CV administratief Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 55

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Ik ben als 15-jarige (1985) begonnen met werken (full-time)in een bakkerij. Daarna 10 jaar bedrijfsleider geweest bij een tabaks/kadowinkel. Toen heb ik mijn diploma secretariaat-medwerker gehaald en heb een aantla jaren administratief werk gedaan, o.a. bij de politie Amsterdam. Uiteindelijk via de thuiszorg(huishouding) weer in een administratieve functie terecht gekomen.

Opleidingen en cursussen: Mavo - diploma
Secretariaatmedewerker - diploma
Thuishulp-A - diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Doorzetter, collegiaal, sociaal, harde werker, snelle leerling, veelhumor

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV