CV ICT Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Duur Bedrijf/instelling Functie Opmerkingen
5 januari 2009 tot heden Brunel ICT – Getronics ICT Servicedesk medewerker IT technische diensten verlenen aan ING medewerkers. Telefonisch en per mail.
15 november 2007 tot 2 januari 2009 Brunel ICT – KPN CyberCenter Frontoffice medewerker Cybercenter De toegang verlenen van monteurs doormiddel van een tijdelijke toegangsaanvraag.
Administratieve verwerking van toegangsaanvragen Cybercenters
Klantcontact per telefoon en e-mail.
Eerste aanspreekpunt bij storingen, calamiteiten, brandmeldingen etc.
- Daarnaast maakte ik ook standaard templates voor de mail, waarmee medewerkers per mail of per brief konden communiceren naar klanten. Zowel in Nederlands als in Engels.
13 augustus 2007 tot 12 november 2007 Postbank-ING Servicedesk nabestaanden Servicedesk gericht voor particulieren nabestaanden.
Augustus 2005 tot 8 aug 2007 Nuon Frontoffice Zakelijke markt Klantenservice Een servicedesk gericht voor bedrijven met grootzakelijke aansluitingen en stroom verbruiken via NUON Business.
Daarin konden klanten terecht voor vragen of adviezen over hun meterstanden, het vergroten of verlichten van hun meters, facturen, incasso, uitbetalingen of klachten.
Het intern doorzetten van speciale verzoeken of klachten.
En deels deed ik ook het archiveren van brieven of verzoeken, die klanten schriftelijk hadden verstuurd en wat afgehandeld was door de post afdeling.
2002 ( nov t/m juli 2005)
CPM Callcenter Call agent
Na de 1e 3 weken, sinds ik daar werkzaam was, werd ik benoemd als beste agent van het jaar.
Projecten:
Dutchtone (Orange) abonnementen aanbieden
UPC abonnementen aanbieden, zoals telefonie en Internet.
WAVV-donateurs werven voor KWF als vaste donateur voor een vast bedrag p.m. via een automatische afschrijving.
Natuurmonumenten, Vogelbescherming: werven voor nieuwe en oude leden als vaste donateur voor een vast bedrag p.m. via een automatische afschrijving.
Voor de Nissan auto: Proefritten aanbieden en afspraken maken met klanten die een proefrit hebben aangevraagd en daarbij ging ik de aanvragen invoeren in het systeem.
Enquêtes voor Masterfood:
IMP Serie pakketjes internationaal aanbieden voor honderden euro’s en kennismaking pakketten.
Klantenservice (Inbound) voor KWF, Nissan en XBOX:
Gegevens en verzoeken invoeren van Nissan klanten als administratief medewerker.

2002 (feb t/m) Sep House of Flys Verkoopster Kledingzaak
Verkopen van trendy kleding
2002 (1 maand) feb. Callcenter Call agent Tv gidsen:
Daarin abonneerde ik voormalige leden van tv gidsen met mooie aanbieding.
2001 (sept t/m feb) 2002 Callcenter Call agent Greenpeace
Daar belde ik mensen met het verzoek of zij een vaste donateur wilden worden door per maand een vast bedrag te betalen, via een automatische incasso.

2001 (augustus ) Zipper Verkoopster Als vakantiewerk:
Verkopen van trendy kleding uit de VS.

2001 (feb t/m juni Reach out Verkoopster Souvenirshop
Verkopen van souvenirs spullen

2000 (sept t/febr (2001) Gebroeders Winter Verkoopster Verkopen van kantoor artikelen.

2000 (julit t/m aug.) Belastingdienst Data invoeren Vakantiewerk als administratief medewerker:
Belastingaangiftes
Behandelen en archiveren van dossiers
1998 (1 maand)
Geuzeveld Stadsdeel
Secretariaat Stage
Notuleren
Gegevens invoeren
Boekhouden
1997 (4maanden) Albert Heijn Caissière Kassa werk

VRIJWILLIGERS WERK


De Valk 2001 - 2002: Jongerencentrum/muziek organisatie
Functie:
Begeleiden van jongeren (8 t/12 jr.)
Organiseren van activiteiten
Begeleiden en trainen van jonge muziekbands
Organiseren van optredens


N201 in Aalsmeer 2000: Is een jongerencentrum waar weekends verscheidene activiteiten zijn en bands optreden, waar ik een half jaar, naast school, vrijwillig heb gedaan.
Functie:
Begeleiden van jongeren (14 t/16 jr.)
Organiseren van activiteiten
Interviewen van bands voor de N201 krant.

Opleidingen en cursussen: * OPLEIDINGEN EN KWALIFICATIES




2003-2005 ICT Academie (MBO)
Specialisatie: Systeembeheer en netwerkbeheer
Relevante vakken: Cisco, netwerkbeheer en ECDL

2000-2002 SCW Sociaal Cultureel Werker (MBO)
Specialisatie: Jongerenbegeleiding, media en creativiteit
Relevante vakken: Cultuur, muziek, toneel en kunst, handvaardigheid

1998-2000: MAVO versneld opleiding op de Joke Smit school (diploma behaald)

1996-1998: KMBO (diploma behaald)
Specialisatie: Secretarieel – Administratief medewerker
Relevante vakken: Boekhouden, wiskunde, informatica

1992-1996: VBO (diploma)


* Cursussen/Certificeringen:
Itil Foundation (behaald)
ECDL (behaald)
Servicedesk vaardigheiden (Behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben gezellig en vriendelijk met een duidelijke ICT affiniteit. Ik heb veel klantenservice en administratieve ervaringen en ik ben hierin ook erg sterk. Ik ben erg klantgericht en ik denkt graag mee met de klant en collega’s, om uiteindelijke de klant beter van dienst te kunnen zijn en voor de vooruitgang van de organisatie. Ik werk graag in een team maar ik kan ook zelfstandig te werk gaan.
Als persoon ben ik rustig, stressbestendig en een echte doorzetter om af te maken waar mee ik begonnen ben. Mijn creativiteit en handigheid brengen mij altijd tot de beste resultaat.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Detacheren

Reageren op dit CV