CV Management assistent Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 53
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 2007- Jan 2013
Management Assistant Reebok
-Direct support
In deze rol was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning van 4 business unit managers waaronder het regelen van complexe zaken reizen, het organiseren van management meetings, actief managen van agendas, declaraties en (persoonlijke) administratieve taken.
-Evenementen planning
Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van high-level Europese product en marketing bijeenkomsten (2 x per jaar / ca. 150 deelnemers). Voor een goed verloop werkte ik nauw samen met de facilitaire afdeling en catering, product teams en externe boekingskantoren. Waar nodig werd de bijeenkomst geoptimaliseerd en ik zorgde ervoor dat verbeteringen worden doorgevoerd, zoals het implementeren van een online registratiesysteem.
-Algemeen support
In deze rol gaf ik algemene ondersteuning aan het team van de business unit managers met betrekking tot reizen, visumaanvragen, (persoonlijke) administratieve taken, koerier zendingen, conference calls / web ex vergaderingen en alle andere kleine zaken waar zij ondersteuning nodig hadden.
-Organiseren
Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van een succesvolle sample sale
(2-3 x per jaar). In deze rol werkte ik nauw samen met de product mensen en met de interne afdelingen zodat alles soepel verloopt. Ik stuurde studenten aan die de producten verwerken en tevens de ruimtes opzetten waar de sale plaatsvond.
Nov 2012-current
Binnen het bedrijf heb ik gekeken naar een aantal nieuwe uitdagingen.
Het E-commerce team heeft mij destijds gevraagd hen te ondersteunen.
-Test manager
Het testen van de nieuwe web shop met betrekking tot de aankoop van goederen, het doen van betalingen en checken of vertalingen kloppen. Daaropvolgend rapporteerde ik mogelijke issues in JIRA (IT-rapportage systeem).
-Content manager
Ik was verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de web shop met betrekking tot de marketingactiviteiten en dat de juiste content hiervoor (tekst en afbeeldingen) geladen wordt in het CMS (Demandware).
2004-2007
Office Manager at Gemalto NV
-Direct support
In deze rol was ik verantwoordelijk voor het ondersteunen van de financial controller en HR-manager bij het onderhouden van de internationale facturen, betalingen en codering van facturen in het boekhoudkundig systeem. Tevens gaf ik ondersteuning op HR gebied en facilitaire taken zoals huurcontracten voor expats, contact met woningcorporaties en ziekmeldingen.
-Office management
Ik was verantwoordelijk voor de ondersteuning van 13 collega's met betrekking tot internationale reizen, inkomende en uitgaande e-mail, receptie en aankoop van kantoor goederen.
-Evenementen planning
Ik ondersteunde de juridisch secretaresse bij het organiseren van de Raad van Bestuur vergaderingen. Ik zorgde voor vergaderlocatie, catering en gaf ondersteuning bij administratieve taken.
2004
Woningcorporatie Het Oosten in Amsterdam
-Algemeen support
Gedurende 4 maanden gaf ik ondersteuning aan de communicatie manager en de Verhuurafdeling bij de voorbereiding van uitnodiging voor kandidaten en het plannen van afspraken voor potentiële huurders met de makelaar.
2003-2004
Sabbatical
1996-2003
Reisadviseur bij verschillende reisorganisaties (KLM, D-Reizen, Globe, Thomas Cook)
In deze sales functie adviseerde ik de klant in zijn of haar reis behoeften met betrekking tot vluchten, vakantie boekingen en reisverzekeringen.
Opleidingen en cursussen: Opleidingen
1992-1996 MTRO Toerisme
1987-1990 MDGO Dames en herenkappen
1982-1987 MAVO
Trainingen &cursussen
2013 UvA MOOC Communicatie Wetenschappen
2012 Mindfulness training
2012 Workshop Mind mapping
2012 Demandware
2011 How to communicate effectively
2011 How to keep the summer inside
2010 How to manage your daily work efficiently
2010 Workshop Change
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Organiseren, plannen en ondersteunen is mijn passie. Met humor, plezier en openheid creëer ik een plezierige werkomgeving. Mijn uitdaging ligt bij het zoeken naar oplossingen en ik vind het leuk om samen te werken met de mensen in mijn netwerk. Bij het organiseren en plannen ga ik voor de beste kwaliteit en houd ik rekening met de gewenste termijnen waarbinnen iets af moet zijn.
Mijn kenmerken:
Verantwoordelijk, nauwkeurig, communicatief sterk, team player, netwerker, empatisch, creatief en goed in het samenbrengen van mensen.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV