CV Administratief medewerker, Office Assistant, Receptioniste Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Backbase BV, juli 2011 tot maart 2012
Receptioniste / Office Manager: cliënten contact, correspondentie, ondersteuning personeelszaken, agendabeheer, organiseren en coördineren van zakelijke reizen, visums aanvragen, diverse ad-hoc taken

Assissa Consultancy Europe BV, maart 2009 tot april 2011
Secretaresse / Administratief Medewerker: cliënten contact, correspondentie, administratie cursussen, ondersteuning administratie conferenties, relatiedatabase bijhouden, ondersteuning financiële afdeling, reizen boeken, diverse ad-hoc taken

British Language Training Centre, januari 2006 tot augustus 2008
Office Assistente: contact met internationale studenten en docenten, urenregistratie van docenten, administratie Engelse cursussen en IELTS examen

Lost Boys Games BV, augustus 1998 tot februari 2002
Receptioniste / Office Management: cliënten contact, organisatie van zakelijke reizen, administratieve taken, agenda management

Takenaka Netherlands BV, september 1993 tot juli 1998
Receptioniste en ondersteuning secretariaat

Allen, Brady & Marsh, England UK, 1988 tot 1991
Telefoniste / Receptioniste

Opleidingen en cursussen: CELTA, 2008
(Certificate of English Language Teaching to Adults)

Chelmsford College of Further Education, England UK, 1987-1988
Secretaresse opleiding

Anglo European School, England UK, 1982-1987
Internationale school

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Klantgericht, verantwoordelijk, betrouwbaar, flexibel, nauwkeurig, initiatiefrijk, stressbestendig

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV