CV Office Manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 43

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: November 2008-heden:
Functie: Office Manager/HR Assistent/PA (VP SALES)
Verantwoordelijkheden Office Management: Agenda beheer senior management, Expenses management, Meetingroom planning beheer,Travel bookings (Hotel-Vluchten), Facility management, Bestelling office supplies, Receptie werkzaamheden, Correspondentie, Contact persoon leveranciers, In en uitgaande post, Hostess, Planning personeelsuitjes per kwartaal (kerstfeest,kado’s verjaardagen/geboorte), Mobiele telefonie, Wagenpark beheer, Business cards bestellingen, Verzorging lunch voor management meetings en trainingen.

Verantwoordelijkheden HR Assistent: Verzekeringen personeel, Bijhouden personeelsadministratie, Ziekte en vakantiedagen registratie/bijhouden, Telefonishe interviews, Eerste contact bij aannemen nieuw personeel, Vacature’s maken/plaatsen/beheren website of op jobboards, (Recruiting social media),Referentie check, Expat housing, Document vertalingen Engels naar Nederlands, Verblijfsvergunningen aanvragen.

Verantwoordelijkheden PA: Complexe agenda beheer, Travel en hotel bookings, Email beheer.

Extra Werzaamheden: Marketing Director en Marketing Manager helpen met het organiseren van events en beurzen: standbouw/afbouw, goodiebags voor clienten, Marketing materiaal bestellen. Helpen met het organiseren van uitjes voor cliënten.(Bijv. Event planning, vervoer, hotels)

Juni 2008-November 2008: Spring Financial Services BV. (Project basis/Uitzendbureau) (Amsterdam)
Functie: Office Manager
Verantwoordelijkheden: Administratief ondersteunen 5 directieleden, Contract beheer, In en uitgaande post, Financiële administratie, Beheer personeels administratie, Wagenpark beheer, Mobiele telefonie, Receptie/Ontvangen gasten.

Maart 2006-Februari 2008: Axios Systems BV. (Amsterdam)
Functie: Office Manager/Sales Assistent
Verantwoordelijkheden: Administrtief ondersteuning aan Sales team en management, Bijhouden ziekte en vakantiedagen, Agenda beheer, Financiële administratie, In en uitgaande post, Receptie werkzaamheden, Payment chase klanten, Bestellingen office supplies, Verzorging lunch voor trainingen, Facility management, Wagenpark beheer, Expenses management, Mobiele telefonie, Travel bookings (Hotel-Vluchten), Contracten beheer, Filen, Beheer consultant boekingen.

Augustus 2004 –Februari 2006: Hudson Global Resources (Amsterdam)
Functie: Team Assistent
Verantwoordelijkheden: Administratief ondersteunen van 8 consultants, Filen van contracten en CV’s, CV’s vertalen van Nederlands naar Engels, Agenda beheer, Plannen van sollicitatie gesprekken met kandidaten, CV’s updaten in juiste lay out, Receptie werkzaamheden, In en uitgaande post, Dagelijks lunch verzorgen, Facility management, Bestellen office supplies.

Augustus 2002-Mei 2004: MatrixOne (Amsterdam)
Functie: Office Manager/ Sales Assistent
Verantwoordelijkheden: Receptie werkzaamheden, In en uitgaande post, Facility management, Dagelijks verzorgen van lunch voor medewerkers en voor meetings, Ziekte verzuim, Beheer vakantiedagen, Travel bookings (Hotels-Vluchten), Agenda beheer, Notuleren, Expenses directie, Correspondentie, Personeels uitjes organiseren.

Februari 2002 - Juli 2002: Dutch Communications (Amsterdam)
Functie: Team Leader / Promotor
Verantwoordelijkheden: Leiding geven aan een team van 11 man, Verantwoordelijk voor het het begeleiden en opleiden van promoters.

Januari 2002 – 1999: One.Tell Nederland BV (Amsterdam)
Functie: Office Manager / Buddy Assistent Teamleader Customer Support/ Administrator.

Verantwoordelijkheden Office Manager: Financiële administratie, Salaris Administratie, Travel bookings (Hotels-Vluchten), Facility management, In en uitgaande post.

Verantwoordelijkheden Buddy Assistent Teamleader Customer Support: Leidinggeven aan een team van 25 man, Evaluatie gesprekken, Gesprekken medewerkers beoordelen/Mee luisteren, Salaris administratie (bonus regelingen).

Verantwoordelijkheden Administrator: Rooster indeling, Salaris Administratie, Vakantie dagen, Ziekte verzuim.

Opleidingen en cursussen: 1992 –1996
VMBO Panta Rhei te Amstelveen, Afstudeerrichting Mode & Kleding
1996 –1999
Mbo opleiding te Amsterdam, Afstudeerrichting Internationaal Management

1999 – 2001
HBO opleiding te Amsterdam, Afstudeerrichting Marketing Management

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Harde werker, Doorzetter

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV