CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 50

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: feb 2007 - aug 2012
KindABC, Amsterdam
Functie: Kinderopvang Consulent
Werkzaamheden: Afstemmem met kindercentra en ouders over aanvragen, beëindigen, kosten kindplaats, opstellen van Contracten, het afhandelen en oplossen van problemen, klachten en/of conflicten met ouders, bedrijven/instellingen en kindercentra, afhandeling en verzorging van inschrijfgesprekken, plaatsen en registreren, bewaken van bescheiden zoals contracten, machtigingen en verloop toeslagen bij de Belastingdienst, het uitdraaien van facturen, controleren en versturen hiervan, onderhoud met debiteuren over hun betalingen, versturen van aanmaningen en sommatie van betalingen

jul 2003 - jan 2007
Gekozen voor de verzorging van mijn kinderen.
hulpmoeder/vrijwilliger op de basisschool van de kinderen

okt 2002 - jun 2006
DWI, Amsterdam
Functie: Formulierenbrigade
Werkzaamheden: Bewoners van Amsterdam die hulp nodig hebben bij het invullen van formulieren om gebruik te kunnen maken van voorzieningen van het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI), UWV en Dienst Werk en Inkomen (DWI). Het gaat vooral bij aanvragen van, Bijzondere bijstand, WWB, Langdurigheidtoeslag, Plusvoorziening 65+ , PC voorziening, huurtoeslag , Scholierenvergoeding, studiefinanciering, aangifte bij de Belastingdienst, Kinderopvangtoeslag, Zorgtoeslag, Huurtoeslag, Voorlopige teruggaaf en in Inkomstenaanvraag.

aug 2001 - aug 2002
Xerox, Amsterdam
Functie: Administratief Medewerkster
Werkzaamheden: Verwerken van binnen gekomen orders, opzeggingen voor levering van apparatuur, het plannen van de afleveringen en retournemingen, verwerken van contractwijzigingen, verzorgen van facturering van verkopen, verhuur, lease en dergelijke, geregeld contact met interne en externe klanten, verzenden en verwerken van tellerstanden

jul 1999 - jun 2006
Orange/Vodafone, Amsterdam
Functie: Verkoopster
Werkzaamheden: Verkopen van mobiele telefoons, kassa werkzaamheden, administratie bijhouden van de verkoop werkzaamheden, bestellingen invoeren, contact houden met het hoofdkantoor d.m.v. rapportering
feb 1998 - mrt 1999

Hogeschool van Holland, Amsterdam
Functie: Administratief Medewerkster
Werkzaamheden: Het verwerken van alle studentendossiers, verwerken van de persoonlijke gegevens van de studenten Telefonisch onderhoud met de studenten / collega's van de opleidingen, agendabeheer van de leerkrachten. Bijspringen bij de salarisadministratie, archiveren en postbehandeling.
feb 1997 - jan 1998

Nuon, Amsterdam
Functie: Front-office Medewerkster
Werkzaamheden: Alle handelingen rondom aanvraag energie, het beantwoorden van alle ingekomen telefoongesprekken het aanmaken van aanmaningen via computersysteem, verwerken van het automatische incasso van energie Facturen


Opleidingen en cursussen: sep 1992 - aug 1994
MBO, Sociaal Juridische Dienstverlening Gaasterland, Amsterdam

jul 1988 - aug 1992
VMBO/MAVO, Voortgezet Ondrrwijs (behaald)
Augustinus College Amsterdam, Amsterdam

Cursussen
sep 1994 - aug 1995
Afdelingssecretaresse (behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV