CV Officemanager Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 47
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Curriculum Vitae
Personalia
Naam: Dudink, Astrid
Adres: van Beuningenstraat 199-2 Telefoon: 06-28761887
Woonplaats: 1051 XR Amsterdam Burgerlijke staat: Ongehuwd
E-Mail: a.dudink@chello.nl Nationaliteit: Nederlandse
Werkervaring
Functie: Officemanager
Service Centrum Inburgering Amsterdam
Werkgever: Dienst Uitvoering Onderwijs
Periode: Juli 2011 t/m heden
Werkzaamheden: Baliewerkzaamheden, receptiewerk, afhandeling post- en mailverkeer, controle uitvoeren, klachtenbehandeling, faciliteiten regelen voor vergaderingen. Het zorgdragen van een correcte verloop van inburgeringexamens. Het opstellen van proces-verbalen. Afspraken maken en inplannen met studenten, staatsexamenkandidaten en coördinatoren. Verantwoordelijk voor de juiste toepassingen van examenbesluiten en aanverwante regelingen. Volgen en signalering op examenbeslissingen en examenadministratie. Verantwoordelijk voor diploma-uitreikingen, examenverloop, protocollen, computerbesturingssystemen en verbeteringen toepassen daar waar nodig. Signaleringsfunctie. Uitvoerend begeleider, assistent en ondersteuning locatieleider.
Functie: Medewerker Backoffice
Werkgever: Rechtbank Amsterdam
Periode: Juli 2010 t/m juli 2011
Werkzaamheden: Administratie en secretariele taken zoas het maken van een personeelsplanning dat betrekking heeft op de aard van de zitting en beschikbaarheid van de rechters en de gemaakte bestuursafspraak met het openbaar ministerie op basis van vakantie voorkeuren, werktijden, zalen en capaciteit. Tevens secretariële en administratieve taken bij de afdeling verkeerstoren waaronder het checken van dossiers en PVs.
Functie: Jobcoach - werkbegeleider Werkgever: BSN Werkervaringsbedrijf Amsterdam
Periode: December 2009 t/m mei 2010
Werkzaamheden: Het zowel groepsgewijs als op individuele basis trainen van jongeren met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.
* Zorgen voor de juiste uitvoering van de werkzaamheden met de deelnemers
* Instructies geven en overdragen van vakkennis aan de deelnemers
* vertegenwoordigen van de organisatie tijdens de uitvoering van de werkzaamheden en verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het uitgevoerde werk
* bevorderen en stimuleren van integratie van de deelnemers in het arbeidsproces.
Functie: Re-integratie consulent
Werkgever: Sagenn BV Amsterdam
Periode: Juli 2007 t/m november 2009
Werkzaamheden: Het zowel groepsgewijs als op individuele basis trainen van kandidaten met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.
Het selecteren en inzetten van de juiste reïntegratie-instrumenten zoals scholing, vaardigheids en kennistesten, assessments, psychologische onderzoeken, coaching en bemiddeling.
Contacten opbouwen en onderhouden met potentiële werkgevers ten behoeve van de bemiddeling van onze kandidaten.
Het bemiddelen en plaatsen van de eigen kandidaten.
Personeelsadministratie. Het registreren van ziekteverzuim, aanvragen van ontslagvergunningen, opmaken van arbeidsovereenkomsten en personeelsdossiers. Tevens het voeren van intakegesprekken en ontslaggesprekken.
Functie: Jobcoach
Werkgever: TWCA Diensten Amsterdam
Periode: November 2006 t/m juni 2007
Werkzaamheden: Het begeleiden en uitplaatsen van trajectdeelnemers naar een reguliere baan. Tevens rapporteren naar DWI en alle bijkomende administratieve werkzaamheden.
Functie: Planner afdeling Inkoop & Logistiek
Werkgever: Amsterdam RAI
Periode: Mei 2005 t/m augustus 2006
Werkzaamheden: Het plannen van congressen en evenementen binnen de RAI, het inzetten van geschikt personeel en het afstemmen van de behoeften met het uitzendbureau en operatie.
Functie: Medewerkster Planning & Organisatie
Werkgever: Horizon Interlingua Amsterdam
Periode: Oktober 2003 t/m april 2005
Werkzaamheden: Het plannen en organiseren van taaltrainingen. Contacten onderhouden met de trainers, opdrachtgevers en het uitvoeren van alle bijbehorende administratieve werkzaamheden. Volgen en signalering op examenbeslissingen.Uitvoerend begeleider, assistent en ondersteuning locatieleider.
Functie: Intercedente Werkgever: Tempo Team Amsterdam
Periode: Juni 2000 t/m september 2003
Werkzaamheden: Inschrijven van flexwerkers, verwerken urendeclaraties, ziekmeldingen, poolbeheer, uitvoeren van aankomstcontrole, contact onderhouden met eigen klanten en flexwerkers en alle verdere administratie afhandelen.
Functie: Facilitair medewerkster
Werkgever: ABN AMRO hoofdkantoor Amsterdam
Periode: November 1999 t/m mei 2001
Werkzaamheden: Baliewerkzaamheden, receptiewerk, telefonisch contact onderhouden met medewerkers pand, controle uitvoeren, klachtenbehandeling, faciliteiten regelen voor vergaderingen.
Functie: Diverse horecabanen
Werkgever: Diverse restaurants/hotels/cafés
Periode: 1995 t/m 1999
Werkzaamheden: Alle voorkomende werkzaamheden in het restaurant/café/hotel
Profielschets
Ik ben een aanpakker, communicatief sterk, pro-actief en doelgericht. Ik hou van afwisseling, ben stressbestendig en kan mij goed aanpassen in verschillende omgevingen.
Diversen
Kennis van Word, Excel, Ibis, Magma, SAP, RAAK, Interflex, Masterlink, Workfit
Vrijetijdsbesteding
Reizen, fitness, lezen, muziek, theater.
Opleidingen en cursussen: Opleidingen en Cursussen
2013 Omgaan met agressie (2-daagse training) Certificaat
2011 Legitimatie-training (Koninklijke Marechaussee) Certificaat
2009 Verzuimregistratie Certificaat
2008 Omgaan met agressie (2-daagse training)
2008 Provocatief coachen (2-daagse training)
2002 ARTRA (uitzendkennis) Diploma
2001 Academy (basis uitzendkennis) Certificaat
1995-1998 MHS
Middelbare Hotelschool te Amsterdam,
Richting UHO (uitvoerend horecaondernemer) Diploma
1993-1994 MEAO Secretarieel te Hoorn Certificaten
1989-1993 MAVO te Wervershoof Diploma
1993 Typvaardigheid Diploma
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een aanpakker, hou van afwisseling in mijn werk, ben stressbestendig en kan mij goed aanpassen in verschillende omgevingen.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Tijdelijk
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV