CV Office manager Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 68
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Medewerker centrale aanmelding en informatie 01-03-2011 tot 01-11-2011
De Bascule, divisie CAI
Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het beantwoorden van de telefoon
en het zo veel mogelijk zelfstandig afhandelen van gestelde vragen;
het opvragen van extra informatie bij huisarts, ouders, verwijzers en andere
instanties m.b.t. de aanmelding en het verzorgen van alle cliëntgebonden correspondentie rond de aanmelding en het invoeren van cliëntgegevens in het cliënt informatie systeem.
secretaresse SOz 01-04-2010 tot 01-03-2011
De Bascule, divisie SOz
Bij Speciale Onderwijszorg verzorgde ik het lay-out en de redactie van publicaties, maakte sjablonen, gaf ondersteuning bij het gebruik van Outlook, Excel en Word en hield een inzetbaarheidrooster en budgetplanning bij. Daarnaast werkte ik mee aan de uitwerking en lancering van een nieuwe website.
secretaresse FFT NL 2009 tot 01-04-2010
De Bascule, FFT Nederland
Mijn werkzaamheden bestonden uit de cursusadministratie, zoals het opzetten en bijhouden van cursusroosters (Excel), redactie van publicaties, bijhouden van de website (fotografie, artwork), verwerken van trainingsuitslagen, evenals het opmaken en versturen van certificaten en redactie van publicaties.
Daarnaast heb ik een cursistendossier en een database opgezet, gaf collegas ondersteuning bij het gebruik van Word, Excel en PowerPoint en verzorgde de opmaak van sjablonen.
ass. marketing & helpdeskmedewerker 2005 - 2009
In deze functie verstrekte ik informatie en hulp aan klanten betreffende de door het bedrijf vervaardigde software (helpdesk), hield de website bij, verzorgde mailings en presentatiemateriaal, verwerkte verkooporders, registreerde verkoopcijfers en klantgegevens in een Access database.
Daarnaast redigeerde ik teksten, verzorgde het layout van publicaties en teste de software uit.
Hiervoor heb ik in de ICT gewerkt, werk wat voor een deel uit administratieve taken bestond.
Systeembeheerder 2002 - 2005
Bij ... gaf ik gebruikers ondersteuning bij o.a. Word, Excel en PowerPoint, schreef gebruikershandleidingen en verzorgde de opmaak van sjablonen. Naast de dagelijkse back-up en regelmatige updates, was ik verantwoordelijk voor een goede werking van het netwerk, installatie van
hard- en software en het onderhouden van contacten met leveranciers.
ass.-systeembeheerder helpdeskmedewerker 1999 -2002
Bij ... hield ik de database voor soft- en hardwareadministratie in Access
bij, schreef gebruikershandleidingen, verzorgde PowerPoint presentaties, onderhield contacten met leveranciers en verleende gebruikersondersteuning.
Naast mij werk heb ik als vrijwilliger gewerkt bij een naschoolse opvang- en huiswerkgroep (vormgeving en onderhoud van de website). Daarnaast gaf ik in de avonduren les in computer- en internetgebruik en het gebruik van grafische softwarepakketten, zoals QuarkXPress, Photoshop en Illustrator.
Omdat ik meer en meer geboeid raakte door computers en minder toekomst voor mijzelf zag als vormgever, ben ik overgestapt naar informatica. Mijn certificaten MBO 4 Informatica Europa College systeembeheer, heb ik behaald in 1999. Aansluitend ben ik bij AT5, als assistent systeembeheerder en helpdesk-medewerker, gaan werken.
overige werkervaring
freelance DTP-er/vormgever 1990-1999
Freelance DTP-er/vormgever
Mijn werkzaamheden bestonden uit het vervaardigen van het ontwerp, de uitvoering en drukwerkbegeleiding van folders, advertenties, formulieren en brochures.
De financiële administratie, klantenwerving, onderhoud en installatie van computerapparatuur voor mijn studio, deed ik zelf.
Voordat ik in 1990 ben gestart als freelancer (met eigen studio), heb ik gewerkt als vormgever/werktekenaar voor diverse reclamebureaus.
Opleidingen en cursussen: opleiding
MBO 4 Informatica Europa College, systeembeheer 2 jaar
HBO avondopleiding De Witte Lelie, docent tekenen 3 jaar
Academie De Schans, modetekenen 2 jaar
Grafische Lyceum Amsterdam 3 jaar
cursussen
TimeTell, tijdregistratie 1 dag
Word, redigeren en formulieren 1 dag
Excel voor gevorderden New Horizon 1 dag
Networking Essentials CompuTrain 2 dagen
Windows NT 4.0 Administering CompuTrain 3 dagen
Windows NT 4.0 Core Technologies CompuTrain 3 dagen
Outlook 98/2000 Basis CompuTrain 1 dag
Desktop publishing CVK 1 maand
Boekhouden STEW 4 weken
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijk profiel
Mijn collegas waarderen mijn zelfstandigheid zeer en vinden dat mijn kwaliteiten tevens liggen op het gebied van analytisch denken en doorzettingsvermogen. Daarnaast werd mijn bijdrage als DTP-er in PR zaken en bureaudocumenten zeer gewaardeerd. Op mijn werkplek heb ik zelfstandigheid hoog in het vaandel staan.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV