CV Human Resources, Management Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 2010-heden
Senior HRM Adviseur
•Advisering management op het gebied van ontwikkeling en uitvoering strategische en tactisch HRM beleid (reorganisaties, functiebeschrijving &-waardering, opleiding & ontwikkeling, verzuim & re-integratie, functioneren & beoordelen).
•Projectleider en –deelnemer van diverse organisatiebrede projecten (o.a. Implementatie ambulante werkstijl, HRM Basis op orde, Implementatie krachtgericht werkmethodiek).
•Beleidsontwikkeling diverse HRM onderwerpen.

2009-2010
Interim manager Sport & Spel IJsterk
•Hiërarchisch leidinggeven aan +/- 20 medewerkers.
•Subsidie- en contractbesprekingen met stadsdelen.
•Visie ontwikkeling op spelen in openbare ruimte en bewonersparticipatie.
•Procesbewaker bij herinrichtprojecten in de openbare ruimte.
•Overleg met diverse groepen uit maatschappelijk middenveld en gemeentelijke overheid.
•Verantwoordelijk voor ontwikkeling en realisatie financieel-, personeel-, accommodatie- en pedagogisch beleid van Speeltuinen en Sport & Spel.
•Budgetverantwoordelijk van +/- € 1.300.000,-

2006-2009
Manager Dagarrangementen & Combinatiefuncties IJsterk (kinderopvang, welzijn, onderwijs)
•Verantwoordelijk voor ontwikkeling & realisatie van totale personeels-, financiële,logistieke & inhoudelijk beleid van BOAS Dagarrangementen.
•Leidinggeven aan +/- 40 medewerkers (op TSO,NSA’, BSO. Coördinatoren, administratief medewerkers, pedagogisch medewerkers en talentmakelaars).
•Inrichten project- en facturatie administratie.
•Ontwikkelen van beleid op het gebied van dagarrangementen en strategisch partnerschap met scholen en overige relevante partners voor dagarrangementen.
•Budgetverantwoordelijk voor budget van +/- € 1.500.000,-.
•Ontwikkeling en implementatie nieuwe diensten.

2005-heden
Diverse (freelance) activiteiten op terrein Kinderopvang, Welzijn, Primair Onderwijs
•Interim management BSO Sint Antoniusschool (2012)
•Advisering vorming Brede School & Montessori kinderopvang (Maas en Waalschool). (2011)
•Fondsenwerving (Stichting Welkom in mijn wijk). (2009 & 2010)
•Stichting IJsterk Scholen & Educatie ingericht (dienstenmix samengesteld, contracten scholen, personeel aangesteld). (2009)
•Ontmanteling niet winstgevende dienstverlening (Stichting IJsterk Scholen & Educatie). (2009)
•Interim projectleider (Leerwerkplaats “Sporttuin” Jong in de Stad/IJsterk). (2005)

2001-2006
Adviseur HRM bij IJsterk (Welzijn/Kinderopvang Binnenstad)
•Het opstellen, implementeren en evalueren van strategisch en tactisch personeelsbeleid (Verzuim, functiewaardering, diversiteit, opleidingen, selectie).
•Advisering van management m.b.t. het personeelsbeleid en het toepassen van personeelsinstrumenten.
•Projectleider “Implementatie Functieloongebouw” binnen de organisatie.
•Leiden projectgroepen met betrekking tot diverse P&O onderwerpen.
•Adviseren & voorlichten medewerkers m.b.t. diverse personele/juridische onderwerpen.
•Ontwikkeling HRM handboek en beschrijving werkprocessen.

2003-heden
Diverse (freelance) HRM advisering
•HRM en organisatie advisering bij D’ander diversiteit en Stichting Welkom in mijn wijk) (2009-heden).
•Organisatieanalyse en HRM advisering Gastouderbureau Opvang Thuis (GOT) IJsterk. (2009)
•Ontwikkeling HR beleid en instrumentarium Stichting Welkom in mijn Wijk (2008).
•Ontwikkeling en implementatie HRM beleid en –cyclus en management advisering (SYS-ICT). (2004-2005).
•Generalistisch P&O advisering Stichting De Combinatie/IJsterk (2003-2006).
•Advisering en begeleiding bij overname werknemers na gunning en uitvoering reorganisatie/uitstroom Stichting De Combinatie/IJsterk (2003).

1999-2001
Coördinator PO&O administratie PCA/GGZ Buitenamstel
•Projectbegeleiding implementatie functie loongebouw (FWG 3.0).
•Beleidsontwikkeling functiebeschrijving & -waardering
•Harmoniseren arbeidsvoorwaarden n.a.v. fusie twee GGZ instellingen.
•Ontwikkeling HRM handboek en beschrijving werkprocessen
•Het deelname en begeleiding van diverse P.O&O projectgroepen.

1996-1999
Assistant Human Resource Manager/Duty Manager bij Swissôtel
•Algemene taken operationeel HR management, personeelsbeheer en salarisadministratie.
•Volgen van management development programma Sales&Marketing, Accounting, HRM, Rooms Division.
•Optreden als dutymanager bij afwezigheid managementteam.

1990-1993
(Nacht)manager bij Swissôtel Amsterdam & Dutymanager
•Aansturen van medewerkers nachtreceptie, en late dienst hotelservice

Opleidingen en cursussen: 2006-2008
Hogere Bedrijfskunde (post HBO)
Strategisch HRM, change management, kwaliteitsmanagement, strategisch financieel management, strategische marketing, corporate communicatie, ICT en logistiek management. Afgerond 2008.

1999-2003
HBO-Personeel & Arbeid, (Bachelor of Business Administration) Hogeschool van Amsterdam, afgestudeerd in juni 2003.

1997-1998
NIMA -Public Relations & Communicatie A Afgerond voorjaar 1998.

1991-1996
Theologie, (Bachelor of Theology) Afgestudeerd in december 1996.
Hoofdvak: Judaïca. Bijvakken: Filosofie en Pedagogiek (2e graad lesbevoegdheid).

Trainingen HRM en management
2011
Verzuimmanagement en –begeleiding Falke en Verbaan

2010-2011
Training adviesvaardigheden Educall

2005
Verzuimmanagement Cohesie arbodienst

2003
Competentiemanagement in Welzijn, Kinderopvang en Zorg

2002-2003
Sociaal Ondernemerschap managementopleiding Welzijn, Zorg & Kinderopvang

1999
Bouwstenen voor personeelsmanagement in de zorg

1997-1998
“Quality Wins”, intern kwaliteitsprogramma Swissôtel/Swissair.

Trainingen inhoudelijk welzijn, kinderopvang, onderwijs
2011
Creëren van onderzoeks- en ontwikkelingklimaat binnen instellingen CARN

2010
Conferentie Taalonderwijs aan migranten ”De kloof dichten” Ministerie OCW

2009
Stadswijkstudies Kennisbijeenkomsten m.b.t. buurtgericht welzijnswerk nieuwe stijl: Ontmoeten, Verbinden, Opgroeien, Participeren, Ondernemen, Innoveren.

2008
Fondsenwerving & derde geldstromen voor maatschappelijke organisaties
2006-2009 Diverse workshops en bijeenkomsten m.b.t. dagarrangementen en integratie welzijn, onderwijs & kinderopvang.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties
Innoverend, Flexibel, Klantgericht, Organisatiebewustzijn, Open communicatie, Onafhankelijk, Resultaatgericht in aansturen & adviseren, Betrokken, Praktisch. Zowel adviserende als leidinggevende vaardigheden.

Resultaatgebieden

Advisering HRM
• Instroom, werving en selectie
• Arbeidsvoorwaarden
• Functiebeschrijving en –waardering
• Functioneren en Beoordelen
• Opleiden en ontwikkeling
• Verzuimbegeleiding, case management en re-integratie
• Uitstroom, ontslag
• Generalistische HRM adviseren

Beleidsontwikkeling
• Organisatieontwikkeling (Kinderopvang, Welzijn/Onderwijs)
• Dagarrangementen
• Combinatiefuncties
• Vrijwilligersbeleid
• Diverse HRM beleidsterreinen

Kwartier maken
• Kinderopvang
• Welzijn
• Vrijwilligersorganisatie

Managen/Leidinggeven/Coördineren
• HRM
• Kinderopvang
• Welzijn

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV