CV Secretaresse/office manager/marketing medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 47

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Augustus 2011 – Heden:
Diverse activiteiten:

- Vrijwilligerswerk in de buurt (hulp aan ouderen)
- Gestart met opleiding praktische psychologie


Maart 2010 – Juli 2011:
Directiesecretaresse / Office manager bij Hogeschool van Amsterdam:

Agendabeheer.
Telefoonbehandeling.
Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.
Ontvangst gasten en klanten.
Ingaande en uitgaande correspondentie en post.
Facturen- en projectadministratie.
Personeelsadministratie en archi
Onderhoud website's en ondersteuning marketingprojecten.
Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden.
Spin in ’t web-functie.
Troubleshooter voor hele afdeling (totaal 27 mensen).


Okt 2009 – Feb 2010:
Office Manager bij Remo De Biase Architecten bna te Zandvoort:

Agendabeheer.
Telefoonbehandeling.
Voorbereiden en notuleren bouwvergaderingen en regelen van bijeenkomsten.
Ontvangst gasten en klanten.
Ingaande en uitgaande correspondentie en post.
Bedrijfsadministratie (incl. btw-administratie),
Personeelsadministratie (incl. werving en selectie).
Onderhoud website's, brochures.
Archiefbeheer.
Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden.
Duizendpoot en overal van op de hoogte zijn van het reilen en zeilen op het kantoor.


Sept 2008 – Sept 2009:
Diverse projecten:
Organiseren congres voor social event, takenpakket: tekst schrijven en redigeren, promoten congres via digitale marketing en op de congresdag helpen met de organisatie.
Ondersteuning verkoop online advertentieruimte (bannering, etc.) social network.
Studeren aan de opleiding Makelaardij o.g.


Sept 2006 – Sept 2008:
Directiesecretaresse/Assistent-verkoper bij NS Poort te Utrecht:

Takenpakket directiesecretaresse:
Agendabeheer.
Telefoonbehandeling.
Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.
Ontvangst gasten.
Ingaande en uitgaande correspondentie en post.
Administratie t.b.v. facturen en declaraties van directie en verkopers.
Voorraden op peil houden (bestellingen kantoorbenodigdheden).

Takenpakket assistent-verkoper:
Verkoopdossier opbouwen en verzorgen van de afwikkeling.
Coördinatie van de huuradministratie.
Projectadministratie voeren (budget, facturen en verkoopcijfers).
De reden dat ik niet meer bij NS Poort werk, is dat mijn functie kwam te vervallen
door decentralisatie van de verkoopafdeling.


Juni 1999 – April 2006:
Marketingcoördinator bij Reed Business Information BV te Den Haag:

Takenpakket:
Opstellen marketingplannen van producten in de human resources branche.
Opstellen jaarplanning marketingactiviteiten.
Uitvoeren en evalueren marketingplannen.
Schrijven en redigeren teksten voor folders, brieven, websites, congressen en advertenties.
Doelgroeponderzoek in samenwerking met marktonderzoeksbureaus.
Na zeven jaar (incl. stage) was er bij de vierde reorganisatie helaas geen plek meer
voor mij.


Feb 1997 – Juni 1999:
Secretaresse bij KPMG Bureau voor Economische Argumentatie te Hoofddorp:

Takenpakket:
Ontvangst van gasten.
Bemannen van de receptie.
Telefoonbehandeling.
Agendabeheer.
Ingaande en uitgaande post.
Correspondentie.
Voorraden op peil houden van de kantoorbenodigdheden.
Lunch verzorgen.
Vervangen van secretaresses tijdens vakanties.

Opleidingen en cursussen: Educatie
HBO Praktische Psychologie
Leidse Onderwijsinstelling, Amsterdam
Diploma beoogd te behalen eind 2013.

HBO Makelaardij o.g.
Leidse Onderwijsinstelling, Amsterdam
Diploma beoogd te behalen eind 2012.

HBO Marketing & Public Relations (incl. Nima-A en Nima-PR-A)
Hogeschool KBK, Rotterdam
Diploma behaald in juli 1999.

MBO Commerciële Dienstverlening (richting Marketing en Public relations)
Teyler College, Heemstede
Diploma behaald in juli 1997.

MBO Middle Management
Nemas, Heemstede.
Diploma behaald in juli 1997.

HBO Small Business
Hogeschool Haarlem
In juli 1996 overgestapt naar MBO opleiding (zie hierboven).

HAVO
Katholieke Scholengemeenschap Hoofddorp
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie, Handelswetenschappen en Wiskunde A
Diploma behaald in juni 1995.

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties:

Oog voor detail
Leergierig
Betrouwbaar
Proactief
Flexibel
Sociaal
Creatief
Humoristisch

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV