CV HR Medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 01.01.2005 tot en met 30.09.2012
ING Group/HR Netherlands & European HR Transformation/SC HRS
Functie: Medewerkster SC HRS Amsterdam T1
Werkzaamheden: dezelfde werkzaamheden genoemd bij voorgaande functie Medewerkster Services maar met de aanvulling van het inwerken van uitzendkrachten en deelnemen aan kortstondige projecten, het up to date houden van de werkprocessen.

01.07.1999
ING/Divisie Postbank Particulieren
Functie: Medewerkster Services
Werkzaamheden: het verzorgen van de administratie t.b.v.het personeelsgegevensbeheer en het geven van informatie over arbeidsvoorwaarden, sociale verzekeringsrecht, cao en personeelsgids; het houden van toezicht op de naleving van gemaakte beleidsafspraken. Het berekenen/verrekenen en betaalbaar stellen van salarissen, vergoedingen en declaraties. Het verstrekken van informatie hierover alsmede het geven van voorlichting op het gebied van sociale en fiscale wetgeving.

16.07.1990
ING (NMB) Lease/afd Personeel & Organisatie
Functie: Medewerkster Personeel & Organisatie
Werkzaamheden: verrichten van secretaressetaken t.b.v. de afdeling Personeelszaken; voeren personeelsadministratie t.b.v. NMB Lease; verrichten secretariële en administratieve werkzaamheden t.b.v. het Hoofd Personeelszaken zoals postbehandeling, agendabeheer, bijhouden archief, het verzorgen van de in- en externe correspondentie en het vervullen van de vraagbaakfunctie.

01.06.1985
NMB: Directoraat Effecten/Administratieve Zaken, later Centrale Effecten Administratie
Functie: Afdeling Secretaresse
Werkzaamheden: bijwonen en notuleren van vergaderingen en besprekingen; bijhouden van de agenda; verrichten administratieve werkzaamheden; aannemen van
telefoongesprekken; voeren correspondentie; zorgdragen voor archivering en bijhouden van documentatie.

01.01.1984
NMB: Directoraat Effecten/Sectie Coupons
Functie: Administratief Medewerkster
Werkzaamheden: het op juistheid controleren van aantallen en/of bedragen; het archiveren van gegevens in bestanden en bewaking daarvan; het versturen van waarden naar betaalkantoren;
vergelijking gegevens van de NMB met die van depots en het vervaardigen van recaps t.b.v. de boekhouding en het controleren op de sluiting. Daarnaast nog het verrichten van diverse voorkomende lichte administratieve werkzaamheden

Opleidingen en cursussen: 2012-2013 PDL Diploma
2009 LOI: Business English Verklaring
2007 Management Centrum De Baak: Gevolgd
Blijvend werken met Ervaring
2007 Klantgericht Communiceren Deelname
1999 Praehep Opleiding: BKL Certificaat
(Arbeidsrecht, Sociale
Verzekeringswetgeving,
Loonheffing)
1998 NCATB: Nieuwe Spelling Certificaat
1994 Basis Personeelswerk Diploma
1992 –1993 ISW: Management Ass. I Diploma
1989 Redman Institute: Engels Certificaat
1982 –1983 Schoevers: Secretaresse Examen gev.
1980 – 1982HAVO-5 Diploma
1976 – 1980MAVO-4 Diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: COMPETENTIES Klantgericht, Nauwkeurig, Zelfstandig,
Meegaan met Veranderingen,
Werkt in teamverband kan ook alleen,
Collegiaal, Betrokken, Bereid om te leren
Vrolijk en Positieve instelling

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV