CV administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Curriculum Vitae

Personalia:
Naam Devie Rama
Adres
Postcode Cole Porterhof 67
1628 TJ Hoorn
Mobiel 0614134941
Email Santusha@hotmail.com
Geboortedatum 30 oktober 1980
Geboorteplaats Amsterdam Oost
Geslacht vrouw
Nationaliteit Nederlandse
Burgerlijke staat Ongehuwd
Rijbewijs B

Opleiding:
aug 1997 - sep 1999 MBO, Administratief medewerker (behaald)
Horizon College, Alkmaar


Kwaliteiten: kappers diploma, leergierig, verantwoordelijkheidsgevoel, accuraat, nauwkeurig, samenwerken, pro-actief, flexibele instelling en communicatief



Werkervaring:
April 2013 – heden Gemeente Amsterdam, Stadsdeel Nieuw-West
Functie: Administratief medewerkster
dossiers invoeren in stedelijk documentatiesysteem Decos, klachtbehandeling in KIM-MORA, post behandeling, telefonisch aanspreekpunt vanuit 14020, email verwerken, aanspreekpunt voor medewerkers en burgers, werkend volgens de Richtlijn telefonische dienstverlening Nieuw-West

Sept 2010- feb 2013 Morgan AM&T, Hoorn
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden: In deze organisatie was ik verantwoordelijk voor het aannemen van de binnenkomende telefoonverkeer, het archiveren van dossiers, en documenten/gegevens invoeren in het systeem

dec 2009- aug 2010 Rabobank, Amsterdam
Functie: Kasbalie medewerker
Werkzaamheden: In deze functie hield ik me bezig met chartale handelingen met betrekking tot particuliere klanten, en het doorvoeren van wijzigingen




Nov 2009- dec 2009




ING
Functie: Kasbalie medewerker
Werkzaamheden: In deze functie hield ik me bezig met chartale handelingen met betrekking tot particuliere klanten, en het doorvoeren van wijzigingen



Nov 2009- dec 2009




ING
Functie: Kasbalie medewerker
Werkzaamheden: In deze functie hield ik me bezig met chartale handelingen met betrekking tot particuliere klanten, en het doorvoeren van wijzigingen

aug 2008 - okt 2009 Customer Care Center, Alkmaar
Functie: Callcenter medewerker
Werkzaamheden: Als Callcenter medewerker was ik het aanspreekpunt voor klanten van NOUN. Hierbij was ik verantwoordelijk voor de verkoop van hun producten


juni 2006 - juli 2008
Belastingdienst Douane, Hoofddorp
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor het invoeren van gegevens in SAP. Het ging hier om gegevens met betrekking tot het personeel binnen het bedrijf

aug 2005 - juni 2006 Belastingdienst, Amsterdam
Functie: Helpdeskmedewerker
Werkzaamheden: In deze functie was ik het aanspreekpunt voor vragen van particulieren met betrekking tot de Inkomstenbelasting

mei 2003 - aug 2005 Belastingdienst, Amsterdam
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor het invoeren van gegevens en het archiveren van dossiers. Het ging hier om gegevens met betrekking tot het personeel binnen het bedrijf. En telefoniste/ Receptioniste : Werkzaamheden: In deze functie stond ik klanten bij binnenkomst te woord, en was verantwoordelijk voor het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon

Overige :
Talen Nederlands- goed , Engels- goed

Computerkennis Word- goed , Excel- goed, Internet, Decos, MoRA

Hobby's en interesses Zwemmen, lezen, winkelen



Opleidingen en cursussen:

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: ben klantvriendelijk, nauwkeurig, stressbestendig, leergierig, flexibel, kan goed in teamverband werken,

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV