CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 45

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2003-2005 Surinam Airways in Amsterdam als administratief medewerker. De werkzaamheden zijn het controleren/inboeken kasgegevens, debiteuren/crediteuren administratie, codering van dagelijkse bankgegevens,
ticketadministratie
2005-december 2006 Holland Casino in Hoofddorp als medewerker Finance & Control. De werkzaamheden zijn crediteuren administratie, codering van dagelijkse bankgegevens, maand/kwartaalafsluiting, analyseren van financiële rekeningen assisteren bij het opstellen van de begroting, consolidatie
2007-januari 2008 W+R financiele detachering:
Opdracht van 11 maanden bij Ecabo in Amersfoort. Werkzaamheden debiteuren/crediteuren, bank, projectadministratie, assisteren bij afsluitingen
Februari 2008-1 oktober 2008 Opdracht bij Clearsense in Amsterdam als financieel medewerker. Werkzaamheden debiteuren/crediteuren, bank, betalingen, contractadministratie
november 2008- januari 2012 Fabo accountants als boekhouder/assistent-accountant. Werkzaamheden administraties inboeken, BTW/VPB/IB aangiftes, Jaarrekeningen opstellen,

Opleidingen en cursussen: Havo diploma
momenteel studerend HEAO Bedrijfseconomie deeltijd 3e jaars

Voor mijn werk diverse cursussen gevolgd: Inkomstenbelasting, VPB, BTW, communicatie, presentatie, plannen en organiseren

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Betrouwbaar, accuraat, analytisch, flexibel, groot verantwoordelijkheidsgevoel, humor

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV