CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 61

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: Heden werkzaam bij Bank .
-Monitoring officer op MBO denk en werk Niveau
• Het ondersteunen van onze Client Service afdeling zowel telefonisch als via e-mail, en het bijwonen van Meetings.
• Het monitoren van betalingen zodat deze binnen de cut-off tijden
Conform service level afspraken met onze klanten verwerkt worden.
• Bij systeem storingen inspringen om betalingen op tijd te verwerken.
• Het schrijven van werkinstructies en het up to date houden ervan.
• Het indienen van voorstellen en oplossingen om de processen te verbeteren.
• Het maken en updaten van bestanden via Excel aan het management. Waaronder het bijhouden van vakantiekaarten en doorgeven van week en maand rapportages.
• Bijhouden van de Voice Log.
• Het telefonisch aannemen van bestellingen geld voor klanten.

1984 tot 1986
Via Uitzendbureau diverse arbeidsplaatsen:
• diverse administratie waaronder het bij Elektrotechnische Groothandel J.W. Bernard en Zn te Diemen,
• diverse administratie Verzorgingstehuis Duin en Bosch te Bakkum,
• Albatros reisbureau in Amsterdam.
• Telefonische betalingen doorgegeven bij de ABN Bank waarna in 1986 in vaste dienst.

1986 WERKZAAMHEDEN ABN AMRO BANK
Begonnen bij Incasso Import en Export waarbij documenten doorgezet moest worden aan leveranciers voor het lossen van vrachtschepen. 1 Jaar leiding gegeven aan een deel betalingsverkeer op de afdeling documenten.
Overgeplaatst naar afdeling Telegiro daar heb ik gegevens van betalingen doorgegeven aan De Nederlandse Bank en de dealingroom van de ABN AMRO Bank, een deel administratie reizen van de ABN AMRO en controleren en verifiëren van handtekeningen op betalingsformulieren
(1 frauduleuze betaling van 9.600.000,00 gulden onderschept).
Overplaatsing na reorganisatie ABN AMRO naar Operations Betalingsverkeer, waaronder het bijhouden van Tussenrekeningen, overboeken van betalingen, overboeken saldo G-rekeningen,
Fraudebestrijding, (FBI) controleren van betalingen op frauduleuze handelingen en aanspreekpunt voor het management o.a. bijwonen van vergaderingen.
Monitoring team opgezet (1 jaar leiding gegeven) en nog steeds werkzaam.
Projecten en Presentaties
Work-out trainingen, werkvriendelijk maken van reclameformulieren, verbeteren en verduidelijken van betalingsopdrachten die door klanten ingestuurd worden via de fax. Tevens presentaties gegeven aan management. Champions trainingen gegeven aan collega’s over nieuwe systemen die geïmplementeerd werden vanwege overname RBS.
Project onbestelbare post.
Het op een goede manier overbrengen van de werkzaamheden, via Web-Ex, die vanwege de reorganisatie naar andere afdelingen overgeheveld moesten worden.

Opleidingen en cursussen: Cursussen
1986-1998
• 2 NIBE (Nederlands Instituut voor het Bank/Effecten bedrijf) cursussen afgerond en diploma,
• Vakopleiding Binnenlands Betalingsverkeer afgerond en diploma.
• 3 Daagse training communicatieve vaardigheden.
• Excel training.
• Workout training,
• Champions cursus


1999-2012
• 3x taal cursussen Engels afgerond en diploma,
• English Business Communication,
• Intermediate niveau,
• Championstraining
• 30 hrs English Academic course.
• 4 Daagse cursus Beïnvloeden vanuit Persoonlijke Kracht
• Diverse RBS modules (p.e. Fraud Awareness, Physical Security Competition Law, Whistle blowing, Safety and Health Module etc.)
• Effectiviteits training

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Mijn kwaliteiten zijn dat ik flexibel ben en daadakrachtig ben vooral in stresssituaties. Steek graag mijn handen uit de mouwen en ben leergierig. Overzicht houden is ook een van mijn kwaliteiten waardoor ik goed kan overzien waar de knelpunten zitten en daar ook met oplossingen kan komen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV