CV administratief financieel medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2008-2011 Administrative Finance Assistant, Linx Telecommunications B.V.
- debiteuren administratie, verantwoordelijk voor de facturatie en codering
- debiteuren beheer
- crediteuren administratie, financiële correcties, controleren en boeken van binnenkomende facturen en inkoopfacturen
- nationaal en internationaal telefonisch en schriftelijk contact met de klanten en leveranciers
- controle en verwerking gegevens van de nieuwe en bestaande orders
2007 – 2008 Medewerkster Beheer Hypotheken, WestlandUtrecht Hypotheekbank N.V. onderdeel van ING
- verantwoordelijk voor de verpanding van de externe polissen bij de nieuwe leningen
- financiële correcties en aflossingen van bestaande leningen
- telefonisch klantcontact met notarissen, adviseurs en eindklant
- controle en verwerking gegevens van hypotheekwijzigingen
- onderhoud wachtbestand van zekerheidstukken

2003 – 2007 Administratief medewerkster, schoonmaakbedrijf R. Verpoorten
- facturatie, kasboek
- inkoop van bedrijfsbenodigdheden
- telefonisch contact met de klanten en leveranciers
- bedrijfsagenda en overige administratieve werkzaamheden

1999 – 2003 Commercieel medewerkster afdeling verkoop, Joba Leisure B.V.
- werkzaamheden in de verkoop van biljart accessoires naar Oostbloklanden
- offerte opmaken en facturatie
- nationaal en internationaal telefonisch contact met de klanten

1998 – 1999 Medewerkster fourniturenkamer, TCC Modexpress te Amsterdam
- verzorgen van voorberijdende informatie van materiaal m.b.t. het laten maken van kleding
- telefonisch contact met de klanten en leveranciers

1998 –1999 Administratief medewerkster, Inter Music Holland te Amsterdam
- boekhouding en administratieve werkzaamheden

1986 – 1995 Teammanager afdeling inkoop, ETTOS Textielfabriek te Charkov, de Oekraïne
- leidinggeven aan een team
- totale onderbegeleiding van drukwerk, kantoorbenodigdheden
- onderhouden van mondelinge en schriftelijke contacten met leveranciers en klanten

Opleidingen en cursussen: 1982-1986 HBO Bedrijfseconomie, specialisatie industriële planning HES Narodnogo Gozijstwa te Odessa in de Oekraïne
Vakkenpakket: bedrijfseconomie, boekhouden, statistiek, politieke economie, planning en controle, geografie en algemene ontwikkeling, geschiedenis. Geslaagd in juli 1987.

Cursussen:

1997-1998 Cursus Basis Boekhouden
Hogeschool Markus Verbeek te Amsterdam. Geslaagd.

1996-1998 Nederlands als tweede taal
School te Amsterdam. Diploma NT-2 behaald

1996-1998 Cursus Engels, ROC te Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik bezit een leergierige, gedreven persoonlijkheid. Dit blijkt onder meer uit het feit dat ik goed kan plannen, organiseren en in staat ben prioriteiten te stellen in mijn werk. Ik heb cijfermatig inzicht en analytisch vermogen. Ik werk accuraat, voel me zeer verantwoordelijk voor mijn werk en zorg er altijd voor dat mijn werk binnen de gestelde tijd is afgerond. Ik vind het belangrijk om helder en duidelijk te communiceren en vind een goede samenwerking met collega’s zeer belangrijk. Ik ben ook zeer flexibel dus op meerdere plekken inzetbaar.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV