CV Adminisrtratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 40

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaringen:

Bedrijf: Ecosol BV, Haarlem
Functie Administratief medewerkster
Periode juni 2008 - heden
Werkzaamheden Telefoonbehandeling, bezoekers ontvangen, archiveren, kopiëren, faxen, postbehandeling, correspondentie, invoerwerkzaamheden, cliënten administratiebeheer, afspraken inplannen

Bedrijf: ROC Amsterdam
Functie Receptioniste/Telefoniste
Periode april 2007 - september 2007
Werkzaamheden Archiveren, toetsenbordvaardigheden, in en uitgaande post behandelen, in en uitgaande telefoongesprekken behandelen
Okt 2008 - Maart 2008 Stichting Brijder, Haarlem
Receptioniste/Telefoniste, Administratief medewerker

Opleidingen en cursussen: 2008 Ecosol BV, Haarlem, Type cursus Certificaat
ROC Amsterdam, Europees Computer Rijbewijs Certificaat
2007 ROC Amsterdam, Werkervaringstraject administratie Certificaat
2001-2003 ROC Amsterdam, Sociaal Pedagogisch Werker -
1997-2001 De Koogmolen Purmerend, VBO Verzorging Diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben commercieel en communicatief ingesteld, Leergierig en sevicegerichte houding

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV