CV Online markteer- campagne manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 43

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Stage: Ticket Unlimted 2005
Ticket Unlimited wil naast het zelf aanbieden van de tickets ook een website beschikbaar stellen voor particulieren om toegangskaarten voor verschillende evenementen te bieden. Deze website functioneert als een externe werving van nieuwe potentiële klanten en is een goede bron voor reclame refererend aan het bedrijf. Daarnaast word er een implementatieplan. een technisch ontwerp en een gebruikers- en programmeurshandleiding gemaakt.

Stage: Hip - IT 2005 - 2006
De interne communicatie tussen de medewerkers van Marokko Media verloopt stroever. Om een bericht of bestand door te geven wordt nu gebruik gemaakt van vooral mail of het delen van bestanden op de verschillende werkstations.
Er is een efficiëntere manier van onderlinge communicatie. Wanneer iets binnen de organisatie gebeurt kan dit door middel van het intranet aan iedereen doorgegeven worden. Het intranet moet fungeren als het centrale informatie- en uitwisselingspunt binnen Marokko Media.

Stage: Hatemoglu 2006
Hatemoglu is een Turks pakkenmerk en heeft sinds kort een vestiging in Nederland. Hatemoglu moet op de kaart gezet te worden. Daarnaast wil Hatemoglu in grote aantallen verkopen aan b.v. winkelketens. Om dit te bereiken is het gehele verkoopproces van Hatemoglu in kaart gebracht. Dit is gericht op de supply chain. Ook is er een onderzoek gedaan naar alle bedrijfsprocessen van het verkoopproces. Aan de hand van dit onderzoek is er een marketing advies uitgebracht.

Stage: Computerclubhuis 2006 - 2007
Een programma presenteren over hoe de leerlingen van het Junior College opgevangen kunnen worden. Aan de hand van de resultaten van het onderzoek en de ontvangst van het advies is overgegaan tot het opmaken van het programma.

Stage: Marokko Media 2007
Marokko Media wil gaan fungeren als intermediair tussen de leverancier van huizen en percelen (makelaars in Marokko) en de mogelijke afnemers (bestaande leden van de Marokko.nl Virtual Marokko Media wil de huizen- en percelenmarkt in Marokko in kaart gaan brengen voor Marokkaans Nederland. Het is van belang om te inventariseren of de vraag naar huizen en percelen vanuit de Marokkaans Nederlandse hoek groot genoeg is. Na het onderzoek is er een website inclusief een gebruiksvriendelijke database opgezet. De website zal dienen als podium voor deze huizen en percelen.

Werkervaring
2007 – Heden
Functie: Traffic Manager - Online marketeer
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor het opzetten, implementeren, analyseren en rapporteren van alle online sales. Ook draag ik de verantwoording voor alle marketingcampagnes en zorg dat de marketingdoelstellingen worden gehaald. Bij mijn takenpakket behoort ook het testen van landingpages en het optimaliseren van de creatives- en communicatiematerialen. Ook ben ik actief bezig met dienstverlening op het gebied van webanalytics (Google Analytics), zoekmachine marketing (Google Adwords), zoekmachine vindbaarheid (SEO) en social media kanalen.

Marokko Media (Amsterdam)
2006 – 2007
Functie: Allround systeembeheerder
Werkzaamheden: Gebruikers te woord staan en hun klachten en/of problemen oppakken en oplossen. Verantwoordelijk voor het functioneren van computersystemen en IT-infrastructuur binnen het bedrijf. Support met betrekking tot Windows gerelateerde pakketten. Het maken van back-ups, updates van besturingssystemen, installeren en instellen van hardware en software en aanschaf van software hardware, abonnementen en licenties. Zorgdragen voor de continuïteit en kwaliteit van de aanwezige ICT infrastructuur. En het bewaken van beschikbaarheid en performance van werkstations en serversystemen (Windows en Linux).

Marokko Media (Amsterdam)
2005 – 2006
Functie: Project medewerker
Werkzaamheden: Advies geven over het bereiken en benaderen van de verschillende etnische doelgroepen (door onze ‘consumer insights' weten we wat er speelt binnen deze jongerengroepen). Maatschappelijke projecten op de communities vormgeven rond allerlei thema's (door leden te informeren en tot nadenken aan te zetten en door verbindingen te maken met diverse kennispartijen leveren we een bijdrage aan kennisverbreding en emancipatie van deze groepen).

Computerland (Amsterdam)
2002 – 2005
Functie: Helpdesk- Verkoopadviseur /Technische dienst
Werkzaamheden: Als helpdesk gaf ik telefonische ondersteuning en advies aan klanten over hardware- en softwareproducten. Als technische dienst was ik bezig met het assembleren en repareren van computers, het oplossen van computer- en softwareproblemen, netwerk problemen oplossen, systeem beheer en netwerk beheer.

Albert Heijn (Amsterdam)
1996 – 2005
Functie: Winkelmedewerker
Werkzaamheden: Mijn voornaamste taak was het vullen van de schappen en koeling. Afboeken, afprijzingen, codeboeken bijhouden en artikelen op temperatuur houden. Laden & lossen van de vrachtwagen, nieuwe medewerkers inwerken en het opzetten van acties en promotie van de winkel. Verder stond ik klanten te woord als ze vragen of klachten hadden.

Nevenactiviteiten

Naast mijn huidige baan ben ik beheerder van verschillende website zoals; sensier.nl en suitinc.nl. Ik ben verantwoordelijk voor het gehele plaatje zoals optimalisatie van de zoekmachine, promotie, ontwikkeling en technische onderhouder.

Event organisator van HIP-IT Community. Het organiseren van thema-avonden, benefietavonden en groepsuitjes samenstellen. Het onderhandelen met restaurants/zalen. Het werven van sponsorsen het bedenken van thema’s verhalen, activiteiten en evenementen voor o.a. jongeren en buurtbewoners in Amsterdam West.

Huidig project luidt: Hoe houd ik mijn buurt schoon? Samen met drie andere projectmedewerkers hebben we op 15 maart j.l. een groot evenement georganiseerd waarbij we de buurtbewoners (ouders) en jongeren informatie hebben gegeven. En de jongeren d.m.v. activiteiten er bewust van hebben gemaakt over de hoeveelheden aan vuil op de straten en hoe dit beter kan.

Opleidingen en cursussen: HBO: Instituut voor Information Engineering 2003 -2007
Hogeschool van Amsterdam
Vakken:Breed geschoold op de verschillende gebieden. informatica, bedrijfs­kunde en communicatie, Project management, Communicatieve vaardigheden.


MBO: Medewerker beheer informatiesystemen 1999 - 2002
ICT Academie, Amsterdam
Vakken: Maatschappelijk culturele vorming,Geautomatiseerde informatievoorziening,
Zakelijke communicatie, Nederlands, Zakelijke communicatie Engels, Economische administratieve Beroepsvorming, Beheer informatiesystemen.

MAVO 1994 – 1998
S.G. Calvijn, Amsterdam
Vakken: Nederlands, Engels, Natuurkunde, Wiskunde, Scheikunde, Tekenen.

HAVO
1998 – 1999
S.G. Pascal, Amsterdam, niet behaald
Vakken: Nederlands, Engels, Natuurkunde, Wiskunde A, Wiskunde B, Scheikunde, Tekenen.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV