CV Administratief medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 36
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Okt 2009/heden : Administratief medewerker, Stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer te Amsterdam
Werkzaamheden : Opstellen/schrijven van verschillende brieven, archiveren, notuleren, inboeken van bewonersinitiatieven.
Mei 2009/sept2009 : Administratief medewerker, Stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer te Amsterdam
Werkzaamheden : Factureren coderen, facturen doorsturen, onduidelijkheden met facturen oplossen, bouwaanvragen inboeken, sloopaanvragen inboeken, meldingen kinderdagverblijf inboeken, afboeken van geweigerde/ingetrokken aanvragen, creditfactuur opmaken voor leges kosten, verleende vergunningen doorsturen naar de aanvrager, alle type aanvragen of meldingen publiceren in de stadsdeel krant.
Dec 2008/mei 2009 : Administratief medewerker, REED Elsevier te Amsterdam (tijdelijk via Randstad)
Werkzaamheden : Inscannen van documenten, ingescannde documenten controleren, post ordenen en doorsturen, adres wijzigingen invoeren in het systeem, contact onderhouden met collegas van het buitenland.
Dec 2007/feb 2008 : Administratief Assistent/Hostess, D-Reizen te Weesp(via Adecco)
Werkzaamheden : Klanten verwelkomen, bestand opschonen, tickets afgeven en verwerken in het systeem, brochures afgeven aan klanten, brochures bestellen en ordenen, facturen verwerken/opbergen en klanten helpen met het maken van een prijs check naar de gewenste bepaalde bestemming.
Aug 2007/juni 2008 : Consultant (intercedent), Adecco Schiphol office (stage)
Werkzaamheden : Werving en selectie kandidaten, contactonderhoud kandidaat en opdrachtgever, intakegesprekken voeren, begeleiden van kandidaat naar sollicitatie, behandelen van reacties via e-mail, het uitzetten van vacatures, uren inboeken, contracten maken voor opdrachtgever en kandidaat, beheren van eigen administratie en kandidatenbestand, alle relevante partijen voorzien van juiste informatie, behandelen van klachten en vragen beantwoorden, kandidaten telefonisch benaderen, notuleren.
Juli 2004/dec 2008 : Diverse bijbaantjes als buffet medewerker, call agent, postsorteerder, administratief/promotie medewerker, evenementen begeleider en enquêteur.
Opleidingen en cursussen: 2009 heden :HBO Sociaal Juridische Dienstverlening, HVA
2005- 2009 : Diploma, MBO niveau 4 Sociaal Juridische Dienstverlening Arbeidsvoorziening en Personeelszaken, ROC van Amsterdam
2001 2005 : Diploma, VMBO-theoretische leerweg Electro, TEC-Amsterdam
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Zelfstandig, leergierig, doelgericht, collegiaal.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Tijdelijk
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV