CV management assistent/allround secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 70

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 01-11-’11 – heden Project Uitvoerder

Werkzaamheden: Het organiseren van een grote netwerkbijeenkomst voor MKB ondernemers, waarin een dialoog zal worden gehouden tussen werkgevers en 45+ werknemers o.a. over het nieuwe werken. Mijn rol hierin is het stimuleren van de 22 deelnemers en het bewaken van de voortgang van het project.

01-05-’11 – 01-10-‘11 Stapel Economisch Adviseur, Assistent Administrateur

Werkzaamheden: Het opzetten van administraties voor kleine MKB bedrijven, controleren van gegevens, verlonen voor diverse kleine ondernemingen, e-mail beantwoorden, archiveren, het doen van belastingaangiftes en het aanvragen voor betalingsuitstel etc. en factureringen.

01-09-’96 – 01-04-’11 Syntens, Innovatiewerk voor ondernemers,
Secretaresse/management assistent, Nevenfunctie:
secretaris van Personeelsvereniging (400 leden)

Werkzaamheden: Secretaresse voor een teamleider en 12 adviseurs. Zelfstandig verzorgen van correspondentie, klantenbestand bijhouden, agendabeheer, projectbeheer, organiseren van workshops en bijeenkomsten (mailingselecties maken, inschrijving, catering, ruimtes regelen, randvoorwaarden zoals beamers regelen, ontvangst bezoekers en alle handelingen achteraf), redigeren brieven. Voorbereidende werkzaamheden voor de teamleider (P&O zaken zoals verjaardagen, uitjes, etc.), inplannen van evaluatiegesprekken met teamleider, organiseren teamvergaderingen, agenda opstellen, notuleren en uitwerking en het bewaken van de actiepunten. Informatie verstrekken in- en extern.

’90 – ’96 DB Reklame Services (De Bussy Ellerman en Harms)
Directiesecretaresse/office manager

Werkzaamheden: Alle voorkomende secretariële taken voor twee directeuren. Om te beginnen was dat het opzetten van een secretariaat en archiefsysteem. Telefoonbehandeling, ontvangst bezoekers, postverdeling, kantoorartikelen bestellen, bijhouden verlofdagen en ziek- en betermeldingen personeel (25 personen), organiseren bedrijfsgerelateerde bijeenkomsten en uitjes, agendabeheer, brieven opnemen, alle facilitaire zaken, kortom ook alle taken van een Office Manager.


11-’89 – 11-’90 De Bussy Computer Recruitment (De Bussy Ellerman
en Harms), Secretaresse

Werkzaamheden: Ondersteuning van 3 adviseurs/recruiters. Agendabeheer, telefoonbehandeling met cliënten, alle correspondentie, uitwerken van CV’s per dictafoon (alles in Nederlands en Engels), ontvangen van sollicitanten, advertenties plaatsen en checken, en andere ondersteunende taken

Opleidingen en cursussen: 20-01-‘12 – heden Zakelijk Engels, NTI
’97 – ’10 Diverse trainingen/cursussen
Management Support, e-mail brieven schrijven (’09)
Meereffect, getting the things done, effectief werken (’09)
Schoevers, Zakelijk en Klantgericht corresponderen (’04)
Schoevers, Jaarlijks Nederlands spelling assessment
Krauthammer Int, Training voor het secretariaat (’03)
Broekhuizer Training, Windows 97 & Word 8.0 NL basis (’97)
Panterra, Word, Excel, PowerPoint, Outlook. E-synergie
Daarnaast nog diverse interne bedrijfs- en persoonsgerichte
opleidingen.

’90 Programma Works
’89 NIBO, Secretaresse: - Nederlands, archiveren, typen, telefonische
klachtenbehandeling en baliewerkzaamheden, kantoorpraktijk
diverse computerprogramma's
’89 Engelse correspondentie, Avondschool
’70 – ’71 INAVO Kantoor- en Handelsopleiding
Typediploma, Handelscorrespondentie Nederlands
’66 – ’69 ULO, Amsterdam

Computerprogramma’s:
WP, Lotus Notes, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, E-synergy, Cas en Bas, Elsevier programma’s, Account View en een aantal intern specifieke programma’s in Excel en werk met cloud computing Aerobe. Bekend met nieuwe media: Facebook, Hyves, Twitter, en het nieuwe werken.

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben snel enthousiast en vind heel veel dingen leuk. Actief op diverse terreinen en kan me makkelijk aanpassen in diverse situaties. Weet wel goed prioriteiten te stellen, want dat moet wel als je veel dingen leuk vindt om te doen. Dit houdt in dat je goed moet kunnen plannen. Werk graag met jonge en oudere collega's, want ik ben van mening dat zij elkaar goed aanvullen en stimuleren en van elkaar kunnen leren.

Privé houd ik van wandelen en sporten en vind ik het leuk om mij nieuwe dingen eigen te maken, maar ben ook heel gek op tuinieren en bloemen en planten.
Persoonlijke verzorging en mode zijn voor mij ook belangrijke zaken en zie er altijd graag goed en verzorgd uit.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV