CV Administratie Financieel Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 74

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring:
September 2008 to heden
Financieel administratie en data typiste.

Mei 2008-augustus 2008
Koopman International ( Groothandel in Speelgoed). Werkzaamheden: o.a. opvragen test rapporten, data entry, scannen van test rapportenen mail afhandelen.

Maart 2007-april 2008
MyCall callcenter agent outbound ( in de avond uren)
Werkzaamheden o.a.: Telefonische verkoop van o.a. dagbladabonnementen, KPN, UPC

Juni-september 2007
SOS International. Werkzaamheden o.a. Administratie, blokkeren bankpassen en Creditcard.

Mei 2006-maart 2007
Ceres-Paragon (Havenbedrijf): Receptioniste/ Telefoniste, data-entry, invoeren van douanegegevens in database.

September 2007-augustus 2008
Parkeer Service Holland callcenter klantenservices, Administratie, klachten behandeling, invoeren persoonsgegevens en storingsmeldingen beheren.

1983-2006
Interpay Nederland BV (Utrecht): helpdeskmedewerker frontoffice. Werkzaamheden op (MBO-niveau):Verlies en Diefstal blokkade creditcard, klachten afhandelen, administratie verwerken, informatie verstrekken over creditcard, limiet verhogen,
nieuwe creditcard uitgeven, adressenbestanden bijhouden.( Parttime)

1985-juli 2000
Postbank Amsterdam: administratief medewerker. Afhandelen Naamnummer controle, handtekening controle, handmatig inpakken, afdeling Bijzonder Verwerking, coderen van overschrijvingen en acceptgiro en data-entry.( Parttime)

Opleidingen en cursussen: 1966
Mavo Diploma

1989
Basiskennis automatisering Certificaat-Nederland

2005
Engels voor gevorderden Certificaat-Nederland

2005
Klantgericht telefoneren Certificaat-Nederland

2008
MyCall Certificaat-Nederland
Word,Excel,Notus Notes

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B,C,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV