CV Administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 61

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: Werkzaamheden:
Administratief, Archief beheer, brief afhandelingen, informatie verstrekkingen en dataprocessing.
1987 – 1990: Karhu Sportswear
Werkzaamheden:
Administratief , Boekhouding en Orderverwerking, verkoop binnendienst
1990 – 2000: thuis vanwege mijn 2 kinderen.
09-2000 : 10-2012 : Vanaf september 2000 werkzaam bij de Gemeente Landsmeer
Werkzaamheden:
Receptioniste / Telefoniste / Klantcontactcentrum
Medewerkster afdeling Welzijn, Onderwijs en Sociale zaken
Allround medewerkster afdeling Burgerzaken.
Vanaf oktober 2012 werkzaam als praktijkassistente bij Fysiomeer Landsmeer.
Werkzaamheden:
telefoniste/receptioniste, afspraken plannen, boekhouding, facturering en incasso, en alle voorhanden zijnde taken. Mijn werkuren zijn 12 uur per week verdeeld over de maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagochtend.

Opleidingen en cursussen: Heb cursus Word en Exell gedaan.
En voor mijn vorige werkgever, Gemeente Landsmeer een cursus BOP.
Opleiding voor Burgerzaken en Publiekszaken.
Waarvan diploma.

1975 – 1979 : MAVO-4 diploma
1979 – 1982 : Mannequin + werkzaam in Confectiecentrum te Amsterdam.
1982 – 1987 : American Express Int. Inc. Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben eerlijk en heb mijn hart op de tong.
Ik ben een doener geen bedenker.
De reden dat ik wil veranderen van baan is dat ik nu maar 12 uur per week werk en en ik weer fulltime wil gaan werken.
De reden dat U mij in ieder geval voor een persoonlijk gesprek kan uitnodigen is omdat ik een hele leuke vrouw ben die graag wil werken en evt. leren.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV