CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 36

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Okt 2009/heden : Administratief medewerker, Stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer te Amsterdam
Werkzaamheden : Opstellen/schrijven van verschillende brieven, archiveren, notuleren, inboeken van bewonersinitiatieven.

Mei 2009/sept2009 : Administratief medewerker, Stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer te Amsterdam
Werkzaamheden : Factureren coderen, facturen doorsturen, onduidelijkheden met facturen oplossen, bouwaanvragen inboeken, sloopaanvragen inboeken, meldingen kinderdagverblijf inboeken, afboeken van geweigerde/ingetrokken aanvragen, creditfactuur opmaken voor leges kosten, verleende vergunningen doorsturen naar de aanvrager, alle type aanvragen of meldingen publiceren in de stadsdeel krant.

Dec 2008/mei 2009 : Administratief medewerker, REED Elsevier te Amsterdam (tijdelijk via Randstad)
Werkzaamheden : Inscannen van documenten, ingescannde documenten controleren, post ordenen en doorsturen, adres wijzigingen invoeren in het systeem, contact onderhouden met collega’s van het buitenland.

Dec 2007/feb 2008 : Administratief Assistent/Hostess, D-Reizen te Weesp(via Adecco)
Werkzaamheden : Klanten verwelkomen, bestand opschonen, tickets afgeven en verwerken in het systeem, brochures afgeven aan klanten, brochures bestellen en ordenen, facturen verwerken/opbergen en klanten helpen met het maken van een prijs check naar de gewenste bepaalde bestemming.

Aug 2007/juni 2008 : Consultant (intercedent), Adecco Schiphol office (stage)
Werkzaamheden : Werving en selectie kandidaten, contactonderhoud kandidaat en opdrachtgever, intakegesprekken voeren, begeleiden van kandidaat naar sollicitatie, behandelen van reacties via e-mail, het uitzetten van vacatures, uren inboeken, contracten maken voor opdrachtgever en kandidaat, beheren van eigen administratie en kandidatenbestand, alle relevante partijen voorzien van juiste informatie, behandelen van klachten en vragen beantwoorden, kandidaten telefonisch benaderen, notuleren.

Juli 2004/dec 2008 : Diverse bijbaantjes als buffet medewerker, call agent, postsorteerder, administratief/promotie medewerker, evenementen begeleider en enquêteur.

Opleidingen en cursussen: 2009 – heden :HBO Sociaal Juridische Dienstverlening, HVA

2005- 2009 : Diploma, MBO niveau 4 Sociaal Juridische Dienstverlening Arbeidsvoorziening en Personeelszaken, ROC van Amsterdam

2001 – 2005 : Diploma, VMBO-theoretische leerweg Electro, TEC-Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Zelfstandig, leergierig, doelgericht, collegiaal.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Tijdelijk

Reageren op dit CV