CV HR adviseur/HR assistent/office manager Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 59
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: april 2012 tot heden P&O Adviseur
- referenties afgeven voor ex-medewerkers Schorer
- ex-collegas Schorer gevraagd adviseren over arbeidsrecht en arbeidsvoorwaardengesprekken
- vragen beantwoorden over CAOs
- uitleg over salarisberekeningen e.d.
2009 tot april 2012/ P&O adviseur/P&O medewerker/P&O Assistent Schorerstichting
2002 tot 2003/ Heineken Nederlands Beheer
1991 tot 1992 NOG verzekeringen (project)
- alle operationele personeelstaken (o.a. ziekmeldingen,
contacten met ARBO dienst, salariswijzigingen, pensioen e.d.)
- secretariële ondersteuning directeur op het gebied van P&O
- in-, door- en uitstroom (W&S)
- personeels-, pensioen- en salarisadministratie
- opstellen van functieprofielen
- functiewaardering via FWG
- uitleg en informatie geven over CAO en secundaire arbeidsvoorwaarden
- werkplekken instellen volgens ARBO normen
- ontwikkelen, adviseren en uitvoeren van (meerjarig) personeels-
beleid/-instrumenten
- advisering op arbeidsrechtelijk gebied aan management/directie
- advisering en vragen beantwoorden medewerkers/managers/directie
- opstellen en bijhouden personeelshandboek en procedure handboek
P&O en deze plaatsen op intranet
- opstellen en implementeren vrijwilligersbeleid (project)
- begeleiding en advisering interne reorganisatie en uitvoering geven
aan (o.a. zelfstandig vaststellingsovereenkomsten gemaakt)
- lid reorganisatie managementteam
- meewerken aan het onderzoek voor overname van de Schorerstichting
door een andere organisatie
- preventiemedewerker
- controle klokoverzichten.
1992 tot 2009 Directiesectretaresse/office manager/secretaresse MT/ Diverse bedrijven/
Senior Juridisch Secretaresse advocatenkantoren
(vast en projectmatig)
- Secretariële ondersteuning aan directie, partners, advocaten etc.
- telefoon beantwoorden en bijhouden agendas
- secretariaat en receptie (re)organiseren, coördineren en leiden
- begeleiden en inwerken van nieuwe (junior) secretaressen
- coördinatie schoonmaakbedrijf, cateringbedrijf en
klantenlunch vakbeurzen
- plannen van diverse soorten vergaderingen
- notuleren in het Engels en Nederlands incl. conference calls
- contacten met opdrachtgevers/cliënten
- vragen/ klachten beantwoorden van kopers en verkopers
- het uitzoeken en aanschaffen van relatiegeschenken
- het (laten) bestellen van kantoorartikelen, meubilair
- verzorgen advertenties en sponsoring
- lid redactie personeelsblad.
- voorbereiden en organiseren van festiviteiten
- opzetten archief
- bijhouden projectadministratie en deelnemen aan projecten
- formulieren voor nieuw personeel/stagiaires verwerken
- faillissementsadministratie
- alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden
1990 tot 1991 Zelfstandig ondernemer B&B Mode
1987 tot 1990 Schadecorrespondent Ziektekosten Delta Lloyd
- Buitenlandse ziektekostennotas verwerken
(nagaan of ze onder de dekking vallen),
- telefoonafhandeling
- secretariële ondersteuning afdelingsmanager
- deelnemen in een projectgroep i.v.m. nieuw automatiseringssysteem
- nieuwe collegas begeleiden/inwerken
1986 tot 1987 Administratief medewerker Delta Lloyd
- Invoeren van pensioencodes
- uitkeringswerk
- facturen verwerken
- telefoon beantwoorden
- post wegbrengen/ophalen bij postkantoor.
1984 tot 1986 Jongste medewerkster/tweede directie secretaresse Unesco Centrum Nederland
- Secretariële ondersteuning directeur
- assisteren eerste directie secretaresse
- bibliotheekwerkzaamheden
- receptiewerkzaamheden
- voorlichting geven over de projecten van Unesco.
Opleidingen en cursussen: Competent personeelsmanagement (HBO) NCOI diploma behaald 2011
Exel XP Maatwerk New Horizons certificaat behaald 2006
Zakelijk corresponderen Engels NCATB certificaat behaald 2003
Communicatie A NCOI (NIMA-A) diploma behaald 2001
Excel Basis Adviesgroep Amsterdam certificaat behaald 1999
Powerpoint Adviesgroep Amsterdam certificaat behaald 1998
Word 97 basis en gevorderd Twice Training certificaten behaald 1998
Middle Management (organisatie) ISW certificaat behaald 1990
HAVO Avondcollege Contardo Ferini diploma behaald 1986
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Integer, accuraat, zelfstandig, communicatief zeer vaardig, weet de hoofd- en bijzaken goed van elkaar te scheiden, een luisterend oor.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV