CV Facilitair medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: september 2010 - heden
Facilitaire medewerker op de Brede school
Organisatie en planning evenementen voor externen, office beheer, Planning personeel, administratie rond verhuur van ruimtes en inkoop van voorraad, facilitaire beheer en catering, voorbereiding vergaderingen en conferenties en secretariële werkzaamheden: notuleren, correspondentiebeheer, relatiebeheer, archivering, postverwerking, telefoonbeantwoording.

Platform Arbeidsmarkt & Onderwijs, november 2009 - juni 2010
Management Assistent van de programmamanager Creatieve Industrie en Ambachtseconomie
Organisatie en planning conferenties, office beheer, facturatie, facilitaire beheer, voorbereiding vergaderingen en conferenties en secretariële werkzaamheden: notuleren, agendabeheer, correspondentiebeheer, relatiebeheer, archivering, postverwerking.

Cocon Vastgoed Management BV, januari 2009- oktober 2009
Management assistent van 2 managers en 3 directeuren
Voorbereiding vergaderingen en bijeenkomsten, office beheer, facilitaire beheer en secretariële werkzaamheden: notuleren, agendabeheer, correspondentie, relatiebeheer, archivering, postverwerking.

The Music Marketeers, Juli 2008-december 2008
Office Assistant
Organisatie en planning TMM beurs, Officebeheer, facilitaire beheer, kas beheer, contractbeheer, telefonische/schriftelijke klachtafhandeling, planning en secretariële werkzaamheden: agendabeheer, correspondentie, relatiebeheer, archivering, postverwerking.

ASA Studenten Uitzendbureau, januari 2008-juli 2008
Intercedent
Relatiebeheer, verloning, planning, commerciële werkzaamheden.

Olympia Uitzendbureau Den Bosch, november/december 2007
Vestiging assistent
Relatiebeheer.

Restaurant Mochi & Ondernemers Café Den Haag, januari 2007 – september 2007
Gastvrouw en medewerker bediening
Bediening in het restaurant, bar werkzaamheden in het Ondernemers Café.

Rondreis door Australië en Zweden

Restaurant Caracter Den Haag, november 2004 – juni 2005
Administratief ondersteunend & bediening
F&B medewerker (restaurant, terras en bar), administratie, leidinggevende op de vloer bij afwezigheid eigenaar.


Hotel Sofitell Den Haag, januari 2004 – oktober 2004
F&B medewerker
F&B medewerker (targetverkoop wijnen), administratie, inwerken nieuw personeel, banqueting en roomservice.

Golfclub Leeuwenbergh Leidschendam, juli 2003 – december 2003
Administratief medewerker & bediening
Salaris administratie, F&B medewerker (restaurant, terras en bar).

Van Kuijen MKB-Adviseurs en Vastgoed Management Den Haag, januari 2002 – juni 2003 (stage/werk) jr. boekhouder
Financiële overzichten en verslagen maken, relatiebeheer, secretariële ondersteuning van de accountmanager en de directeur.

Price Waterhouse Coopers Den Haag, juni 2000 – november 2001
jr secretaresse van de afdelingsmanager
Voorbereiding vergaderingen, archivering, postverwerking, facilitaire beheer.

Opleidingen en cursussen: 2010 : ILOA (Intensief Loopbaan Ontwikkelings-Assessment). Uitkomst: HBO niveau
2006-2007 : INHolland, Media & Entertainment Management
2002-2004 : Mondriaan College, MBO. Boekhoudkundig medewerker. Diploma: niveau 3
1994-1999 :Thomas More College, MAVO, Wiskunde, Engels, Nederlands en Economie op D-niveau. Diploma: ja.

Cursussen
2008: Commerciële verkooptechnieken. Certificaat: Ja

Talenkennis
Nederlands: Vloeiend, Moedertaal
Engels: Goed

Computervaardigheden
Microsoft Office

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Kern waarden
Nieuwsgierig, leergierig, creatief en enthousiast
Ik lees veel, kijk elke dag naar het nieuws en als ik iets niet begrijp of weet ga ik gelijk op onderzoek uit. Daarnaast vraag ik ook veel naar informatie bij mensen zodat ik het fijne ervan weet. Ik vindt het leuk om nieuwe dingen mee te maken en veel bezig te zijn met mezelf te ontwikkelen en bij te leren. Ik kom graag met nieuwe ideeën en oplossingen.

Rechtvaardig, loyaal en vriendelijk
Ik heb sterke waarden in de omgang met anderen. Ik vind dat ik anderen goed moet behandelen, ongeacht hoe ze mij behandelen. Als ik iemand kan helpen, dan zal ik dat over het algemeen doen.

Hard werken
Ik ben heel erg gemotiveerd om hard te werken als ik het gevoel heb dat ik gewaardeerd wordt. Ik ben graag heel de dag druk bezig en in een hoog tempo. Ik pak graag extra werk aan (ook werk mee naar huis nemen) en ben niet beroerd om over te werken als het werk af moet. Ik krijg hier veel energie van en moet ook weer veel werk hebben om deze energie weer kwijt te raken.

Aanzien en waardering
Ik hoef niet in de belangstelling te staan, maar vind het wel erg fijn om aan anderen te kunnen laten zien wat ik kan en te vertellen wat ik heb meegemaakt. Ik maak graag indruk op anderen. Ik vind het ook belangrijk om waardering te krijgen voor wat ik doe. Daarnaast vind ik het fijn om iets te betekenen voor anderen en voor de maatschappij. Vind het ook prettig om in een bedrijf te werken die dit ook heeft.

Zelfstandigheid
Ik werk graag zelfstandig, zonder te veel afhankelijk te zijn van anderen. Ik kan geïrriteerd raken als iemand me te veel op de vingers kijkt.

Competenties
Openheid
Ik sta open voor nieuwe ideeën en opvattingen door mijn nieuwsgierigheid. Ik sta ook open voor verandering als iets niet goed blijkt te werken en heb graag avontuur in mijn werk en privé. Wat normen en waarden betreffen (goed en kwaad) ben ik minder open en minder geneigd te veranderen. Ben verder “down to earth” en hou het liever bij feiten. Ben praktisch ingesteld.

Netheid/ordelijkheid
Ik wil gewoon leuk werk hebben, genoeg verdienen en gelukkig zijn. Ik pak de kansen die zich aandienen, zonder een vooropgezet plan. Daarentegen doe ik dingen niet overhaast en overweeg ik zaken eerst goed voordat ik actie onderneem. Ik werk graag met vaste regels en procedures, waardoor ik soms minder flexibel ben. Ik hou graag controle over mijn werk.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV