CV Project coördinator Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 50

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2010 – 2012 Moeder en huisvrouw. Via de school van mijn dochter heb ik een aantal cursussen gevolgd, deze gingen onder andere over: opvoeding, assertiviteit en veiligheid. Dit jaar organiseer ik voor het tweede jaar samen met andere ouders het eindschoolfeest en help ik regelmatig met verschillende activiteiten.

2007 - 2009 Project Coördinator bij Marketing en Communicatie Bureau Mijnheer.
Als coördinator was ik verantwoordelijk voor het opstarten en begeleiden van projecten. Ik beheerde meerdere projecten tegelijk. Taken: inventarisatie/opstellen van de planning van het project, wat is er nodig, waar en hoe gaan activiteiten plaats vinden, wie gaan de verschillende onderdelen/taken uitvoeren zoals bijvoorbeeld welke drukkerij, tekstschrijver, artist impressionisten, cateraar. Offertes opvragen, goedkeuren en uit laten voeren. De briefing opstellen richting collega's en leveranciers. Voor activiteiten rondom een start verkoop een draaiboek maken voor collega's, makelaars, klanten en leveranciers, de locatie en catering regelen. Het bewaken van de uitvoering, voortgang en budgetten op projecten. Op operationeel niveau het eerste aanspreekpunt voor het account en de leveranciers.

2003 - 2006 Coördinator Deelnemersadministratie bij het ROC van Amsterdam.
Als coördinator was ik verantwoordelijk voor alle administratie omtrent de deelnemers (leerlingen) en de bekostiging telling van twee locaties. Totaal 1750 deelnemers. Werkzaamheden o.a.: leiding geven, rapporteren, functionerings en beoordelings gesprekken houden, bijwonen van open dagen, leerlingen en ouders telefonisch of persoonlijk te woord staan, locatieoverleg over de gang van zaken. Administratieve taken: gegevens invoeren m.b.t. inschrijvingen, wijzigingen in persoonsgegevens, invoeren van cijferlijsten, opmaken van stage overeenkomsten, diploma's en cijferlijsten printen, er voor zorgen dat de dossiers compleet zijn en archivering

2000 - 2001 Telfort - 2001 - 2003 BT als Human Resources Administrator. In verband met een reorganisatie van Telfort ben ik bij BT terecht gekomen.
Werkzaamheden: contracten opstellen, invoeren van diverse gegevens, regelingen treffen voor expats m.b.t. tijdelijke woonruimte, ziekte registratie, rapportages maken, bestellen van ergonomische producten, openbaarvervoer abonnementen aanvragen, ISO normering procedures schrijven, beantwoorden interne vragen personeel.

1999 - 2000 Bootgat Uitzendorganisatie, als intercedente.
Werkzaamheden: Werven, interviewen, en plaatsen van kandidaten. Onderhouden van contacten met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Zelfstandig binnenhalen van vacatures. Invoeren van de werkbriefjes voor de uitbetalingen. Met een vestigingsmanager in Zaandam een geheel nieuwe vestiging opgezet.

1997 - 1999 Postbank afdeling sparen.
Werkzaamheden: Invoeren en uitbetalen van diverse spaarproducten, opdrachten uitvoeren voor betalingen naar het buitenland (afdeling Deviezen).
Afdeling VKS (Verkoop Klantenservice Sparen). Werkzaamheden: Telefonisch klanten te woord staan c.q. adviseren.

1995 - 1997 Nijkerk Elektronica.
Customer Service Orderprocessing. Werkzaamheden: inkopen van diverse productlijnen, afstemmen van de inkoop op de verkoop, bedienen telefooncentrale, opstellen van procedures voor ISO 9001 normering en up to date houden van het debiteuren bestand.

Opleidingen en cursussen: MDS - Middelbare Detailhandelsschool ESA te Amsterdam / diploma behaald 1995
LDS - Lagere Detailhandelsschool Kweekschool voor de Handel te Amsterdam / diploma behaald 1991
LEAO - 1 jaar Lager Economisch Administratief Onderwijs. Jan Cornelisz-de Rijpschool te Amsterdam / 1987-1988

SRM Marketing, Communicatie / 2007-2008
Commit Verzuimbegeleiding en verzuimgesprekken voeren / 2005 -2006
van Walraven Excel /2005 – 2006
Joost van Elten Functioneel aansturen en leiding geven / 2004
BT EHBO cursus, certificaat behaald / 2002
BT Training verzuimmanagement voor HR-consultants / 2002
BT Telefoontraining / 2001
Telfort Time Management / 2001
SEU Uitzendorganisatie - examen uitzendkennis , SEU Stichting Examens Uitzendbranche, diploma behaald / 2000
PB Sparen Totaal Rekeningenbeheer, certificaat / 1998
Wage Telefoon training, bij Raadgevend Bureau Wage / 1998

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Kan goed met mensen omgaan, initiatief nemen, Klantgerichtheid, luisteren, plannen en organiseren, samen of zelfstandig werken, toewijding, mondelinge vaardigheid, snel schakelen, flexibel gedrag, besluitvaardigheid, discipline.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV