CV Administratief logistiek Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 51

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Service desk medewerker
Icova, Amsterdam
Periode: van 2011 tot 24 november 2011
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor het aannemen van klanten en het direct verwerken in het I.W.S systeem. Contant klanten aan nemen en direct de klant de juiste informatie geven over het bestelde artikelen. Betalingen controleren. Klanten bestand bijwerken in het systeem CRM.Chauffeurs route planning maken, uren registratie. Klachten registreren en oplossen. Receptie werkzaamheden, postverwerking, telefoon centrale beheer. Ontvangst van klanten en post verwerking.
Logistiek administratief medewerker (internationaal)
Marchon Europe, Amsterdam
Periode: van 2009 tot 2011
Werkzaamheden: Voorbereiden en verantwoordelijk voor de weekplanning van de goederen van internationale klanten.Contacten met vervoerders en Internationale klanten. Order bonnen verwerken en facturen controleren. Correcties maken van facturen in het systeem As400. Problemen van Internationale klanten oplossen en uitvoeren. Contact met klanten per email en telefoon. Uitvoer documenten maken en goed laten keuren door de kamer van koophandel.
Locatie coördinator (internationaal)
Marchon Europe, Amsterdam
Periode: van 2006 tot 2009
Werkzaamheden: Alle inkomende goederen een locatie geven in het systeem. Nieuwe voorraden updaten. Backorders aanvullen zodat de orders compleet naar de klant gaan.De goederen op verkoop controleren en de hand daarvan een locatie toewijzen, zodat de Order lopers heel snel hun producten konden verwerken.De prijzen controleren van de artikelen, zodat de juiste prijs in het systeem staat.
Ontvangst magazijn chef (internationaal)
Marchon Europe, Amsterdam
Periode: van 2003 tot 2006
Werkzaamheden: Leiding over 15 mensen waardoor een personeel bestand bijgehouden moest worden, ziek meldingen, vakantie planning. Inkomende goederen controleren op schoonheidsfoutjes, en testen van de goederen doormiddel van de EU richtlijnen (dropbaltest).Retouren behadelen en terug boeken op het systeem, Voorraad beheer bijhouden. Contacten met de internationale fabrieken over de goederen en schoonheidsfoutjes.
Winkel medewerker
Blokker bv,Amsterdam
Periode: van 2004 tot 2006
Werkzaamheden:Uitpakken van goederen,kassa ,advieseren van klanten ,balansen ,schoon maken van de stellingen
Winkel medewerker
Portogies bv
Periode: van 2002 tot 2004
Werkzaamheden: Adviseren, kassa, inpakken van de kadootjes, acties bedenken voor nieuwe klanten.

Opleidingen en cursussen: lagere argraische school

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: gemotiveerd,vrolijk,kan goed met verschillende nationale cultuuren omgaan ,leiding gevend,niet bang om nieuwe dingen te leren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV