CV HR-functionaris Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: WERKERVARING
2005 – heden HR -functionaris bij Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL), Schiphol-Oost
Ruim 5 jaar ben ik werkzaam als HR -functionaris op de afdeling HRM/Personeels- en Salarisadministratie bij LVNL. In deze functie heb ik een ondersteunende / coördinerende rol richting 3 HR-consultants en de HR-manager. Mijn taken en werkzaamheden bestaan uit de coördinatie en administratieve afhandeling van de personeelsadministratie ten behoeve van het algehele in, -door –en uitstroomproces van de medewerkers van LVNL in de breedste zin van het woord. Samen met de HR-consultants fungeer ik als vraagbaak en geef ik informatie en uitleg m.b.t. personeelsgebonden zaken / onderwerpen aan managers en medewerkers (955 fte). Hierbij kan gedacht worden aan de correspondentie, registratie en afhandeling rondom de in, -door -en uitstroom van medewerkers, vakantie/verlofregelingen, opleidingen/trainingen, beoordelingen, ziekteverzuim/arbo, salarissen etc. Het uitvoeren van het rechtspositiereglement (CAO) m.b.t. personeelsaangelegenheden, het voorbereiden van 1e ronde (selectie)gesprekken en het opstellen en doorvoeren van personeelsmutaties in het personeelsinformatiesysteem Oracle 11i behoren tot de overige werkzaamheden. Daarnaast heb ik samen met de HR-consultants regelmatig overleg (bilateralen, MT’s en SMT’s) met de afdelingsmanagers m.b.t. de personele situaties/aangelegenheden van de medewerkers en de voortgang en continuïteit op de afdelingen. Verder is het mijn verantwoordelijkheid om de HR werkprocessen ten behoeve van de personeelsadministratie te controleren, evalueren en waar nodig te verbeteren.
T.b.v. de implementatie van Oracle 11i, heb ik in werkgroepverband het personeelsinformatiesysteem ingericht in de rol van key-user. Ik inventariseer en doe onderzoek naar de wensen van de afdelingsmanagers en communiceer en vertaal deze naar de bouwers en medegebruikers van het personeelsinformatiesysteem Oracle 11i. Daarnaast heb ik hier trainingen over gegeven en presenteer ik deze aan de gebruikers (waaronder de afdelingsmanagers en alle medewerkers). Verder ben ik nauw betrokken bij de implementatie van Oracle11i in de, zowel nieuwe als reeds bestaande, werkprocessen en ben ik verantwoordelijk voor het opstellen van werkinstructies en het updaten hiervan en ben ik tevens verantwoordelijk voor het maandelijks aanleveren van verschillende managementrapportages op het gebied van o.a. formatiezaken, ziekteverzuim, leeftijdsopbouw en werving en selectie. Verder participeer ik momenteel (i.h.k.v. integraal management) samen met 2 HR-consultants en een aantal afdelingsmanagers in een tweetal projecten met betrekking tot competentiemanagement en management development.

2004-2005 Recruitment Assistant bij KLM Recruitment Services, Schiphol-Oost
12 maanden lang (tijdelijk project) ben ik werkzaam geweest als
Recruitment Assistant op de afdeling Recruitment Services bij de KLM. Ik was verantwoordelijk voor de gehele administratieve afhandeling van sollicitatieprocedures voor het grondpersoneel van KLM. In deze functie had ik een ondersteunende/coördinerende rol richting de recruiters en accountmanagers. Andere taken en werkzaamheden: sollicitantenhandeling (1e selectie van cv’s, bevestigen, uitnodigen en afwijzen van kandidaten), contracten opstellen, persoonsgegevens, salarisgegevens muteren en verwerken in het SAP HR systeem, het signaleren en bewaken van doorlooptijden sollicitatieprocedures, afhandelen van gehele administratie m.b.t. aanstellingen van indiensttreding tot aan ontslag, onderhouden van contacten met P&O, Arbo-dienst en salarisadministratie, het aanleveren van ken- en stuurgetallen (managementinformatie, rapportages) t.b.v. het werving -en selectieproces, het voeren van selectiegesprekken, beantwoorden van vragen m.b.t. sollicitatieprocedures, vraagbaak voor zowel het management als de medewerkers, ondersteunen van recruiters en accountmanagers.

2003 Afstudeerstage bij Mango B.V., Amsterdam
Ter afsluiting van mijn studie heb ik samen met een medestudent in de rol van HRM-consultant een functiewaarderingssysteem opgezet (afstudeeropdracht) bij Mango B.V. Mijn voornaamste taken en werkzaamheden waren: onderzoek doen naar de verschillende functies, gesprekken/interviews houden met medewerkers omtrent de inhoud van de functies aan de hand van een door mijzelf opgestelde vragenlijst. Ik heb de functies geformuleerd, opnieuw gewaardeerd en vastgesteld.

2001- 2003 Parttime verkoopmedewerkster bij Mango B.V., Amsterdam

2001 Stagiaire bij Van Hecke B.V., Hoofddorp
Bij Van Hecke B.V. beter bekend als Sodexho Nederland B.V. heb ik
in het kader van mijn studie stage gelopen op de afdeling Personeelszaken. Gedurende mijn stage heb ik vooral mijn kennis en expertise omtrent werving en selectie, ziekteverzuim (case-management) en salarisadministratie verder uitgebreid. Ik heb ervaringen opgedaan als assistent van de personeelsmanager bij het selecteren van potentiële kandidaten voor verschillende functies, administratieve werkzaamheden, het verwerken van ziekmeldingen in het personeelssysteem, contacten onderhouden met medewerkers door het geven van uitleg en verantwoording inzake de salarisspecificaties en andere personeelsgebonden zaken, contacten onderhouden met de zieke medewerkers, de p&o-ers, de Arbo-dienst, het GAK/UWV en de verschillende werkgevers. Verder was het verwerken van salarisgegevens en correcties in het salarissysteem SAP HR een van mijn voornaamste werkzaamheden.

De werkzaamheden die ik bij Van Hecke B.V. verrichtte zoals het bijwonen en het voeren van selectiegesprekken, casemanagement ziekteverzuim, exit interviews en met name het verwerken van salarisgegevens, communicatie hierover met de betrokkenen en de verantwoordelijkheid en accuratesse die hiermee gepaard gaan, spraken mij heel erg aan en sluiten goed aan bij mijn kennis en vaardigheden.


2000-2001 Stagiaire bij IBSS Consultancy, Amsterdam
Ik heb ongeveer vijf maanden stage gelopen bij IBSS Consultancy, een organisatieadvies –en trainingsbureau gericht op hoogopgeleide vrouwen en etnische minderheden. Ik heb hier veel ervaring opgedaan wat betreft het werven en selecteren door middel van onder andere het organiseren van een wervingscampagne (om het bemiddelingsbestand uit te breiden) en het ‘matchen’ van potentiële kandidaten via file search. Verder hield ik me bezig met het bijhouden van de administratie rondom het registreren en invoeren van cv’s in de database en het houden van zowel telefonische als schriftelijke contacten met (potentiële) kandidaten en onze opdrachtgevers met betrekking tot de werving en selectieopdrachten. Dit waren voornamelijk administratieve werkzaamheden. Ook heb ik ervaring opgedaan door middel van (media)-acquisitie, hierdoor heb ik mijn communicatieve –en sociale vaardigheden verder ontwikkeld. Hierbij kan er gedacht worden aan contacten met zowel opdrachtgevers als met kandidaten met als doel het binnenhalen van werving, -selectie –en trainingsopdrachten.

2000 Baliemedewerker bij de ABN AMRO BANK, Amsterdam - Osdorp

1999-2000 Parttime verkoopmedewerkster bij de Bijenkorf, Amsterdam

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING
1998-2003 HBO– Personeel & Arbeid aan de Hogeschool van Amsterdam,
diploma behaald.
1996-1998 HAVO, Caland Lyceum in Amsterdam, diploma behaald.
1992-1996 MAVO, Caland Lyceum in Amsterdam, diploma behaald.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV