CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 70

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2000-2012
Stichting Cardanus, werkeenheid BON, Amstelveen
Functie: administratief medewerker
Werkzaamheden: administratie Wet Inburgering Nederland, vanaf 2007 administratie Wet Inburgering, start dossiervorming, postverwerking, emailverwerking, kasboek, verwerken cursistgegevens in het cliëntvolgsysteem (Stratech), ISI en BPI rapporten verwerken in leesbare Excel bestanden, archiefwerkzaamheden, reiskosten cursisten.

1980-1999
Sociaal cultureel werk, gemeente Enschede, wijkcentrum de Bolder (SKWA), Amstelveen,wijkcentrum Alleman, Amstelveen (Cardanus). Doelgroepen van jong tot oud. Ontwikkelen activiteiten, begeleiden vakdocenten, stagiaires, vrijwilligers.

Opleidingen en cursussen: 1977
HBO sociaal-cultureel werk

Cursussen

1982-1992 diverse vakgerichte cursussen

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Geduldig, communicatief, accuraat

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV