CV Medewerkster Polisadministratie Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 58

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: juni 2012 – nov. 2013 Huishoudelijk hulp
Op vrijwillige basis, Amsterdam
In mijn buurt hielp ik enkele bejaarde dames bij hun huishouden; ik deed boodschappen met/voor ze, kookte, deed de afwas, en wandelde en maakte zoveel mogelijk een praatje met ze.

2002 – 2011 Medewerker Polisadministratie TheWarrantyGroupEurope, Arnhem
Bij The Warranty Group, een administratiekantoor voor verzekeringen op creditbescherming (hypotheken, leningen, etc.), bestonden mijn werkzaamheden hoofdzakelijk uit:
• Beantwoorden van vragen m.b.t. polissen (inhoudelijk, betalingen, opzeggingen)
• Controleren en invoeren van polissen en aanvragen en archiveren van dossiers
• Koppelen van betalingen aan polissen
• Retourneren van foutieve polissen
• Stopzetten van verzekeringen en verlenen van eventuele restitutie
• Onderhouden van (telefonisch) contact met verzekerden en tussenpersonen
• Klachtafhandelingen
• Openen en sorteren van inkomende post
In deze functie was het belangrijk de dossiers voor de maandafsluiting weggewerkt te hebben.

1992 – 2002 Administratief medewerker
Postbank, Amsterdam
Op het invoercentrum (IVC) in het hoofdkantoor van de Postbank, hield ik me bezig met:
• Invoeren en verifiëren van klantengegevens
• Retourneren van afgekeurde opdrachten aan klanten en klanten daarover nabellen
• Digitaliseren van papieren administratie
• Categoriseren van verschillende betalingen (spaaropdrachten, acceptgiro’s, overschrijvingen, etc.)
• Inkomende post archiveren en doorsturen naar de juiste afdelingen

1986 – 1992 In deze periode heb ik me beziggehouden met mijn emigratie vanuit Guyana naar Nederland, mijn integratie in de Nederlandse samenleving en de opvoeding van mijn kinderen.

1985 – 1986 ‘Accounts clerk’
Regional Accounting Unit, Guyana
In deze functie berekende ik handmatig salarissen van het personeel en ik maakte de bijbehorende zorgverzekeringen op orde (registreren, controleren, doorsturen).

Opleidingen en cursussen: Opleidingen/cursussen

September 2005 Klantgericht Telefoneren Certificaat
IMK Opleidingen, Amsterdam

sep. 2003 – juni 2004 Zorg en Welzijn richting KSB niveau 3, 4 Certificaat
ROC Amsterdam

mrt 2002 – sep. 2002 Informatica/Informatietechnologie (Windows, MS Office) Certificaat
Friesland College/Postbank, Amsterdam

mei 1999 Resultaatgerichtheid Certificaat
Schouten & Nelisisen, Amsterdam

juni 1998 Communicatievaardigheden (feedback geven en ontvangen) Certificaat
Schouten & Nelisisen, Amsterdam

1980 – 1985 Middelbare School richting Wetenschap (HAVO niveau)
Afgestudeerd/certificaten in Engels, Wiskunde, Biologie, Scheikunde en Natuurkunde
Anna Regina Multilateral School Essequibo Coast, Guyana

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties:
Hard werkend, [klant]vriendelijk, flexibel, secuur en gestructureerd, neem verantwoordelijkheid en initiatievenen, integer en houd van uitdagingen.





Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV