CV Organisator Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 61

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Jan 2009 – heden
Evenementen bureau , hiervan ben ik eigenaar en verricht de volgende werkzaamheden.
Ik organiseer, presenteer en host dansfeesten en evenementen, geef zelf workshops en (coaching)sessies en geef leiding aan vrijwilligers, die meehelpen bij de evenementen.
Daarnaast verzorg ik ook de financiële administratie, marketing en promotie/reclame.
Ik werk ook samen met verschillende organisaties op het gebied van evenementen, festivals, dating en reizen, waaruit verschillende projecten zijn voortgevloeid en nog zullen voortvloeien.

Jan 2008 – dec 2008
Bij B&A groep was ik werkzaam als bewonerscoach bij Civic Zeeburg in het stadsdeel Zeeburg.
Ik was verantwoordelijk voor projecten met bewoners/vrijwilligers en bewonersorganisaties van stadsdeel Zeeburg. Ik nam deel aan allerlei overleggen ondermeer met vertegenwoordigers van woningbouwverenigingen, de gebiedscoördinator en andere medewerkers van diensten van het stadsdeel en de wijkregisseur van de politie, zoals bijvoorbeeld aan het beheerdersoverleg. Ik werkte samen met jongerencoaches.
Ik heb ook een aantal overleggen voorgezeten, waarbij ik te maken had met de belangen van verschillende maatschappelijke organisaties. Daarnaast begeleidde ik medewerkers en heb hen onder andere gecoacht bij het opzetten van projecten in verband met overlast op IJburg.

Mei 2005 – dec 2007
Gebiedsbeheerder Openbare Ruimte bij Stadsdeel Amsterdam Oud Zuid.
Ik was verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud, de aanleg en inrichting en voor het schoonmaken en schoonhouden van de openbare ruimte.
Ik had een regisserende, coördinerende en aansturende rol naar alle diensten die werken in de openbare ruimte.
Ik organiseerde overleggen met de afdeling Reiniging, de afdeling Onderhoud, Wegen, Groen en Sport, de afdelingen Handhaving en Kwaliteit en Controle.
Ik behandelde allerlei complexe vragen die betrekking hadden op de openbare ruimte. Ik voerde daartoe overleg met verschillende afdelingen binnen het Stadsdeel. Natuurlijk kwamen daar gevoelige kwesties naar voren waarover met de verantwoordelijke wethouders werd overlegd.

Okt 2004 – mrt 2005
Via Habitask (detacheringbureau) heb ik gewerkt als woonconsulent bij woningbouwverenigingen EMM in Zandvoort en Woonwaard in Alkmaar.
Ik was verantwoordelijk voor het sociale beheer en leefbaarheid van de wooncomplexen.
Ik gaf voorlichting over projecten (renovatie en planmatig onderhoud) en voerde intern overleg over de projecten.
Ik hield mij bezig met alle vormen van overlast.
Bij interne veranderingsprocessen binnen EMM had ik een adviserende rol.

Jan 1999 - okt 2004
Bij woningbouwvereniging de Dageraad heb ik gewerkt als woonconsulent.
Ik was betrokken bij een aantal projecten, zoals buurtbemiddeling (bewoners uit de buurt bemiddelen op vrijwillige basis bij overlast), renovatieprojecten en projecten op het gebied van onderhuur.
Ik was verantwoordelijk voor de begeleiding van een bewonerscommissie.
Ik participeerde in het wijkveiligheidsoverleg. Dit overleg houdt in bespreking tussen corporaties, hulpverlening en wijkagent.
Verder behandelde ik zelfstandig zowel lichte als extreme overlast in de wijken en had daarbij contacten met hulpverleners, buurtregisseurs en advocaten.
Ik gaf advies en ondersteuning aan een medewerkster huur en verhuur.

Vanaf afstuderen in juni 1987 – jan 1999
In deze periode heb ik gewerkt binnen diverse organisaties en bedrijven, zowel op detacherings basis als in dienstverband. Hieronder staan enkele genoemd:

Bij ARAG Rechtsbijstand werkte ik op de afdeling rechtshulp service als juridisch medewerker.
Ik adviseerde telefonisch en schriftelijk aan verzekerden met name op sociaal juridisch gebied.
Bij assurantiekantoor Windig was ik algemeen juridisch medewerker.
Ik adviseerde in schadezaken van klanten die verzekeringen via het kantoor hadden lopen.

Bij de gemeente Dronten afdeling Sociale Zaken werkte ik als secretaris bij bezwaarschriften-procedures. Ik adviseerde het college van Burgemeester en wethouders.
Ik hield hoorzittingen met burgers en begeleidde en adviseerde daarbij de wethouder.

Bij Bedrijfsvereniging Habivi werkte ik als secretaris ter ondersteuning van het bestuur van de bedrijfsvereniging.
Ik bereidde vergaderingen voor van het bestuur en adviseerde het bestuur.

Bij Rijkswaterstaat directie Flevoland werkte ik als algemeen juridisch medewerker.
Ik verrichtte administratief juridische werkzaamheden bij de procedure tot het verlenen van milieuvergunningen op het gebied van ontgrondingen.

Bij Djoser werkte ik als reisleider in Marokko en Zuid Afrika en bij verschillende Spaanse hotels/clubs verzorgde ik het entertainment programma.

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING

V.W.O. : Nederlands, Engels, Duits, Economie I,
Diploma 4 juni 1982 Biologie, Scheikunde en Wiskunde.


Nederlands Recht : Twee hoofdrichtingen: Privaatrecht en Internationaalrecht
Afgestudeerd op Sociaal recht I en II
25 juni 1987 Algemene Voorwaarden
Verzekeringsrecht
Erfpacht- en appartementsrecht
Internationaal Privaatrecht

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Open en direct en service gericht

Algemeen
U kunt naar aanleiding van mijn werkervaring zien dat het accent van mijn werkzaamheden is verschoven van juridisch naar meer projectmatig werken, waarbij mijn rol binnen de projecten redelijk praktisch, analytisch en resultaat gericht is.

Wat betreft mijn kwaliteiten en eigenschappen kan ik u nog het volgende melden.
Ik hou ervan doelgericht in beweging te zijn. Het is mijn ambitie om de dingen die ik doe met een goed resultaat af te ronden. Als voorbeeld hiervan kan ik de volbrenging van mijn wandeling naar Santiago de Compostella noemen. Ondanks tegenslagen heb ik doorgezet en mijn einddoel ( de kathedraal van Santiago de Compostella) bereikt.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Uitzenden

Reageren op dit CV