CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 42

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 06/09/2010 - 01/01/2012
Administratief medewerker, Vlaamse vereniging voor Ruimte en Planning, Antwerpen
Werkzaamheden
Office Management: personeelsadministratie (uitbetalen lonen, contracten nieuwe medewerkers, coördinatie vakanties), aanspreekpunt voor leden, bank, sociaal secretariaat, schoonmaakbedrijf, voorraadbeheer kantoorinrichting, verantwoordelijk voor het onderhoud van het kantoor, agenda's bestuursvergaderingen maken.

Financiële administratie: ledenfacturatie, opvolgen betalingen en uitgaven, kasbeheer.

Coördinatie productie kwartaalblad Ruimte: ondersteuning beeldredactie, verzending voorbereiden contact onderhouden met vormgever, auteurs, uitgevers en distributeur, afrekening per nummer, organisatie redactievergaderingen.

01/05/2010 - 01/09/2010
Receptioniste, Booking.com, Amsterdam
Werkzaamheden: telefoon bedienen, uitgaande en inkomende post afhandelen, voorraadbeheer kantoorartikelen, administratie van toegangspasjes, kantoorinrichting verzorgen, agendabeheer vergaderzalen.

01/10/2009 - 01/04/2010
Administratief medewerker, Stichting MEMO, Amsterdam
Werkzaamheden: facturatie van de optredens, klantenadministratie, personeelsadministratie (uitbetalen lonen, contracten nieuwe artiesten), voorraadbeheer kantoorinrichting, verantwoordelijk voor het onderhoud van het kantoor.

Opleidingen en cursussen: Bachelor Culturele en Maatschappelijke Vorming

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Daadkrachtig, flexibel, kalm, gestructureerd

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV