CV Allround HR medewerker/Adviseur Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 37

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Functie : HR Stagiaire (afstudeerstage)
Bedrijf : Dichtbij.nl
Periode : 1 september 2012 t/m 31 december 2012
Werkzaamheden : Opstellen van arbeidsovereenkomsten en brieven, het maken en up to date houden van personeelsdossiers zowel hardcopy als digitaal, recruitment, beantwoorden van vragen van medewerkers en overige alledaagse werkzaamheden op de afdeling op het gebied van werving & selectie, arbeidsomstandigheden, ziekteverzuim, training & ontwikkeling en advisering over organisatieveranderingen. Het afstudeeronderzoek ging over het binden en boeien van de afdeling Sales, er is gebleken dat het verloop daar het hoogst was binnen de organisatie. Uit het onderzoek zijn concrete aanbevelingen gekomen die de organisatie gaat toepassen zodat zij hun doelstelling kunnen bereiken met betrekking tot het reduceren van het verlooppercentage.


Functie : Verzuimmedewerker
Bedrijf : HealthatWork
Periode : 8 augustus 2011 t/m 1 september 2012
Werkzaamheden : Verstrekken van repeterende deskundige hulp bij veel voorkomende vragen en situaties (1e lijnsondersteuning) met als doel om de dagelijkse operationele processen te ondersteunen. Beantwoorden van vragen vanuit kennis van het eigen vakgebied over verzuimbegeleiding. Het inzetten van interventies in overleg met de verzuimadviseur zoals bedrijfsmaatschappelijk werk of eerste lijns psychologie. Voeren van correspondentie naar medewerkers, arbodienst en providers. Vastleggen van poortwachterstappen in verzuimvolgsysteem. Planningstool beheren in verzuimvolgsysteem voor inplannen spreekuren bij de bedrijfsarts. Registratie van de ingeplande spreekuren. Uitvoeren van casemanagement taken in het kader van de Wet verbetering poortwachter. Onderhouden van contacten met bedrijfsartsen, providers, UWV en andere uitvoeringsinstanties over de voortgang en reïntegratie van arbeidsongeschikte medewerkers. Uitvoeren van de planning voor de spreekuren van de bedrijfsarts.

Functie : Stagiaire Training & Assessment
Bedrijf : SPARQ
Periode : 27 januari 2011 t/m 24 juni 2011
Werkzaamheden : het omzetten van een klantvraag in een concreet trainingsvoorstel, het doen van onderzoek naar de behoefte van organisaties (bestaande klanten en potentiële klanten van SPARQ) naar ondersteuning van de ontwikkeling van de medewerkers door middel van een digitale leeromgeving, het inventariseren verwachtingen en behoeftes, uitkomsten van dit onderzoek doorvertalen naar adviezen omtrent beleid en content van de digitale leeromgeving, ondersteunen en helpen ontwikkelen van een digitale leeromgeving voor de trainingen die door SPARQ worden aangeboden, het vertalen van theorie in teksten voor de digitale leeromgeving, het ontwikkelen van oefeningen en testen die deze theorie verduidelijken, meedenken in het ontwikkelen van een digitaal evaluatieformulier, wijze van beoordelen van trainingen en trainers, het uivoeren van mystery calls en mystery visits, het uitvoeren van assessments, trainingen voorbereiden en deels uitvoeren, verzuimregistratie, verzuimrapportages opstellen, werving en selectie, vragen vanuit de operatie beantwoorden en terugkoppelen.


Functie : HR stagiaire
Bedrijf : Compass Group
Periode : 29 maart 2010 t/m 18 juni 2010
Werkzaamheden : verantwoordelijk voor binnenkomende en uitgaande
correspondentie, invoer personeelsgegevens, urenregistratie, mutaties, arbeidsovereenkomsten opstellen, verzuimregistratie, verzuimrapportages opstellen, verzuimgesprekken voeren, werving en selectie, vragen vanuit de operatie en personeelsmanagers beantwoorden en terugkoppelen.

Functie : Call-agent (outbound)
Bedrijf : Eneco
Periode : 18 mei 2009 t/m 8 juli 2009
Werkzaamheden : telefonisch verkoop.

Functie : Call-agent (medewerker klantcontact)
Bedrijf : Telegraaf Media Groep
Periode : 7 juli 2008 t/m 10 mei 2009
Werkzaamheden : klachten behandeling, mutaties doorvoeren, overige vragen
beantwoorden en administratieve werkzaamheden uitvoeren.

Functie : Verkoper
Bedrijf : Axi Schoen
Periode : 18 juli 2007 t/m 27 januari 2008
Werkzaamheden : verkopen van schoenen en kassabeheer.

Functie : Medewerker data-entry
Bedrijf : Stichting Norma
Periode : 2 oktober 2006 t/m 12 januari 2007
Werkzaamheden : gegevens ingevoerd (speellijsten) van uitvoerende kunstenaars, aftitelingen bekeken van verscheidene televisieprogramma’s en die geregistreerd, diverse gegevens opgezocht etc.

Functie : Junior-Secretaresse
Bedrijf : Stichting Norma
Periode : 16 juni t/m 1 september 2006
Werkzaamheden : verantwoordelijk voor binnenkomende en uitgaande correspondentie, bijhouden van de agenda zowel binnen als buiten het bedrijf, regelen van lunches, ontvangen en informeren van bezoekers, verzorgen en organiseren van vergaderingen en besprekingen, maken van bestuursstukken, behandelen en afhandelen van binnengekomen telefoongesprekken, notuleren en uitwerken van vergaderingen, systematiseren en het periodiek opschonen van diverse archieven, voorbereiden van uitvoeren van werkzaamheden voor beurzen/presentaties/bijeenkomsten.

Functie : Assistent van de Office Assistant/Directie Secretaresse (stage)
Bedrijf : Stichting Norma
Periode : 6 februari t/m 16 juni 2006
Werkzaamheden : verantwoordelijk voor binnenkomende en uitgaande correspondentie, bijhouden van de agenda zowel binnen als buiten het bedrijf, regelen van lunches, ontvangen en informeren van bezoekers, verzorgen en organiseren van vergaderingen en besprekingen, maken van bestuursstukken, behandelen en afhandelen van binnengekomen telefoongesprekken, notuleren en uitwerken van vergaderingen, systematiseren en het periodiek opschonen van diverse archieven, voorbereiden van uitvoeren van werkzaamheden voor beurzen/presentaties/bijeenkomsten.


Functie : Medewerker secretariaat (stage)
Bedrijf : DAS Rechtsbijstand
Periode : 18 april t/m 24 juni 2005
Werkzaamheden : correspondentie gevoerd, uitgaande telefoongesprekken
gevoerd, brieven verzendklaar gemaakt, informatie ingewonnen, agenda’s beheren van medewerkers, dossiers aangemaakt, genotuleerd en uitgewerkt.

Functie : Vakantiekracht post en archief
Bedrijf : DAS Rechtsbijstand
Periode : 8 juli t/m 8 augustus 2003
Werkzaamheden : gegevens ingevoerd, dossiers verzorgd, brieven
verstuurd, post verzorgd, faxen rondgebracht etc.

Opleidingen en cursussen: HBO - Personeel en Arbeid
Hogeschool INHOLLAND te Amsterdam
2007 - 4e jaars

MBO - Managementassistent/Directiesecretaresse
ROC van Amsterdam te Amsterdam-West
2003 - 2006, diploma behaald in 2006

VMBO - Kader (Sector Economie)
Calvijn College (scholengemeenschap west) te Amsterdam
1999-2003, diploma behaald in 2003

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Mijn voormalige collega's en medestudenten beschrijven mij als een persoon met verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandigheid, doorzettingsvermogen en leergierig. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar en communicatief vaardig. Dit lijkt mij een zeer belangrijke eigenschap omdat er gecommuniceerd moet worden met medewerkers, collega's en opdrachtgevers.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV