CV Klantenservice/callcenter Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 36

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2009-2012
Bedrijf: Telfort
Functie: Backoffice Specialist
Werkzaamheden: Telefonisch, per sms, email of brief reageren op klachten van klanten. Collega’s van de front-office en winkelmedewerkers telefonisch te woord staan en op weg helpen. Klanten die op kantoor langskomen te woord staan en eventuele klachten die zij hebben oplossen.
Extra werkzaamheden: Ik ben vanaf 2010 bezig geweest met andere taken dan die tot mijn officiële takenpakket behoorden. Ik hield mij onder andere proactief bezig met:
-Coaching van collega's op werkvloer
-Nieuwe medewerkers inwerken
-Moeilijke klantgesprekken overnemen van collega's
-Problemen op de afdeling herkennen en oplossen
-Brieven/e-mails van collega's controleren en corrigeren
-Crediteringen en berekeningen van collega's controleren
-Voorbereiding op coachingsgesprek tussen collega's en manager

2008-2009:
Bedrijf: Telfort
Functie: Customer Service Representative
Werkzaamheden: Klanten (zakelijk en particulier) telefonisch te woord staan en informeren. Vragen over zaken als facturen, openstaande bedragen, heraansluitingen, algemene voorwaarden, bundels, tarieven en aangeboden diensten beantwoorden. Bepaalde technische handelingen uitvoeren. Eventuele problemen oplossen of doorzetten naar de desbetreffende afdeling. E-mails van klanten beantwoorden. Collega’s helpen met eventuele vragen of onduidelijkheden. Medewerkers van telecomwinkels met vragen en problemen telefonisch te woord staan en informeren.

Opleidingen en cursussen: VWO

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Levendig, flexibel, spontaan, welbespraakt, klantgericht, doorzetter, zelfstandig, leergierig, geduldig en proactief

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV