CV Project manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 55

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: september 2013 – heden Kliniek Dokter Frodo Gaymans
Officemanager (09 / 2013 - heden)
Administratie, telefoon, boekhouding, planning agenda. Contact klanten. Nabellen klanten. Social Media: onderhoud, monitoren, analyse en communicatie. Activiteiten ondersteunen ter bevordering van SEO. Ondersteuning diverse marketingactiviteiten.

mei 2013 – heden Warchild
Assistent - Recruiter (vrijwillig)
Beheren jobs mail. Eerste selectie maken van kandidaten. Uitnodigen, afwijzen kandidaten. Online plaatsen van vacatures.

2012- mei 2013
medewerkster marketing & online Flow Magazine
Verantwoordelijkheden:
Ontwikkelen webshop voor verkoop internationale flow. Diverse promotieactiviteiten. Social Media: onderhoud, monitoren, analyse en communicatie. Ondersteuning diverse marketingactiviteiten ten behoeven van lancering internationale Flow.

2012-2012 Estro Services
medewerkster internet (01/2012 – 10/2012)
Estro is de moedermaatschappij van ruim 597 kinderopvang- en bso-locaties en drie gastouderbureaus. Deze zijn verdeeld over kinderopvangbedrijven, waaronder uk (Unieke Kinderopvang B.V.) Catalpa Kinderopvang, Elan Kinderopvang, B4KIDS, Octopus, Astrid Lindgren Kinderopvang en Kinderopvang Compagnie.

2005- 2011
Unieke Kinderopvang B.V.
medewerkster internet (09/2005 12/2011)
Verantwoordelijkheden:
Ontwikkelen, het up-to-date, interessant en aantrekkelijk maken en houden van de diverse websites binnen uk. Onderhouden en structureren op creatieve en commerciële wijze van www.uk.nl, uknet (intranet) en de lokale subsites van alle locaties van uk. Het gebruik hiervan stimuleren bij medewerkers, klanten en potentiële klanten. Geven van trainingen aan contentmanagers. Stimuleren gebruik van social media en hierover instructie geven aan de locatiemanagers. Ontwikkelen van diverse tools op intranet zoals onder andere inschrijvingsmodule voor medewerkers, bibliotheek documenten, inspiratieplein.

Taken:
• Creëren en bijhouden van webpagina’s;
• Bijhouden van nieuwsitems op www.uk.nl;
• Redigeren van geleverde teksten;
• Verzorgen van diverse opmaak en/of redactie van beeldmateriaal;
• Bewaken van de (huis)stijl c.q. imago op de alle websites;
• Rapportages maken van het gebruik van alle websites;
• Bevorderen van de vindbaarheid van de organisatie op internet;
• Bewaken teksten conform afspraken t.b.v. interne en externe communicatie van digitale online middelen en instrumenten;
• Bewaken op de websites en op intranet de eenduidige in- en externe presentatie van de organisatie;
• Bijhouden van locaties op Google maps en kinderopvangkaart;
• Promotieactiviteiten verrichten en instructie geven voor de website onder de doelgroepen (klanten en medewerkers)
• Ondersteunen van afdeling marketing & communicatie ten behoeve van diverse marketingactiviteiten zoals ontwikkelen flyers, brochures, organiseren evenementen, ontwikkelen promotieartikelen.

2001- 2005
Unieke Kinderopvang B.V.
Accountmanager (05/2001 – 09/2005)

Beheren klantenbestand;
Adviseren aan nieuwe en bestaande klanten inzake bedrijfsregelingen. Beheren/uitbouwen relatienetwerk. Acquisitie
Opstellen van offertes. Verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met de toegewezen relaties/accounts en kinderopvangorganisaties (waaronder bezoek). Opstellen van raamovereenkomsten voor accounts. Opstellen van kinderopvangregelingen voor relaties

Leveren van bijdrage aan beleid;
Verantwoordelijk voor het opstellen van het jaarplan/activiteitenplan van de afdeling. Signaleren van ontwikkelingen, trends, knelpunten en mogelijkheden bij klanten en in de markt.

Beheren bemiddelings- en plaatsingsprocedure;
Bemiddelen voor en verkopen van diensten inzake kinderopvang aan bedrijven en het realiseren van plaatsingen in erkende kindercentra.


1996-2001 BBB Uitzendorganisatie te Amsterdam

Personeelsadviseur (05/2000-05-2001)
Werving en Selectie van intercedenten, bureaumanagers en ondersteunend personeel ten behoeve van het hoofdkantoor.
Begeleiding van individuele werknemers. Contractbesprekingen. Het voeren van exitgesprekken. Het adviseren van management over personele vraagstukken. Het voeren van salarismutaties.

Intercedente (08/1996-09/1998 en 05/1999-05-2000)
Inschrijven uitzendkrachten, werven en selecteren van uitzendkrachten. Beheren/uitbouwen relatienetwerk bestaande uit o.a. bezoeken bestaande relaties en prospects. Onderhandelen met inlener over prijs individuele uitzendkrachten. Het opstellen van offertes. Het voeren van telefonische acquisitie. Formuleren en utvoeren van een promotie- en acquisitieplan. Inwerken nieuwe vestigingsmedewerkers en vervangen van bureaumanager bij afwezigheid.

Consultant bij Topselect Consultants (09/1998-05/1999)
(onderdeel uitmakend van BBB Uitzendorganisatie)
Werving en Selectie van kandidaten, voeren van 1e selectie gesprekken met kandidaten. Het voeren van telefonische acquisitie en bezoeken van prospects en relaties. Verzorgen van diverse mailingen. Opstellen advertenties. Opstellen offertes. Opmaken van bedrijfs- en afdelinganalysen en functieprofielen samen met opdrachtgever. Promotiewerkzaamheden en activiteiten initiëren met betrekking tot opstarten van Topstelect.

1989-1996 Parket van de Procureur-Generaal bij het Gerechtshof te Amsterdam

Coördinator cluster 3, unit Strafzaken (10/1994-08/1996)
Dagelijkse begeleiding en coördinatie van de medewerkers, aanspreekpunt unitcoordinator, leden van het Om en leden van het hof. Ondersteuning unitcoördinator. Administratieve werkzaamheden met betrekking tot het strafproces in hoger beroep bestaande uit o.a. het te woord staan van advocaten, verdachten en pers.

Medewerkster Zitting-voorbereiding ( 09/1989-10/1994)
Administratieve werkzaamheden met betrekking tot het strafproces in hoger beroep bestaande uit o.a. dagvaarden van verdachten, oproepen van tolken en getuigen, het verzorgen van transport van gedetineerden.

Opleidingen en cursussen: Opleiding:

H.A.V.O. diploma 1987
HBO Verpleegkunde propa-deuse 1989
HEAO MER diploma 1995

Cursus/trainingen:
1994 Basiscursus Windows en Excel
1997 basiscursus Intercedent
1996-2000 Diverse acquisitie trainingen via Mercury International
1998 Telefonische verkooptechnieken, verkooptechnieken en interviewtechnieken via Intec
2000 Training beoordelings- en evaluatiegesprekken
2007 Online strategie
2010 Seminar en workshop intranet
2011 Workshop Social Media

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Profiel
Ik ben ondernemend, resultaatgericht en klantgericht en sta altijd open voor een nieuwe uitdaging. Afgelopen 20 jaar met veel enthousiasme binnen verschillende bedrijven gewerkt. In deze periode heb ik ruime ervaring opgedaan op de gebieden van sales, relatiebeheer, marketing, project management, online marketing en werving & selectie. Waarin kernwoorden als flexibel, resultaatgericht, multidisciplinair, teamspeler en denken in oplossingen belangrijk zijn.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV