CV Office manager/secretaresse/management assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 68

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2011 – heden
ZZP er
Masseur

2009 – heden
Gemeente Amsterdam
Management Assistent,
Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling,
afdeling Jeugd en Onderwijs/Bureau Leerplicht Plus

Organisatie Schoolveiligheidsteams (SVT), notuleren SVT overleggen, vergaderschema’s maken. Controletaak registraties en rapportages in de diverse clusters. Aanvragen nieuw personeel digitaal in procedure zetten en afhandelen. Ondersteunen Teamhoofd Bureau Leerplicht Plus en Teamhoofd Onderwijs, agendabeheer, afspraken plannen, akties bewaken.

2008 – 2009
Ebonistry Fluweel, Senegal
Initiatiefnemer en Coördinator Meubelmakerij

Bedrijfsplan schrijven. Ruimte huren. Opzetten en organiseren Ebonistry Fluweel. Machines aanschaffen, werving en selectie van personeel, boekhouding/administratie opzetten, aansturen en coördineren van de organisatie.

2008
Gemeente Amsterdam
Interim teammanager Dienst Milieu, Afd. Reinigingspolitie

Leidinggeven aan 40 agenten en controleurs van de afdeling Reinigingspolitie tijdens een reorganisatieproces. Functioneringsgesprekken en sollicitatiegesprekken voeren. Medewerkers en auto's inplannen aan de hand van binnengekomen projectverzoeken. Grote straatevenementen voorbereiden betreffende vergunningverlening, veiligheid en personeelsinzet. Deelnemer Teamleiders overleg en Sociaal Medisch Team.

2006 – 2008
Gunjur Beach Lodge, Gambia
Zelfstandig Ondernemer en General Manager Lodge en
Restaurant

(24 bedden, restaurant met 40 stoelen, 13 medewerkers) Verantwoordelijk voor het gehele reilen en zeilen van lodge en restaurant. Van het werven van personeel tot aan de organisatie en coördinatie van alle werkzaamheden, workshops, trips en evenementen.

2006
UWV Amsterdam
Interim Manager, Afd. Documentatie en Informatievoorziening
(DIV)

Leidinggeven aan circa 70 jonge mensen van allerlei culturen tijdens een reorganisatieproces binnen de afdeling DIV. Gespreksronde houden met alle medewerkers en leidinggevenden, ten behoeve van een knelpunteninventarisatie. Aanbevelingsrapport schrijven ter verbetering van de poststroomverwerking en de inzet personeel.

2004 – 2005
Uitzendbureau Provisional People BV, Amsterdam
Vestigingsmanager

Verantwoordelijk voor het goed functioneren van de vestiging, opstellen pr plan, personeelsbeheer en acquisitieplan, realiseren omzet targets, verzamelen van markt- en concurrerende informatie, aquisitie bedrijven.

2002 – 2004
Provincie Noord-Holland, Haarlem
Management Ondersteuner, Afd. Ruimte, Wonen en
Bereikbaarheid (RWB)

Verantwoordelijk voor arbo beleid, introductieprogramma voor nieuwe medewerkers, evenementencoördinatie- en begeleiding, communicatie MT – afdeling RWB, nieuwsbrief. Vertrouwenspersoon voor de afdelingsmedewerkers.

2002
Gewerkt voor diverse uitzendbureaus, Amsterdam

2002
Deelnemer expeditie te Maleisië

2000 – 2002
Multidisciplinair Behandelcentrum Duinlust for Life, Overveen
Officemanager

Realiseren van een doelmatig en efficiënt functionerend secretariaat en leidinggeven aan de afdeling (3 medewerkers), afdeling Banqueting coördineren en aansturen (1 medewerker + diverse oproepkrachten), afdeling Schoonmaak coördineren en aansturen (3 medewerkers); functioneringsgesprekken en sollicitatiegesprekken voeren, bijeenkomsten coördineren, MT lid.

2000
Verblijf in Nieuw Zeeland om zieke moeder te begeleiden

2000
Pré Woondiensten, Haarlem
Projectleider

Alle werkzaamheden die samenhangen met het project huursubsidie voorbereiden, plannen en coördineren, 5 projectmedewerkers aansturen.

2000
Diverse Uitzendbureaus
Verschillende functies waaronder Secretaresse, Receptioniste
en Hostess

1999 – 2000
Sunair Nederland, Destination Gambia Ltd. in the Gambia
Hostess en Reisbegeleider

Begeleiden van gasten tijdens hun aankomst en vertrek, informatiebijeenkomsten organiseren, spreekuren houden in de hotels, samenwerken en onderhandelen met hotel managers, excursies verkopen.

1992 – 1999
Koninklijk Horeca Nederland, Woerden
Regioadviseur

Belangenbehartiging van de bedrijfstak Horeca in Noord-Holland (3 jaar) en Amsterdam (4 jaar); Landelijke en lokale wet- en regelgeving op het gebied van o.a. milieu, Arbo, CAO, inrichtingseisen, brandveiligheid en bouwbesluiten volgen en deze vertalen naar bedrijfsprocessen; Trends en ontwikkelingen signaleren en deze vertalen naar beleid; Beleidsmatig besturen ondersteunen; Inspraak en besluitvorming ten aanzien van voor horeca relevante vraagstukken coördineren; Project- en werkgroepen opzetten en hierin participeren; Bijstand verlenen aan horecabedrijven en ondernemers adviseren in alle aspecten van hun bedrijfsvoering.

1986 – 1992
Gewestelijk Arbeidsbureau, Alkmaar
Personeelsconsulent

Bemiddelen tussen bedrijven en werkzoekenden, loopbaanbegeleiding, opleidingstrajecten, leerwerkprojecten opzetten in samenwerking met het Onderwijscentrum Horeca.

Opleidingen en cursussen: Opleiding
MBO Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid, diploma 1988
Mavo IV Diploma 1973

Aanvullende cursussen
• Toegepaste Kinesiologie, mee bezig
• Thai Yoga Massage, examen 2012
• Kollaart Stoelmassage en Hotstone massage, diploma’s 2010
• Sociale Hygiëne, SVH Verklaring behaald in 2004
• Volksuniversiteit, Journalistiek, gevolgd in 2004
• Diverse Cursussen in Automatisering, gevolgd tussen 1985 en 2003,
certificaten behaald
• Spreken in het Openbaar en Presentatietechniek, certificaat behaald in 1996
• Onderhandelingsgesprekken, certificaat behaald in 1996
• Slecht Nieuws Gesprekken, certificaat behaald in 1987

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: • Communicatief
• Oplossings- en resultaatgericht
• Samenwerken
• Zelfstandig werken
• Flexibel
• Empatisch vermogen
• Loyaal, sociaal en representatief

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV