CV Receptioniste/assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 38

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Assistent
De Hypotheker
Privately Held; 1001-5000 employees; Financial Services industry
2012 – 2012 (less than a year) Amsterdam Area, Netherlands

* administratieve handelingen
* intake van de klant
* RBS invullen
* agendaplanning
* ontvangst van klanten
* verzorging vestiging
* correspondentie (post/telefoon/email)
* alle voorkomende ondersteunende taken
* actueel houden en voortgang bewaken van het klantendossier
* actueel houden en voortgang bewaken van de activiteitenlijst
* hypotheekadviseur en financiële coach actief informeren over voortgang en eventuele problemen
* zorgen dat de klant, notaris en andere derde partijen pro-actief geïnformeerd worden over voortgang, vertragingen en statuswijzigingen
* klanten, adviseurs, maatschappijen, notaris en andere derden partijen er op aanspreken als zij afspraken niet nakomen
* aftersales acties/nabellen/mailings/evenementen
* klachtenopvang en registratie
* actief zoeken naar commerciële kansen
* signaleren van verbeteringen in werk- en administratieprocessen
1 visible recommendation for this position Manage

Receptioniste en kwaliteitscoördinator
Regardz Hospitality Group B.V.
Privately Held; 201-500 employees; Hospitality industry
2007 – 2012 (5 years) La Vie Utrecht/ Olympisch Stadion Amsterdam Zuid/ Zilveren Toren Amsterdam CS

* contact met gasten en klanten van de Zilveren Toren waaronder de bedrijven Albumprinter/Albelli, Adyen, Altra, Business Talent Network, Spryng en Florint
* aanspreekpunt technische zaken gehele Zilveren Toren
* aanspreekpunt BHV gehele Zilveren Toren
* in- en uitchecken van gasten betreft vergaderingen, trainingen, congressen en evenementen bij Regardz en Level Eleven
* agendabeheer
* e-mailverwerking locaties Zilveren Toren, Olympisch Stadion, Planetarium, La Vie
* postverwerking gehele Zilveren Toren/ Olympisch Stadion en La Vie
* telefoonverkeer in-extern voor alle regio locaties
* verzorging hal
* kassawerkzaamheden
* debiteuren o.a. het maken van debit- en creditfacturen en archiveren
* diverse administratieve handelingen zoals forecast
* creatieve handelingen zoals het maken van menukaarten
* sleutelkaarten maken via Hoteksysteem
* het ontvangen, doorgeven en behandelen van klachten en informatie
* uren registratie
* het reserveren van taxi's
* het ontvangen van materiaal voor de evenementen
* het bestellen van diverse bloemstukken voor de evementen
* het bestellen van office materiaal
* ondersteuning van salesmanager, eventmanager, regiomanager, management assistent, operationeel manager en afdeling reserveringen
* kwaliteitscoördinator van de locatie volgens de ISO-normen (verbeter register, risicochecklist, feedback, BHV)
* buddy kwaliteit betreft regio locaties
1 visible recommendation for this position Manage

Courier en courier in charge
Holiday Break
2007 – 2007 (less than a year) 4 star Campsite Baia Domizia at Italy

* het op- en afbouwen van verschillende campings in Italie
* receptie werkzaamheden
* plannen van gasten in de juiste accommodatie voor de juiste periode
* informatie verstrekking
* in- en uitchecken van gasten uit diverse landen
* het schoonmaken van diverse accommodaties
* de inventarisatie van de diverse accommodaties bijhouden
* invallen voor de lokatie manager op zijn vrije dagen

Medewerker Reserveringen
Eurocamp
Privately Held; 51-200 employees; Leisure, Travel & Tourism industry
2006 – 2007 (1 year) Amersfoort

* telefonische en internet reserveringen van camping vakanties
* in- en outbound
* administratieve handelingen
1 visible recommendation for this position Manage

Verkoopster, bedieningsmedewerker Edit
Banketbakkerij Oorbeek
2002 – 2005 (3 years) Nieuwegein
Verkoop, bediening

Administratief medewerker Edit
Vobis
2002 – 2002 (less than a year) Vianen
administratieve werkzaamheden bij computerbedrijf

Verkoopster, bedieningsmedewerker Edit
Bakkerij Steehouder
2001 – 2002 (1 year) Vianen
Verkoopster

Opleidingen en cursussen: Regardz
Bedrijfshulpverlening
2008 – 2012

Regardz Hospitality Group
Trainingen, Communicatie
2007 – 2012

Wat ik geleerd heb van de trainingen is hoe ik het verschil kan maken...
Activities and Societies: Trainingen:
Een luisterend oor
Jij maakt het verschil
Let ME entertain YOU
Sturen op cijfers
Mens erger je niet
Gemak
Proactief=reactief=creatief
1+1=3
Jij blij + ik blij = wij blij
Ieder zijn smaak
Caya Baya
Keep the spirit!
Een doel is een droom met een deadline
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Leren van elkaar
Truth or Dare
Zij gelooft in mij
Jouw beste idee
Feedback geven en ontvangen
Omgeving
MTRO ROC Utrecht
maart 2006, Reizen Niveau 3
2002 – 2006

Stage bij Landal Greenparks als receptioniste (2003)
Stage bij Hotel De Reehorst in Ede als receptioniste (2004)
Stage bij World of TUI reisbureau als baliemedewerkster (2005)
Stage bij Touroperator Eurocamp als reserveringsmedewerkster (2005-2006)

Activities and Societies: Hostessteam; het verzorgen van open dagen, het ontvangen en rondleiden van gasten in de Jaarbeurs in Utrecht tijdens de Vakantiebeurs en bij een congres in een Van der Valk hotel.

Oosterlicht College
MAVO 2002, Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Economie en Aardrijkskunde
1998 – 2002

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Spin in het 'web' - representatief - resultaatgericht - pro-actief - enthousiast - creatief - organisatievermogen - structuur - positief ingesteld - servicegericht - accuraat - zelfstandig - stressbestendig - meedenkend - loyaal - betrokken - doorzettingsvermogen - harde werker - betrouwbaar - leergierig - aanpakken

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV