Den Haag

1993 baliemedewerkster Leyenburg Ziekenhuis, Den Haag (2 maanden)

1992 - 1993 consultente, Content Uitzendbureau, vestiging Gezondheidszorg, Den Haag (8 maanden)

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING/CURSUS
1982 - 1986 MAVO, Titus Brandsma College, Dordrecht, diploma
1986 - 1988 HAVO, Titus Brandsma College, Dordrecht, diploma
1988 - 1991 MEAO, Dordrecht, richting commerciele economie, diploma
1991 - 1992 SCHOEVERS, Managementassistente, Den Haag, diploma
1992 - 1993 Cursus Spaans, Salamanca, Spanje, 6 maanden, diploma
1996 - 1998 Interieurstyling, Artemis, 2-jarige avondopleiding Amsterdam, diploma
2006/2007 EHBO (3 daagse cursus) + BHV (1 daagse cursus, jaarlijkse herhaling tot 2010)

Overige informatie:

Rijbewijs: A

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: creatief, geïtereseerd in de medemens, natuur
gedreven, sociaal, netjes, doet graag meerdere dingen tegelijk

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV