CV Human Resources, Management Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 53
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: Universitair
Stages en werkervaring: 2010-heden
Senior HRM Adviseur
Advisering management op het gebied van ontwikkeling en uitvoering strategische en tactisch HRM beleid (reorganisaties, functiebeschrijving &-waardering, opleiding & ontwikkeling, verzuim & re-integratie, functioneren & beoordelen).
Projectleider en deelnemer van diverse organisatiebrede projecten (o.a. Implementatie ambulante werkstijl, HRM Basis op orde, Implementatie krachtgericht werkmethodiek).
Beleidsontwikkeling diverse HRM onderwerpen.
2009-2010
Interim manager Sport & Spel IJsterk
Hiërarchisch leidinggeven aan +/- 20 medewerkers.
Subsidie- en contractbesprekingen met stadsdelen.
Visie ontwikkeling op spelen in openbare ruimte en bewonersparticipatie.
Procesbewaker bij herinrichtprojecten in de openbare ruimte.
Overleg met diverse groepen uit maatschappelijk middenveld en gemeentelijke overheid.
Verantwoordelijk voor ontwikkeling en realisatie financieel-, personeel-, accommodatie- en pedagogisch beleid van Speeltuinen en Sport & Spel.
Budgetverantwoordelijk van +/- 1.300.000,-
2006-2009
Manager Dagarrangementen & Combinatiefuncties IJsterk (kinderopvang, welzijn, onderwijs)
Verantwoordelijk voor ontwikkeling & realisatie van totale personeels-, financiële,logistieke & inhoudelijk beleid van BOAS Dagarrangementen.
Leidinggeven aan +/- 40 medewerkers (op TSO,NSA, BSO. Coördinatoren, administratief medewerkers, pedagogisch medewerkers en talentmakelaars).
Inrichten project- en facturatie administratie.
Ontwikkelen van beleid op het gebied van dagarrangementen en strategisch partnerschap met scholen en overige relevante partners voor dagarrangementen.
Budgetverantwoordelijk voor budget van +/- 1.500.000,-.
Ontwikkeling en implementatie nieuwe diensten.
2005-heden
Diverse (freelance) activiteiten op terrein Kinderopvang, Welzijn, Primair Onderwijs
Interim management BSO Sint Antoniusschool (2012)
Advisering vorming Brede School & Montessori kinderopvang (Maas en Waalschool). (2011)
Fondsenwerving (Stichting Welkom in mijn wijk). (2009 & 2010)
Stichting IJsterk Scholen & Educatie ingericht (dienstenmix samengesteld, contracten scholen, personeel aangesteld). (2009)
Ontmanteling niet winstgevende dienstverlening (Stichting IJsterk Scholen & Educatie). (2009)
Interim projectleider (Leerwerkplaats Sporttuin Jong in de Stad/IJsterk). (2005)
2001-2006
Adviseur HRM bij IJsterk (Welzijn/Kinderopvang Binnenstad)
Het opstellen, implementeren en evalueren van strategisch en tactisch personeelsbeleid (Verzuim, functiewaardering, diversiteit, opleidingen, selectie).
Advisering van management m.b.t. het personeelsbeleid en het toepassen van personeelsinstrumenten.
Projectleider Implementatie Functieloongebouw binnen de organisatie.
Leiden projectgroepen met betrekking tot diverse P&O onderwerpen.
Adviseren & voorlichten medewerkers m.b.t. diverse personele/juridische onderwerpen.
Ontwikkeling HRM handboek en beschrijving werkprocessen.
2003-heden
Diverse (freelance) HRM advisering
HRM en organisatie advisering bij Dander diversiteit en Stichting Welkom in mijn wijk) (2009-heden).
Organisatieanalyse en HRM advisering Gastouderbureau Opvang Thuis (GOT) IJsterk. (2009)
Ontwikkeling HR beleid en instrumentarium Stichting Welkom in mijn Wijk (2008).
Ontwikkeling en implementatie HRM beleid en cyclus en management advisering (SYS-ICT). (2004-2005).
Generalistisch P&O advisering Stichting De Combinatie/IJsterk (2003-2006).
Advisering en begeleiding bij overname werknemers na gunning en uitvoering reorganisatie/uitstroom Stichting De Combinatie/IJsterk (2003).
1999-2001
Coördinator PO&O administratie PCA/GGZ Buitenamstel
Projectbegeleiding implementatie functie loongebouw (FWG 3.0).
Beleidsontwikkeling functiebeschrijving & -waardering
Harmoniseren arbeidsvoorwaarden n.a.v. fusie twee GGZ instellingen.
Ontwikkeling HRM handboek en beschrijving werkprocessen
Het deelname en begeleiding van diverse P.O&O projectgroepen.
1996-1999
Assistant Human Resource Manager/Duty Manager bij Swissôtel
Algemene taken operationeel HR management, personeelsbeheer en salarisadministratie.
Volgen van management development programma Sales&Marketing, Accounting, HRM, Rooms Division.
Optreden als dutymanager bij afwezigheid managementteam.
1990-1993
(Nacht)manager bij Swissôtel Amsterdam & Dutymanager
Aansturen van medewerkers nachtreceptie, en late dienst hotelservice
Opleidingen en cursussen: 2006-2008
Hogere Bedrijfskunde (post HBO)
Strategisch HRM, change management, kwaliteitsmanagement, strategisch financieel management, strategische marketing, corporate communicatie, ICT en logistiek management. Afgerond 2008.
1999-2003
HBO-Personeel & Arbeid, (Bachelor of Business Administration) Hogeschool van Amsterdam, afgestudeerd in juni 2003.
1997-1998
NIMA -Public Relations & Communicatie A Afgerond voorjaar 1998.
1991-1996
Theologie, (Bachelor of Theology) Afgestudeerd in december 1996.
Hoofdvak: Judaïca. Bijvakken: Filosofie en Pedagogiek (2e graad lesbevoegdheid).
Trainingen HRM en management
2011
Verzuimmanagement en begeleiding Falke en Verbaan
2010-2011
Training adviesvaardigheden Educall
2005
Verzuimmanagement Cohesie arbodienst
2003
Competentiemanagement in Welzijn, Kinderopvang en Zorg
2002-2003
Sociaal Ondernemerschap managementopleiding Welzijn, Zorg & Kinderopvang
1999
Bouwstenen voor personeelsmanagement in de zorg
1997-1998
Quality Wins, intern kwaliteitsprogramma Swissôtel/Swissair.
Trainingen inhoudelijk welzijn, kinderopvang, onderwijs
2011
Creëren van onderzoeks- en ontwikkelingklimaat binnen instellingen CARN
2010
Conferentie Taalonderwijs aan migranten De kloof dichten Ministerie OCW
2009
Stadswijkstudies Kennisbijeenkomsten m.b.t. buurtgericht welzijnswerk nieuwe stijl: Ontmoeten, Verbinden, Opgroeien, Participeren, Ondernemen, Innoveren.
2008
Fondsenwerving & derde geldstromen voor maatschappelijke organisaties
2006-2009 Diverse workshops en bijeenkomsten m.b.t. dagarrangementen en integratie welzijn, onderwijs & kinderopvang.
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Competenties
Innoverend, Flexibel, Klantgericht, Organisatiebewustzijn, Open communicatie, Onafhankelijk, Resultaatgericht in aansturen & adviseren, Betrokken, Praktisch. Zowel adviserende als leidinggevende vaardigheden.
Resultaatgebieden
Advisering HRM
Instroom, werving en selectie
Arbeidsvoorwaarden
Functiebeschrijving en waardering
Functioneren en Beoordelen
Opleiden en ontwikkeling
Verzuimbegeleiding, case management en re-integratie
Uitstroom, ontslag
Generalistische HRM adviseren
Beleidsontwikkeling
Organisatieontwikkeling (Kinderopvang, Welzijn/Onderwijs)
Dagarrangementen
Combinatiefuncties
Vrijwilligersbeleid
Diverse HRM beleidsterreinen
Kwartier maken
Kinderopvang
Welzijn
Vrijwilligersorganisatie
Managen/Leidinggeven/Coördineren
HRM
Kinderopvang
Welzijn
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV